Üzenj te is!

Ezen a blogon Orbán Viktor miniszterelnöknek szóló videóüzeneteket teszünk közzé. Küldj 1-2-3 perces webkamerával, telefonnal vagy akármi mással felvett videóüzenetet a uzenjteis@gmail.com-ra! Ha kell, tudunk segíteni is a felvétellel, keress minket! Email: uzenjteis@gmail.com; Facebook: facebook.com/uzenjteis; Web: orbanviktor.tk

Üzenj te is!

Állandó oldalak

Friss topikok

Archívum

,,Az én hazatérésemnek egyetlen akadálya: Ön."

2013.04.27. 10:00 Prinz Dániel

225 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orbanviktornak.blog.hu/api/trackback/id/tr815236986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sparklie (törölt) 2013.04.29. 04:45:28

@Magyar Vitéz: mondjuk egy egyiptomi vagy argentin arctol en is megkerdeznem, hogy nem ciki-e az, ami naluk megy mar evek ota :)
raadasul pont az argentinok, meg a fasizalodas :) hat ott van tapasztalat...

@Bölcs Lázadó: Viktor allitolag csak papiron volt osztondijjal Angliaban, kozben Magyarorszagon szervezte a gengsztervaltast
ki tudja, meg lehet ebbol az MSZP-s kepviselo gyerekebol is miniszterelnok lesz egyszer
olyan Gyurcsanyos az arcele, meglassatok, lesz ebbol meg politikus

csavari 2013.04.29. 05:32:29

Az a zsidó terror ami minden téren ma hazánkban uralkodik valóban vérlázító! Ha így folytatják akkor valóban lesz holokamú de akkor nem lesz túllője!

dr yetee 69 2013.04.29. 05:40:21

@MACISAJT: Kapsz plusszpénzt a hét
végéért?

SzJ1982 2013.04.29. 06:16:14

@Bölcs Lázadó: A fasizmusos dumába belekötnék, a középkori keresztény szektázás annyira tipikus, hogy válaszra sem méltó, amúgy a többivel egyet értek. Annyi kiegészítéssel, hogy legyen bármilyen szörnyű, Viktor még az egyik legjobb arc ebben a brancsban, főleg, ha mellé állítjuk Lézerjancsit, meg a gülüszemű Rogánt...

apanna 2013.04.29. 06:30:44

@A szerelő: "Számomra az az igazán megdöbbentő, hogy néhányan az illetőről, Hardi(y) Bálintről szinte semmit sem tudnak, de simán lehazugozzák, csak azért, mert olyan véleményt fogalmazott meg, ami nem tetszik nekik, ami orbán viktorra, a fideszre és a sleppjére árnyékot vet. Pedig a vélemény szabad, ugye?"

Nem értelek. Megdöbbensz a véleményen? A válasz, mi ha nem vélemény? Na az is szabad. Még akkor is ha neked nem tetszik.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:31:38

Na, miattatok én sem jönnék haza, sok fideszes-jobbikos büdös gyökér! Akik nem tudnak számolni, a rezsicsökkentésben sem nem veszik észre az átverést és önfeledten tapsikolnak viktornak minden intézkedéshez, és az unortodox tündérmesékhez, meg hogy milliárdokat tolunk határon túli oktatásba akkor, amikor az itthoni iskolákban szénszünetet kell elrendelni pénzhiány miatt. Barmok. Meg stadiont építünk autópályák helyett. Meg milliárdokért építtetünk lakóparkot oda, ahol se munkahely, se iskola se semmi. Hosszasan lehetne még sorolni. Mint az autós, aki az autópályán szembe halad mindenkivel, miközben méltatlankodik, hogy a többiek milyen hülyék. A videó egyszerűen béna. Mint Hiller-haver. Nem az a baj, hogy most rossz a helyzet, hanem az, hogy egyáltalán nincs perspektíva itthon, amíg ti gyökerek ilyen szellemi színvonalon vagytok. És tegye fel a kezét az, aki rászánná az életét itthon arra, hogy széllel szemben hugyozva másfél millió barom ellenében dolgozzon hiába. Itt dolgozzon? Azért, hogy nyugdíja se legyen (megvédték, aztán az a lóvé már nincs sehol, de ez ugye nem baj, csak az MSZP), szart se keressen és még csak kilátás sincs rá, hogy tisztességesen éljen a fizetéséből?

apanna 2013.04.29. 06:38:14

@midnight coder: " de cserébe nem is balkáni színvonalú szolgáltatást és sok-sok felesleges bürokráciát kap az ottani állam bácsitól mint itt."

Ezt a balkáni szolgáltatást, nem Orbán adja, hanem mi állampolgárok. Amikor bemegyünk az önkormányzatba, vagy csak időpontot kérünk, esetleg az orvosnál, aki egyébként kurva keveset keres, de 4 hónap alatt felhúzza a házát a kerület legjobb telkén, vagy a képviselő, akitől ha jóban vagy vele, még melót is kaphatsz. Vagy a helyi varroda, ahol a tulaj csak jóban van a helyi munkaügyi ellenőrökkel, és azok félrenéznek a munkaügyi hiányosségokon, a fekete fizetéseket sem látják.

Ezek mind mi vagyunk. És még csak összefogni sem vagyunk képesek, hogy ez ne így legyen.
Orbán ebben a szerepben nem játszik, ők max. a kivetett hatalmas adókról, vagy a még iidótább ötleteikkel örvendeztetnek meg minket.
De az alapot mi szolgáltatjuk....

apanna 2013.04.29. 06:40:46

Drága fiam!

Tudod miért utálom az olyanokat mint te? Mert kimennek, és elkezdenek köpködni. Ugyan azt csinálják mint amikor idehaza voltak. Semmit nem tesznek, hogy jobb legyen, csak köpködnek.
Odakint bizonyára még ki is nyalják fényesre....

Tudod, mit? Maradj ahol vagy.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:47:28

A kivándorlók keresnek kifogásokat? Hát ki mondja, hogy mi mindent jól csinálunk, csak a Gyurcsány miatt, az IMF miatt, az EU miatt, a zsidók miatt stb. nem megy nekünk és ellenünk van mindenki. Ösztöndíj? orbán nem ösztöndíjas volt, gyökerek? Ja, ő más, értem.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:51:02

@apanna: Mit tudnának tenni az ilyen gyökerekkel szemben, mint mondjuk te? Itt csak szopatás van, idióta.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 07:26:28

a kutya ugat, a karaván halad

mindenesetre a kommentek egész jók.
külön mókás, ahogy a libbantak ajvékolnak, mert még mindig, mindenhol messze vezet a fidesz

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 07:32:01

@Miazmás: :0
hát akkor miért nem alapítod meg a tökéletes emberekből álló, csak mindenkinek jó döntéseket hozó MesePártot, elvtárs?
megígéritek, hogy felvesztek sok imf hitelt, csökkentitek a minimálbért, növelitek a rezsit, és aki titeket támogat, az nem nyerhet egyetlen pályázaton sem

biztos mindenki rátok szavazna...
vagy nem szeretsz dolgozni?
jogos, ajvékolni sokkal könnyebb, mint csinálni is valamit :x

braue 2013.04.29. 07:34:42

Maradj ahol vagy! Ki a faszt érdekel a nyomorod? Senkinek nincs kolbászból a kerítés.

braue 2013.04.29. 07:36:20

@apanna: Bizony. Nem intelligens dolog visszaköpködni. Ha ezt néhányan nem is értik.

braue 2013.04.29. 07:42:46

@Miazmás: Igazad lehet a többség ostoba. De inkább azért, mert hagyták uralkodni a bolsikat negyven+ tizenkét éven át. Ahol nem ők uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is, nyugdíjuk is annak megfelelő, ergó a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.

A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.

A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!

Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 07:48:29

@braue: Hát, én másképp emlékszem, ezen kívül pedig a 2003-as esés még simán lehet a 2002-ben hozott döntések hatása is. Egyébként pedig az egész rendszerváltás utáni elit lopott, ahol tudott, és rájátszott arra a tipikus magyar gondolkodásra, hogy lehet eredményt elérni áldozatok nélkül, és minden egy csapásra nagyszerű lesz. :(

tomtyi 2013.04.29. 07:54:17

@MacChicken:
Lófaszt nem! A rettegők aránya sokkal kisebb. De még ezek esetében is nevetséges, amikor többségük abba az országba "menekül" innen, ahol sokkal nagyobb a neonácik előfordulásának arányba. És aktívabbak is. És gyilkolnak. Szemben nálunk, ahol csak az ősdemokrata ballib kormány alatt gyilkoltak, igaz, akkor is titkosszolgálati, tehát ÁLLAMI segítséggel.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 07:54:56

@wmiki: Wmiki te egy akkora gyökér vagy, hogy elmondani nem tudom. Tipikus fideszes terelés, féligazságok közé rejtett csúsztatás mind, amit mondasz.

"megígéritek, hogy felvesztek sok imf hitelt, csökkentitek a minimálbért, növelitek a rezsit, és aki titeket támogat, az nem nyerhet egyetlen pályázaton sem"

Te hülye balfasz. Igen inkább IMF-et vennék fel, mint kétszer akkora kamatra mástól, de ezt te biztos nem érted, mert hülye vagy. Nem hajszolnám bele a szolgáltatókat a rezsicsökkentésbe, hanem a rezsitámogatás fokozatos leépítése MELLETT erősen támogatnám az energetikai korszerűsítéseket (hogy te is értsed: pl. falak szigetelése), ezzel csökkenne a rezsi és az energiafüggőségünk. A pályázatokat mindenestül átláthatóvá tenném, a döntéseket SZAKÉRTŐKRE bíznám, nem pedig a párttagokra. Látod? Én nem csak fikázok, hanem elmondom, hogy hogyan csinálnám. Tudom, te ezt nem érted és különben is kínos lenne beismerni ennyi idő után, hogy mekkora fasz vagy, hogy még mindig a fideszt támogatod és védeni próbálod a védhetetlent.

braue 2013.04.29. 07:55:08

@Miazmás: A tények, tények. Holt mindegy, hogy te hogyan emlékszel, a számok beszélnek helyetted is. 2004-ben kezdtünk lemaradni (2003-ban még a többiek voltak nagyon lemaradva, ha nem lenne világos a számokból), addig tartott a fidesz gazdaságpolitikájának hatása.

Mindenki lopott, mégis csak a bolsik alatt előzgettek a többiek. Logikus. De lopjanak, ki a fenét érdekel, viszont nem többet mint máshol, mert akkor az lesz, mint a bolsik alatt volt!

braue 2013.04.29. 07:56:43

@Miazmás: elvennéd a hitelt és vállalnád a nyugdíj csökkentést és a fizetéscsökkentést mint a Bajnai. Gratulálok!

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.04.29. 07:59:39

Ez a Superman! Pont olyan a haja meg a szemüvege is.

tomtyi 2013.04.29. 08:01:47

@MacChicken:
Ezt akarod látni, mert ilyen a szemüveged. Vagy pusztán az a célod, hogy másokkal ezt láttasd. Hogy nőjön a para az országban. hogy a ballib maffiademokrata haverjaid jöjjenek vissza.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:10:00

@braue: Nincs időm átnézni a számokat, hogy ki és hogyan hagyta az országot, de az odaverős 100 napos programot a fidesz is megszavazta. Egyik kutya, másik eb.

Lencsés István 2013.04.29. 08:11:47

Ha valaki ORBÁN VIKTOR miatt nem jön haza az tényleg idióta . :D

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:15:10

@braue: Egyszerűen vagy sík hülye vagy, vagy szándékosan terelsz, hazudsz. Az IMF hitelt nem azért utasították vissza mert ilyet kértek volna (nem kértek, de neked vallásosnak hiába is mondom), hanem mert fel kellett volna hagyni a tündérmesékkel (melynek következtében például csúcson van az államadósság), és beleláttak volna a mutyiba. Ki csökkentette a fizetéseket az alsóbb rétegekben? Nem orbán volt? De igen, de azért is a bolsik a hibásak. Mellesleg pedig sík buta faszok vagytok: A bolsevikok a szovjeteknél a többséget jelentették. Ebből az következik, hogy ha tiétek a 2/3, akkor az több, mint a maradék 1/3. Levezessem, vagy megérted magadtól is? Mi következik ebből? A bolsevikok ti vagytok, ha már mindenképp ragaszkodsz ehhez. A kisebbség a Mensevikek voltak. Ne zavarjon, faszkalap.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.29. 08:18:49

@béla a görög:

A lényeg: vicces amikor színtiszta gazdasági kivándorlók magukat politikai üldözötteknek minősítik. Ez egyszerűen komolytalan.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.29. 08:19:32

@Bölcs Lázadó:

Látod, s ez sem kormányfüggő. De ezt én is leírtam tegnap.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:20:30

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Te melyik részéből olvastad ki ezt a politikai üldözöttséget?

DezInf 2013.04.29. 08:38:45

@MACISAJT:

Tényleg márkó!
Hány koncessziót kaptál?
A fideszpárttitkároknak alapból kettő jár.
Meséjj kicsit,tényleg érdekelne mindenkit,hogy hogyan is mennek a dolgok felétek.

Ne férre beszéjjé, nyomasd a tutit :))

jweiss 2013.04.29. 08:40:16

Szarok a millára és fosképű idiótáira.

DezInf 2013.04.29. 08:40:27

@Lencsés István:

pityuka,tövig fog kopni a nyelved,oszt akkor hogy fox kiszógáni a frissennyert trafikodban?
pityuka,gondolkoggyá mán,hidd el megéri :))

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 08:50:49

@Miazmás: látom mocskolódni tudsz, de kérdésre válaszolni már nem, akár egy igazi szektás...

még mindig nem mesélted el, hogy akkor miért nem alapítod meg, a tökéletes emberekből álló, mindenkinek jó döntéseket hozó MesePártot, és elvezetnéd az országot a kánaánba, mint a szellemi példaképed, dopeman

djpeter 2013.04.29. 08:58:10

En sem vagyok fideszparti leszogezem az elejen.Rendes ketkezu dolgozokent csak annyit mondanek amit erzek.Volt nyugdij es eletbiztositasom hosszulejaratu,mert adovisszateritesre nem vagyok jogosult,de a fidesz elvette,hiaba 25 eves szerzodest irtam ala.minusz x millio.Nem kapok semmilyen gyeekkel kapcsolatos tamogatast,mert a gyermekem nem en nemzettem,csak nevelem 2 eves kora ota amig nagy lesz,mert nem szamitunk csaladnak.Minusz tobb szazezer forint.1 szobas lakasban elunk harman (nappali sincs) es adot fizetek utana,mert nem vagyok raszorulo a fidesz szerint.Minusz par tizezer forint.A parom nem kap melot,mert 35 eves es a fidesz szerint elonyt elvez a palyakezdo, a fogyatekos es az oreg stb.soroljam meg.Minusz x szazezer forint.
Az elozo idokben kevesebb adot fizettunk,volt munkank,a megtakaritott penzem biztonsagban volt,meg tudtunk elni...
En csak munkat szeretnek a csaladomnak,de ebben a rendszerben meg ez is nagy keres?????Hat milyen kormany az ilyen...

Peterpapo 2013.04.29. 08:58:49

@bigthereal:

Persze, hogy folyamatosan dolgoznak a kurucinfo ellehetetlenítésén, mert onnan is kapnak hideget-meleget és nem azért, mert olyan nagyon zavarná őket, hogy rasszisták. Ahonnan szidást kapnak, azt minden eszközzel le akarják állítani. Tipikus bolsevik viselkedés.

Peterpapo 2013.04.29. 09:01:06

@Lencsés István:

Tévedsz! Orbán Viktor az idióta. :D

Peterpapo 2013.04.29. 09:02:43

@Miazmás:

wmikivel nem kell foglalkozni, orvosi eset.

Lencsés István 2013.04.29. 09:03:49

@DezInf: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem vagyok " pityuka .... " . 3 . Tanulj meg írni és olvasni . 4 . Nekem nincs trafikom , és nem is kell .

@Peterpapo: Ha ő lenne az idióta , nem nyernánek most is simán . :) ;) :D

DezInf 2013.04.29. 09:12:31

@Lencsés István:

pityuka,pityuka akkor téged átbactak,de naon :))))

braue 2013.04.29. 09:19:07

@Miazmás: Persze? Csak cáfold! De az lehetetlen. Ilyenkor nem érsz rá. Érthető a szempontodból.

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 09:21:26

@tomtyi: Te szimplan hulye vagy. Ki mondta, hogy en vagy a hozzam hasonlok azert jottek el vagy maradnak kint, mert rettegnek a zsebnaciktol, mint ami te is vagy? Ha nem tetszel egyszeruen lekoplek azt kesz, nem rettegek en toled majom.

Egesz mas okai vannak, de ezt most nem reszletezem. Es nem a penz az, hiaba akarod a kliseidet rameroltetni. Az okok kormanytol fuggetlenek, de orban elegge felerositette a dolgot.

braue 2013.04.29. 09:22:22

@Miazmás: Nem. szerintem az a sík hülye, aki a másikat le síkhülyézi, mikor az elmondja neki, hogy az utolsó IMF kölcsönnek mi volt az ára. És mi az ára az oláhoknál például. A vagyon eladása (nálunk már nem volt olyan, most kezd megint lenni), és az egészségügy fizetőssé tétele, a TB-n felül is. Ha azt modod semmi ára nem lett volna az IMF kölcsönnek, akkor egyszerűen hazudsz.

jweiss 2013.04.29. 09:22:31

@djpeter: Ősi bolsevik mentalitás, hogy mindent a kormánytól várunk, tartjuk a markunkat a segílyért. Tedd azt amit a videó súlykol, menj külföldre és dolgozzál, hiába várod a sültgalambot. Tele van a hócipőm a hozzád hasonló lúzerekkel, akiknek mindenről ugyanaz jut eszükbe. LÚZER!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:23:34

@MacChicken: :0
ha kormánytól független az ok, akkor orbán hogyan tudta felerősíteni?

azért ti libbantak nem az eszetekről vagytok hírhedtek.... :x

Szumi 2013.04.29. 09:26:36

maradj ott, ahol vagy. Jobb ez így mindenkinek.

Peterpapo 2013.04.29. 09:27:59

@Lencsés István: @wmiki:

Na megszólalt a két okostojás. Kettőtöknek annyi esze van, mint egy marék molylepkének.

Nem azért fognak nyerni, mert Ovi olyan nagy ész lenne, hanem azért, mert a jelenlegi ellenzék mellett kevesebben állnak. Pontosabban kevesebb az agymosott azon az oldalon.

braue 2013.04.29. 09:30:15

@wmiki: Ezért van az, hogy mennek. És ez abszolút nem független a baloldalinak hazudott kormányoktól:

"Igazad lehet a többség ostoba. De inkább azért, mert hagyták uralkodni a bolsikat negyven+ tizenkét éven át. Ahol nem ők uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is, nyugdíjuk is annak megfelelő, ergó a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.

A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.

A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!

Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!"

Lencsés István 2013.04.29. 09:30:20

@Peterpapo: Több eszem van mint neked . Ilyen nincs hogy " .... Ovi .... " . Agymosottak meg nincsenek .

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:32:57

@wmiki: Csak mocskolódni tudok? Én hoztam érveket. Hát te?

Én nem állítottam, hogy mindent tudok. De azért amit leírtam, ahhoz nem kell egyetem. De még mindig nem cáfoltás semmit.

@braue: Az IMF nem konkrét kérésekkel jön. Az várja, hogy akinek kölcsönt ad az MAGA állítson össze egy olyan gazdasági tervet, amiből látszik, hogy vissza fogja tudni fizetni a hitelt. Csúsztatsz. Te biztosan adnál nekem mondjuk tízmilliót úgy, hogy nem mondom meg, hogy mire kell, meg hogy fogom visszafizetni, esetleg csak eliszom. Na, ezért vagy hülye te is.

Peterpapo 2013.04.29. 09:35:51

@Lencsés István:

Ha több lenne, Te is tisztában lennél azzal, hogy Viktor egy tehetségtelen, hazug, köpönyegforgató alak. De bizony van. Olyan is van, hogy Lencsi. ;)

Csak az agymosottak nem tudják, hogy vannak agymosottak, mert már agymosottak és így nincs egy önálló gondolatuk sem.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:35:53

@braue: Ja, hogy nem érek rá? Én dolgozom is. Hát te? Aztán üres időmben esetleg ilyen faszokat idomítok, mint ti.

braue 2013.04.29. 09:37:42

@Miazmás: Persze, nem azokkal. De mégis mindenhol komoly megszorítások vannak a szerződés feltételeként.

Én adnák, ha lenne fedezeted. A bank, nem szokott életvezetési szabályokat előírni a kölcsönbevevő számára, csak fedezetet kér, az IMF kivételével. Ha ezt nem tudod, primitíven ostoba vagy. (Ha már nem tudsz leszokni a minősítésemről, hát beszállok. Lehet, hogy te jössz ki a dologból rosszabbul, ostoba ember!)

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 09:38:29

@wmiki: Jajj vazze, te meg minek szolitottal meg? Par hozzaszolassal feljebb megemlitettelek - a kutyammal kapcsolatosan -, azt a hozzaszolast tedd magadeva te nyomorult balfasz. Neked nem fogok magyarazni semmit, mert arra sem vagy kepes, hogy a segged kitorold szaras utan, hogyan is erthetnel meg osszetett dolgokat?

djpeter 2013.04.29. 09:39:42

@jweiss:
Nagyon tevedsz,en nem a galambot varom,mert munkabaol elek,de nem a segelyrol beszeltem.Ado az nem segely es nem az a baj amit te irsz,hanem olyan dolgokat vettek el amit megtakaritottam jogosan es a fidesz vette el,mert el kell tartani a zsideszes felsobbrendu fajt csak sok ember nem veszi eszre ebben az orszagban,ahogyan te sem,mert valoszinuleg te is egy zsidesz berenc vagy,ha mar szemelyeskedunk.
Amugy az a kormany aki a munkasosztalyt teszi tonkre nem tudom meddig fog megelni,mert adot lehet mindig kivetni,de azt valakinek meg is kell termelni.Mar most sincsen sok szakmumnkas az orszagban,mert kimennek.Aki maradt azt pedig jol meg kell majd fizetni,hogy melozzon,mert ki sem fog latszani belole 10 even belul.Meg az a szerencse,hogy visszaesett az epitoipar 70%-al igy meg talal melot aki itthon van...de megnyugtatlak amint lehet elhuzok en is,hogy neked maradjon a magasfeszultsegu kapcsolo amit lekapcsolhatsz amire mar nem lesz szukseg,mert elmegy meg 1-2 millio ember innen...

braue 2013.04.29. 09:40:48

@Miazmás: Egyszerűen a középiskolai atlaszban benn vannak az adatok. Ha elvégezted volna a gimnáziumot, nem kéne keresgélned!:))

Megjegyzem, ostobaságokat írni órákon át, tudatlanul oktatni, arra van időd, ugye nyuggerkém. Az adatokat megkeresni arra nincs. Barátod a gugli, ha már a gimnázium túl nehéz volt.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:47:44

@braue: Hát, ezzel nagyon mellélőttél. :) És azt mondtad, hogy ostobaságokat írtál és még mindig nem hoztál fel érveket. Jellemző. Biztos egy kis sikertelen pöcs vagy, aki minden sikertelenségéért mindig másokat okol. Ezért felesleges minden keresgélés, mivel úgysem reagálsz rá érdemben, csak a szád jár. És egyébként a dolog sokkal összetettebb annál (közgazdaságilag), mint ahogyan azt egy középiskolai atlaszból te a kis agyaddal kiolvashatnád.. Nekem legalábbis ezt tanították az egyetemen, hülye gyerek. :)))

jweiss 2013.04.29. 09:48:46

@djpeter: Mire vársz még? Nem fogok krokodill könnyeket hullatni érted. Minél korábban húzol el, annál jobb. Pá.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:52:18

@Miazmás: értem, tehát csak fikázni tudsz, oké, világos

@MacChicken: bocs, hogy hozzádszóltam, A felsőbbrendű értelmiségi demokratához, akinek dopeman a példaképe

nagyon liberálisan reagáltál

lol

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:53:30

ilyen érveléssel biztosan sok embert meggyőztök arról, hogy mennyire igazatok van

xd

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:54:23

@djpeter: Ja, és az beszél a munka alapú gazdaságról fontosságából, aki termelő munkát egy percet nem végzett, de még csak a versenyszférában sem kellett teljesítenie, ugye. Valami orbán viktor a neve. :)

braue 2013.04.29. 09:54:27

@Miazmás: A számok nem érvek? Mik az érvek, ha nem ezek?

"Igazad lehet a többség ostoba. De inkább azért, mert hagyták uralkodni a bolsikat negyven+ tizenkét éven át. Ahol nem ők uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is, nyugdíjuk is annak megfelelő, ergó a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.

A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.

A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!

Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!"

És, hogy legalább a harmincnyolcas adatokat ne kellejen keresgélned, egy korabeli, un. torzított kartogramtérkép (csak nehogy megzavarjon a sok új szó) adatait itt megtalálod, butaember. :lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/otka0810/peldak.htm

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:55:37

@wmiki: Érvek? Válaszok az állításaimra? Cáfolatok? Várom ezeket, ezek nélkül 0-át érsz a vitában.

braue 2013.04.29. 09:58:34

@Miazmás: Jajjjj!

De ráérsz, tanulatlan nyugger!

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 10:00:34

@wmiki: Ki mondta, hogy liberalis vagyok, egysejtu?
Attol meg, hogy nem logok orban seggeben melletted, nem feltetlenul kell balliberalisnak lennem, igaz-e?
Egyszeruen hanyingerem van toled, mert te mindent az agyadban talalhato ket bitre probalsz lekepzeni es az osszetettebb dolgokat nem is erted meg.
Nos elegedj meg ennyivel es azzal is, hogy tolem nem varhatsz liberalis reakciot a baromsagaidra.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:00:47

@braue: A szocik elb@szták. Mikor állítottam, hogy nem? És ez igazolja a fideszt? Ez érv? A fidesz megszavazta a 100 napost? Igen. Folyamatosan fikázott érvek nélkül? Igen. Megfúrta még azt a kevés reformot, ami a szociknak egyáltalán eszükbe jutott (pl. szociális népszavazás)? Igen. Bokros rendbe szedte a költségvetést, ami után közvetlenül a fidesz jött? Igen. Mit is akarsz bizonyítani ezekkel a számokkal? Most javul a helyzet? Nem. Legalább stagnál? Nem. Romlik? Igen.

jweiss 2013.04.29. 10:01:03

A liberáfasiszták és bolsevisták 2010 óta nem tudják feldolgozni a történelmi pofáraesést. Örülök, hogy fáj nekik és porig alázva érzik magukat.
Get over it.

braue 2013.04.29. 10:01:43

Na, nekem valóban van némi dolgom, meg ezen az alsórendű ostoba ballernyugger miazmás stílusban nem is igen szeretek vitatkozni! További jó anyázást!

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:01:44

@braue: tanulatlan nyugger ám a kurva anyád.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:02:55

@jweiss: A bolsevisták? Vagyis a többség, azaz ti? Amúgy az, hogy te ezeket itt leírhatod, liberális vívmány. Nem kéne akkor büszkeségből elutasítanod?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:03:48

@braue: Látom érvek híján próbálsz kihátrálni ebből. Viszlát.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:04:32

@Miazmás: milyen válaszokat akarsz?
hiszen te vagy az okos, a többiek az ostobák, miért akarsz tőlünk válaszokat

egyébként is igazad van
az imf hitelnél nincs jobb a világon
minden ország bizonyítja, ahol már segítettek

azt nem értem, a remek programoddal miért nem alapítod meg a csodálatos MesePártot, akik csak jó döntéseket hoznak?
mindenki hősként ünnepelne

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:05:35

@MacChicken: :x

állítólag az orvostudomány már képes kezelni bizonyos fóbiákat, talán érdemes lenne adnod nekik egy esélyt, ha hiszel a tudományban

talán jobban éreznéd magad...

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:08:50

@wmiki: Olvass vissza és meglátod. Nem azt mondtad, hogy dolgod van? :)

@jweiss: Nekem nem az fáj. Nekem az fáj, hogy látom, hogy hova viszi az országot ez a csőcselék.

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 10:10:40

@wmiki: Ha a fergek irant erzett ellenszenvemrol beszelsz, amit ereztettem is veled, akkor azt inkabb nem kezeltetnem, mert jo ez igy ahogy van.

Es kerlek, hogy mostmar keress valaki mast aki lesullyed hozzad, mert nekem elegem van a "beszelgetesunkbol".

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:10:40

@wmiki: És ne adj olyat a számba, amit nem írtam. Ez megint terelés. Idézz, hogy hol írtam olyat, hogy az IMF hitelnél nincs jobb a világon! Vagy ez megint csak mellébeszélés, mint eddig?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:12:56

@MacChicken: jahogy te mondod meg, ki a féreg, és ki nem...

igazi demokrata vagy, talán még adolf hitler volt ennyire liberális

@Miazmás: tehát miért nem alapítod meg a csak jó döntéseket hozó MesePártot, ahelyett, hogy itt ajvékolsz?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:16:31

@wmiki:

1. Mert nem akarok a sok hozzád hasonló fasszal szenvedni.

2. Nem tartom magam annyira pengének az ország irányításával kapcsolatos kérdésekben, hogy fel merjem vállalni ezt a felelősséget.

És mielőtt belekötnél, hogy itt bezzeg konkrétumokat írtam: Azért ezeket az összefüggéseket bárki megértheti, akinek 1-2 ponttal több az IQ-ja, mint neked, ezért bátorkodtam megosztani a gondolataimat.

Ez a válaszom. És a tieid hol késnek még mindig?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:17:48

@wmiki: Akkor most van dolgod vagy nincs?

Peterpapo 2013.04.29. 10:27:45

@wmiki:

Az fel sem merült benned, hogy nem az IMF tehet arról, hogy azok az országok szarban vannak? Ja annyi eszed nincs. Talán az ott ügyködő politikusok tehetnek róla, mint ahogy nálunk is.

tomtyi 2013.04.29. 10:28:59

@MacChicken:
Le style c'est l'homme. Szájkaratéban mindenképp erős vagy, azt látom. Mindegy, mitől rettegsz, ezek mind csak a te démonaid. Ahogy mindenkit zsebnácizol, aki nem a te véleményeddel ért egyet.

Peterpapo 2013.04.29. 10:30:15

@jweiss:

Örülök, hogy örülsz, csak aztán nehogy sírás legyen a vége!

jweiss 2013.04.29. 10:48:47

@Peterpapo: Örülök, hogy neked is fáj. Már elmúlt 3 év és még mindig fáj... Talán járjál pszihológushoz, talán az enyhit lelki sérüléseiden... Muhahahahaha. Lúzer seggfej gyurcsányseggnyaló.
Talán anyád fog sírni miután leszop.

Peterpapo 2013.04.29. 11:02:25

@jweiss:

Tévedésben vagy. Nekem nem az fáj, hogy azok elvesztették, hanem az, hogy tudtam, hogy ezek nagyobb mocskok. Sosem voltam gyurcsányista, mert szerintem az egy pojáca.

Édesanyám meg nem fog sírni, mert 19 éve halott.

És most nagyon szégyelld el magad, hogy a halott Édesanyám emlékét meggyaláztad!

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 11:13:54

@tomtyi: Bakker, irtam neked egy hosszu valaszt, de valamiert elszallt az oldal amikor el akartam kuldeni. Megprobalom kicsit rovidebben:
"A rettegők aránya sokkal kisebb. De még ezek esetében is nevetséges, amikor többségük abba az országba "menekül" innen, ahol sokkal nagyobb a neonácik előfordulásának arányba. És aktívabbak is. És gyilkolnak." es "Ezt akarod látni, mert ilyen a szemüveged. Vagy pusztán az a célod, hogy másokkal ezt láttasd. Hogy nőjön a para az országban."

Ezeket te irtad es ezekbol egyertelmu, hogy szerinted valaki vagy azert megy el, mert nem tud megelni, vagy azert, mert fel a zsebnaciktol - toled.

Tevedsz. Van egy harmadik ok, amit a Magyarorszagon elo magyarok nem vesznek eszre legtobbszor, mert egyszeruen termeszetesnek gondoljak: ez a SZAR ami korulvesz abban az orszagban. Ez a permanens fekalia, amiben tocsogsz nap mint nap, csak nem tunik fel, mert termeszetesnek erzed azt a kozeget. Ez vagy azert van, mert te is resze vagy a SZAR-nak, azaz te vagy az egyik aki fenntartja az allapotot, vagy azert, mert nem lattad meg, hogy SZAR nelkul sokkal jobb elni.

Ha azt hiszed, hogy par menetelo bakancsos balfek miatt en beszartam volna, tevedsz. Vannak dolgok amiben meg egyet is ertek veluk - ezert nem illek bele wmiki ballibsi kepebe -, a tobbi baromsagaikon meg rohogok egy jot. Ez nem lehet ok, legalabbis komoly ok semmikeppen arra senkinek, hogy elhagyja az orszagot.

Faj a szivem, mert nagyon sok dolgot hagytam magam mogott. Csaladot es anyagi javakat, amikkel meg nem tudom mi lesz, de akarhanyszor felmerul bennem az a gondolat, hogy haza kellene menni valamikor, mindig le is gyurom rogton vegiggondolva, hogy a gyerekeimet nem akarhatom a SZAR eltetesere nevelni. Ha lenne eselyem valtoztatni rajta, akkor talan mennek. (Probaltam valtoztatni kicsiben a sajat szintemen, de mindig falakba utkoztem.)

Ha kell, szivesen definialom a SZAR-t, bar szerintem erted kiket es mit jelent.

tomtyi 2013.04.29. 14:13:51

@MacChicken:
Ha már itt tartunk: hiába öntögeted ki csöpp kis lelkecskéd minden fájdalmát, leSZARom, addig mindenképp, amíg a veled csak kismértékben is vitatkozókat (jelesül pl. engem) zsebnácizod.
És azért is leSZARom a véleményedet, mert nekünk - itt annak ellenére, hogy szerintem nincs SZAR - az a feladatunk, hogy megoldjuk a problémáinkat, nem pedig az, hogy SZAR alakok módjára elmeneküljünk. Te nyilván mérhetetlenül bátor vagy, a náciktól nem félsz, csak a problémáktól, amiknek a megoldásában ezek szerint te nem akarsz részt venni. Te dolgod. De mivel nem is vagy Magyarországon, mert te önként döntöttél úgy, elhúzol, így nyugodt szívvel megkérdezem: szerinted ki a faszt érdekel a véleményed?

apanna 2013.04.29. 15:03:03

@Miazmás: "Mit tudnának tenni az ilyen gyökerekkel szemben, mint mondjuk te? Itt csak szopatás van, idióta."

Én az ilyeneken kezdeném, mint te. Nyilván valami állami helyen dolgozol, és amikor bemegy az ügyfél, a stílusod is hasonló.

Szopatnak? Akkor tegyél róla, hogy ne szopassanak.a FENE SEM MONDJA, HOGY MINDIG UGYAN AZOKAT A BIRKÁKAT SZAVAZZÁTOK VISSZA, ÉS UTÁNA SÍRJATOK, MINT A FÖRDŐSKURVÁK...

apanna 2013.04.29. 15:15:30

@Miazmás: "orbán nem ösztöndíjas volt, gyökerek? Ja, ő más, értem." Volt itt királyság is. Szeretnéd?

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 15:23:46

@tomtyi: Ajanlom olvasgatni a korabbi hozzaszolasokat. Nem zsebnaciztam le csak azt, aki az. A ket nyito megnyilvanulasod egyertelmuve tette, hogy honnan jottel es hova tartasz.

Egyszeru: ha nem kivanod, hogy zsebnacinak nevezzenek, akkor ne tedd egyertelmuve, hogy az vagy. Te is ramhuztal egy kliset, en is megtettem veled. Ha ennyire faj, akkor talan talalt is.

rushman 2013.04.29. 18:30:16

@dr. Kóser Malac: Dehogynem ciki.

De ez nem valtoztat azon a tenyen, hogy az itt levok 90%-a keptelen kulturaltan megfogalmazni a velemenyet. Ertelmes (?) emberek, es ugy beszelnek egymassal, mintha gyulolnek egymast. Es meg csak nem is a tisztelet totalis hianya a legnagyobb baj, hanem hogy egy ido utan a velemenyek kimerulnek abban, hogy "kabbe". Ez aztan maximalisan informativ, hasznos kozlese gondolatainknak.

Es ez szomoru. Legalabb annyira, mint ahogy egy gyerek egy videouzenetben felolvassa apuka velemenyet. Ezen legalabb nem lepodok meg, mert ki nevelte fel, ha nem az apja. Teljesen termeszetes, hogy tudat alatt rogzul az ellenszenv a gyerekben. Vagy az apja diktalta le neki, igazabol mindegy.

Ami itt folyik a kommentekben, annal meg az aktualis magyar kormany is jobb. Az legalabb megerolteti magat, hogy kitalaljon valami hazugsagot. Az itt levok nagy resze csak karomkodni es vagdalkozni tud, semmi hasznosat nem tesz. Na jo, annyi haszna volt, hogy tanultam erdekes szavakat. Pl: zsebnaci. :)

Es ezert is javasoltam a feszultseg mashol valo levezeteset. Nekem szokott segiteni.

Egyebkent meg jotanacs kovetkezo valasztasra: Ha nincs olyan kepviselo, aki nem hazudik, akkor ezt szepen le lehet irni a lapra, es a valasztopolgar mindent megtett.
Ha annyira nagy a baj a kormannyal, a tobbseg ezzel a lepesevel ervenytelenul fog szavazni, es akkor lehet gondolkodni, hogy hogyan tovabb.

Megjegyzem, a "szavazz a masik partra" hozzaallas nem a legjobb. Csak egy kicsit vissza kellene tekinteni, szinte mindig a masik partra szavaztak az emberek. Minel nagyobb a gaz, annal valoszinubb, hogy ezt teszik. Pedig az a legrosszabb, amit tehetnek.

tomtyi 2013.04.29. 19:31:31

@MacChicken:
WTF???
Kezeltesd magad. Szerencsére nem fertőző, de ettől még közveszélyes. De van egy jó hírem: önként is bevonulhatsz a zártosztályra, nem kell hozzá erőszak.

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 20:13:45

@tomtyi: Ez ilyen Maksa híradós vagy Sas kabarés poén volt, igaz? A gyerekeim is így szoktak érvelni, amikor már nem tudnak mit mondani de az övéké kell, hogy legyen az utolsó szó. Olvasni tudsz-e? Elolvastad már amiket írtál nekem és amiket én írtam másoknak és korábban?
De tudod mit, ne is olvasd el! Fölösleges. Legyen úgy hogy te akarod. Én rettegek, te meg építsd csak unortodoxiát és élvezd minél tovább.

A szerelő 2013.05.01. 23:54:13

@apanna: "Megdöbbensz a véleményen?" Igen, meg. Mert ez a vélemény nélkülöz minden előzetes tájékozódást. Buta ember az, aki úgy alkot valamiről véleményt, hogy nem is ismeri azt.

Szasa19 2013.05.08. 18:49:44

Kedves Bálint! Egy volt UWC-s magyar egyetemista hasonló üzenetében köszönetét fejezte ki Orbán Viktornak. Azt állította, hogy ha nincsenek az Orbán által megvalósított reformok, ő kint marad, de most pont miatta jött haza. Állításod szerint te pont e miatt nem jösz haza. Van ugyanakkor egy két éves ösztöndíjad Walesben, amelyből eddig még csak egy év telt el, egy hátra van. Jövőre tudsz érettségizni, (ahogy te mondanád: az IB-t letenni), amit Magyarországon nem ismernek el. Ha tehát hazajönnél, újra kellene érettségizned azokból a tárgyakból, amelyeket kint nem tanultál (pl. magyar történelem). Ráadásul közben a szülői háttered is összeomlott, anyád Hollandiában él új barátjával, apád eladta korábbi lakásotokat, állása is megszűnt, max. a nagyszülőknél tudnád meghúzni magad. Hát ezért nem jösz haza kedves Bálint, nem pedig Orbán Viktor miatt. Lehet, hogy népszerű azt állítani, hogy te egy elüldözött, anti-Fidesz fan vagy, de ez tényszerűen nem igaz.
süti beállítások módosítása