Üzenj te is!

Ezen a blogon Orbán Viktor miniszterelnöknek szóló videóüzeneteket teszünk közzé. Küldj 1-2-3 perces webkamerával, telefonnal vagy akármi mással felvett videóüzenetet a uzenjteis@gmail.com-ra! Ha kell, tudunk segíteni is a felvétellel, keress minket! Email: uzenjteis@gmail.com; Facebook: facebook.com/uzenjteis; Web: orbanviktor.tk

Üzenj te is!

Állandó oldalak

Friss topikok

Archívum

,,Az én hazatérésemnek egyetlen akadálya: Ön."

2013.04.27. 10:00 Prinz Dániel

225 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orbanviktornak.blog.hu/api/trackback/id/tr575236986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.28. 12:04:17

Nem tudom, hogy egy felesküdött orvos, miért terjeszti a halált. Vagyis tudom. Pénzért. Nemcsak közhasznú sírhányók, de doktor hóhérok országa lettünk. Kis dével írtam, bár nemecsek miatt azt se érdemelnék meg..Nem dohányzok.. A trafiktörvény húsz évig érvényes. Ezúton köszönöm a Fidesznek, és kifejezetten Lázár Jánosnak, hogy a gyerekeim Miskolcz-Tapolczán huszonkilenc éves korukig nem fognak dohányozni. Ugyanis itt senki nem nyert koncessziót. Nem lesz cigi. Hála nektek.
A trafiktörvény, elvileg, a dohányzás visszaszorításáért, a családi vállalkozások erősítéséért, a munkanélküliek munkához jutásáért (?), a gyedről visszatérő nőkért (a kormányzati szövegből idézek, fasza, nem? Visszatér az anya a dohányboltba…) és a nagycsaládosok segítéséért (ez már a humor vége) jött létre.
Miskolcon koncessziót nyert Aswad Dina dr. Aswad Waled infektológus, a B.-A.-Z. Megyei Kórház Velkey László Gyermekegészségügyi Központ főorvosának a lánya, a FUX Zrt. kereskedelmi igazgatója. Koncessziót nyert dr Aswedné Gazdik Irén szülész-nőgyógyász, Aswed Diana férje, Takács Gábor, a Miskolchoz tartozó Szirma fideszes parlamenti képviselője. A neten található anyagok alapján nehéz kimutatni, hogy hány trafikot üzemeltethetnek, meg még ki tartozik a rokonsági ághoz, de a szóbeszéd szerint több mint tizennégyet.Az orvosoknál maradva. Koncessziót kapott, a Miskolctól öt kilométerre levő Sajószentpéteren Csiba Anna Eszter, dr. Csiba Gábor Tamás, a B,-A.-Z, Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórház főigazgató orvosának a lánya egy trafik üzemeltetésére.Koncessziót kapott dr. Csiba Gábor Tamásné három trafik üzemeltetésére.
Na, most itt jönnek a fideszes szépségek.A trafiktörvény a családi vállalkozásra hivatkozik, meg a hagyományra. Mondjuk, a Fidesznél a bűnözés hagyomány, de ezt hagyjuk.
Dr. Aswad Waled infektológus, gyerekorvos. Nyilván azért lobbizott a családjának dohányboltért, hogy a gyerekek ne dohányozzanak.
Aswad Dina a FUX Zrt. kereskedelmi igazgatója, egy gyermek anyja. A FUX Zrt. emelés- és rögzítéstechnikával, réztermékek gyártásával, szabad és szigetelt vezetékekkel, emelő és darukötelek gyártásával, minőségbiztosítással foglalkozik. A valaha volt December 4. Drótművek utódja. Több országba szállító sikeres vállalat. Minek nekik egy trafik?Dr. Aswadné Gazdik Irén szülész-nőgyógyász.
Dr. Csiba Gábor traumatológus, a B.-A.-Z. Megyei Kórház és Egyetemi Kórház főigazgató főorvosa. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egészségügyi Szakszolgálat országos vezetője. Tagja a Keresztény Orvosok Magyarországi Társaságának. „A magas színvonalú gyógyító munka biztosítása a fő cél számára.”
Csiba Anna Eszterről és dr. Csiba Gábor Tamásnéról nincs komolyabb információm, de valószínűleg főállású trafikosok lesznek.
Egy antinikotinistának mindig rémálmai vannak.
Én is álmodtam egyet.
A dohányzás halált okoz. A dohányzás árt a babának.
Rémálmomban, és ezt büntetőjogi felelősségem alapján álmodtam, szóval azt álmodtam, hogy Takács Gábor felszólal a parlamentben, tiltsák be a cigizve szülést. Mert a felesége trafikos, és egyszer azt nyilatkozta, hogy „szerencsés vagyok, hogy a családom megértette, nekem fontos a munkám is. Akkor érzem magam teljes embernek, ha az életemnek ez a része is halad.” Szóval Aswad Dina cigizve nem szülhet, így hát nem is szül. Hanem rohan a drótgyárba, otthagyja a bótot, bezárja, ne cigizzen a magyar. Az édesanyja, aki szülész-nőgyógyász, és saját trafikjai vannak, megállítja a szülést, mert valakinek kell egy kis pipadohány. Közben Takács képviselő úr interpellál, hogy a Miskolci Megyei Kórház területén levő Csillagpontot kereszteljék át Csiba Panzióvá. Úgyis úgy hívják a városban. És legyen trafik a GYEK-ben is, amit az Aswad családdal közösen üzemeltethetnének.
Álmodtam tovább.
Ha egy szülész-nőgyógyász feldug egy doboz multifilter tampont egy nőnek, az a traumatológiára kerül, tehát „családban” marad. És akkor itt véget ért az álmom.
Lenne egy szerény javaslatom Lázár János úrnak (kis ú). Ha már halálorvosok dolgoznak Magyarországon, akkor hirdessenek koncessziót a krematóriumokra is. Ahhoz legalább értenek a csibák és aswadok.
ORBÁN BANDA TAKARODJ!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 13:07:31

Hamisnak érzem ezt és hiteltelennek. Nem hiszem, hogy az emigránsok között a GAZDASÁGI emigránsok aránya 99 %-nál kevesebb lenne.

Ha Orbán helyett más lenne, akkor sem jönne vissza.
S ha Orbán lenne, de dinamikusan fejlődő gazdaság, akkor meg visszajönne. Aki mást mond, az hazudik.

SzJ1982 2013.04.28. 13:13:55

Bezzeg ezelőtt! 1990 és 2010 között itt volt a Földre szállt Mennyország, kolbászból volt a kerítés, és másfél millió forint volt a minimálbér...Aztán jött azzzorbán... Na takarodjatok ti a picsába...

MacChicken (törölt) 2013.04.28. 13:14:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Tévedsz, sokkal kisebb a gazdasági okok miatt emigráltak száma, mint gondolnád. Mondjuk az alulképzettek és képzetlenek között elképzelhető, hogy igaz amit írtál, de a képzettek között NEM.

Tita nick 2013.04.28. 13:17:54

Mi meg addig nem várunk haza kisköcsög.

midnight coder 2013.04.28. 13:19:14

@MacChicken: Lófaszt nem. Az egyik kollégám most ment ki. Kis hazánkban keresett 300 ezer nettót egy multinál, és a bolsevikok szerint még ő volt a gaz burzsuj aki az egykulcsos SZJA nyertese és kihúzza a falatot a szegín segílykés szájából. Kinn megkeres ugyanazzal a melóval másfél milliót, és megbecsült állampolgár aki ugyan sokkal is járul hozzá a közjóhoz, de cserébe nem is balkáni színvonalú szolgáltatást és sok-sok felesleges bürokráciát kap az ottani állam bácsitól mint itt.

DezInf 2013.04.28. 13:23:44

@Tita nick:

Mivan narancsbolsi trollok? Kezdtek előmászni a pöcegödörből?
Nagyon eltüntetek a blogszférából a trafikbotrány kitörése óta. Nincs véleményetek az ügyről? Nem mertek kiállni és védeni a védhetetlent? Ilyen gyengén fizetnek meg titeket?
Pedig most lett volna itt az idő,hogy bizonyítsátok megingathatatlan hűségeteket a párthoz és a vezéretekhez.
Gyáva,gerinctelen fidesztrollok.

MacChicken (törölt) 2013.04.28. 13:25:34

@midnight coder: A válaszoddal az én igazamat erősíted: "megbecsült állampolgár aki ugyan sokkal is járul hozzá a közjóhoz, de cserébe nem is balkáni színvonalú szolgáltatást és sok-sok felesleges bürokráciát kap". Az, hogy többet is keres csak egy plusz. Sokan hazamennének kevesebb pénzért is, de pont azért nem mennek, mert "a bolsevikok szerint még ő volt a gaz burzsuj aki az egykulcsos SZJA nyertese és kihúzza a falatot a szegín segílykés szájából". Rövidebben: élhetetlen az ország, a gyengébb idegzetűek nem bírják a légkört. :)

alfax 2013.04.28. 13:27:13

jaaaaj, ne hazudj lécci.

MacChicken (törölt) 2013.04.28. 13:29:54

@DezInf: Az ilyen @Tita nick: féle férgek nem érik meg a leütéseket. A kutyám bélférgeivel sem szoktam beszélgetni. ;)

P.Freddy 2013.04.28. 13:32:17

Egyrész Orbánnak tökéletesen megfelel, hogy a nem teljesen sötétbunkók elmennek, mert ők biztosan nem rá szavaznának.

Másrészt:

@Ober Barna szar MTV Péter (fidesz): A temetkezés is Fidesz monopólium lesz. Így már érthető az orvosok nyerési helyzetbe hozása.

A szerelő 2013.04.28. 13:43:07

Számomra az az igazán megdöbbentő, hogy néhányan az illetőről, Hardi(y) Bálintről szinte semmit sem tudnak, de simán lehazugozzák, csak azért, mert olyan véleményt fogalmazott meg, ami nem tetszik nekik, ami orbán viktorra, a fideszre és a sleppjére árnyékot vet. Pedig a vélemény szabad, ugye?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.28. 13:51:31

@SzJ1982: Megőrülnél, ha nem védenéd mi? Gondolkozom, hogy mi bajotok van nektek jobbantaknak? Szerelemsek vagytok Viktorba? Ez azért elég perverz?
Ez a blog különösen rávilágít arra, hogy mekkora aljadékok vagytok, hiszen emberek az arcukkal felvállalják a véleményüket, ti pedig jöttök és hazugoztok, bunkóskodtok össze vissza. Rohadjál meg, lehet valakinek más véleménye is, mint ami a te romlott narancslével teli agyadban megfoglamazódik. Menjetek mind a pokolba narancsdroidok.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.04.28. 13:53:26

Ez a csávó úgy néz ki, mintha a Fletó fia lenne. Még úgy is beszél. Tök vicces.
P.Freddy-nek tökéletesen igaza van!
Aki magyarba' marad az sötétbunkó troll állat, esze, tehetsége semmi, patkány-disznó, akinek jó a langymeleg pocsoja amiben naphosszat dagonyázhat.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.04.28. 14:03:58

kedves Bálint.
örölünk a sikerednek, hogy ösztöndíjat kaptál ott kint. remélem öregbíted hazánk hírnevét. amíg te ott tanulsz addig mi engedelmeddel dolgozunk, hogy az adónkon keresztül finanszírozzuk a gyerekek tanulását, az egészségügyet, és a nyugdíjakat. dolgozunk helyetted is, persze te még kiscsikó vagy, tanulj hát becsülettel, reméljük egyszer te is hasznára tudsz majd lenni nemzetednek,hazádnak.
szeretettel

bigthereal 2013.04.28. 14:10:03

ez a videó egyszerűen valótlan és nevetséges...

a mongol meg az argentin megkérdezi, hogy mi folyik nálunk?, hogy miért vagy ott?
és te miért nem kérdezed meg őket, hogy miért vannak ott?

a szélsőjobb teret nyer? beteg vagy? csak a magyar gárda miatt módosították a szabs törvényt 2010-ben, üldözik őket a rendőrök, annak ellenére, hogy egyetlen bűncselekményt nem követtek még el.
a csapból is a holokauszt folyik, be tiltották a tagadását, orbán személyesen tiltatta be az adj gázt felvonulást, és azt állítod, hogy a szélsőjobb korlátlan teret nyer? hazudsz!

egy párt, ami történetesen a fidesz azért tudja módosítani az alkotmányt, mert a választól 2/3-a rá szavazott. és ennek vajon mi volt az oka? na?

könnyű az okozat miatt síránkozni, ha az okot nem veszitek észre...

és ha gyurcsány lenne a miniszterelnök, vagy bajnai, vagy akárki, akkor itt olyan jó lenne az élet? akkor már hazajönnél? de egyébként minek is?

nagyon buta vagy még kisfiam, tanulj, okosodj, ne hagyd, hogy mások alakítsák ki a véleményed helyetted...

SzJ1982 2013.04.28. 14:13:49

@pocakos focista: Te agyament balfasz, te... Egyáltalán nem védem a viktort, eszemben sincs. De azért könyörgök, ne csináljunk már úgy, mintha itt őelőtte minden a legnagyobb rendben ment volna... Csak a hozzád hasonló értelmi sérült, frusztrált seggfejek képesek ilyesmit gondolni.
És így a végén, ha már te is kéretlen tanácsokkal látsz el, engedj meg egyet. Essél neki szépen szájjal a nyomorult hazaáruló baloldaladnak, te kretén...

S_a_n_y_A 2013.04.28. 14:24:03

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Olyan aranyos vagy.... Hogy tudod, ki miért hagyja el az országot.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.28. 14:31:18

@SzJ1982: Ki csinál úgy, mintha őelőtte minden rendben ment volna? Ezt már csak te képzeled hozzá. Ha valaki nem dicsőíti Viktort, akkor szerinte előtte minden rendben volt. Átmenet nincs, így egyszerű az élet.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.04.28. 14:33:34

Hülye pöcs zsidó, vidd a többit is!

TGabi 2013.04.28. 14:36:20

@negondolkozz!majdénmegmondom!:

A másik oka a fiatalember távozásának a hozzád hasonló bunkók-és sajnos a fiatalember mondandójával nehéz vitatkozni :S

TGabi 2013.04.28. 14:39:11

@bigthereal:

Már pedig nagyon is szabadjára van engedve a széljobb. Normális országokban a Kuruc Infos féle fertelem online magazinok készítőinek alsó hangon is 3 év dutyi jár :S Itt meg "á, nem gond!"

Muad\\\'Dib 2013.04.28. 14:39:58

@dr. Kóser Malac:
"...Aki magyarba' marad az sötétbunkó troll állat, esze, tehetsége semmi, patkány-disznó, akinek jó a langymeleg pocsoja amiben naphosszat dagonyázhat..."
Majd 10 millió embert, csak így simán. Írhatnék valami durván személyeskedőt, de minek, ezzel a kijelentéssel nagyjából ki is írtad magad az emberek köréből. Sztálin bátyus és Hitler papa büszke lenne rád, utoljára ők nyilatkoztak ilyen színvonalon több millió emberről...

SzJ1982 2013.04.28. 14:40:07

@pocakos focista: A Viktor miatt nem megyek haza. A Viktor miatt szar az élet. Ami előtte történt, na hát jó, az sem volt olyan nagyon jó, de hát azért a Viktor, na az mindenen túltesz... Ébredjetek már fel, ti szánalomkeltő bohócok... Ez a szerencsétlen viktorbohóc nem tehet már semmit, mire idekerült, szanaszét baszták neki az egész kócerájt. Az egy dolog, hogy dilettáns is, de ha más volna helyette, akkor sem lenne jobb. Ha a bal oldal lenne, akkor meg kifejezetten rosszabb volna. Akkor gondolom senki nem nyivákolna közületek, mi...?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.28. 14:42:42

@SzJ1982: Tudod mit? Igazad van, meggyőztél. Mehetsz máshova kommentelni. :-)

S_a_n_y_A 2013.04.28. 14:42:57

@SzJ1982:

Jó kis magyar vagy Te is. Tipikus. Könnyen lehet, hogy Te is, meg @pocakos focista is alapvetően ugyanazon a véleményen vagytok: elég volt az elmúlt 20 évből, az örökös hazudozásból, félrevezetésből meg szándékos hülyítésből. Persze, hogy nem volt jó Gyurcsány sem, mint ahogy a Fideszes mutyi sem az.
De ahelyett, hogy szidod a másikat, miért nem azon gondolkodsz, mit kellene másképp csinálni? Ilyen kézenfekvő esetben, amikor ennyire nyilvánvalóan egybeesnek az átlagpolgárok érdekei, pártállástól függetlenül, hogy a szöszbe van az, hogy az átlag magyar képtelen arra, hogy normális hangnemben beszéljen a másik oldal szimpatizánsával arról, hogyan lehetne egy ilyen arcpirító dolgot eltörölni?
Lehet, hogy ezért tart ez az ország ott, ahol most van?

S_a_n_y_A 2013.04.28. 14:46:40

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Nem mondtam, hogy tudom. És nem is gondolom azt, hogy tudom.
Csak egész egyszerűen nem nyilatkozom más nevében arról, ő hogy érez vagy mit gondol.
Ennyi az egész.

TGabi 2013.04.28. 14:53:42

A másik: felesleges minden gondért a Zorbánt vádolni, mert sajnos ez az ország mindig is ilyen Gagyisztán-Mutyisztán-Urambátyámisztán kreténség volt.

Csak pechünkre a mostami kormány jobban domborítja ki ezt a vonalat, mint valaha. Az alapprobléma már régebb óta megvan - ha itt erre a viselkedésre nem lenne fogékonyág, nem is választották volna meg az Orbánt :S

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 14:55:37

@S_a_n_y_A:

Én a tapasztalataim alapján nyilatkoztam. Egyetlen emberről sem hallottam, aki Orbán miatt vándorolt volna ki.

Az elhangzó okok:
- kicsi a fizetés,
- nem találtam jó munkahelyet,
- jobb életet akarok most rögtön.

Ami politikai ok elhangzik, az meg jellemzően úgy általában a magyar viszonyok ellen hangzik el, s nem konkrétan egy adott kormány ellen.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.28. 14:57:57

@TGabi:

Igen, ez a pontos meghatározás! Abszurdnak tartom, amikor egy demokráciában az emberek panaszkodnak a vezetés ellen. De hiszen a vezetés nem az égből szállt le, nem katonai puccsal szerezte meg a hatalmat, nem idegen megszállás hozta a nyakunkra! Tessék másra szavazni, s nem lesz ez a vezetés, ilyen egyszerű ez.

S_a_n_y_A 2013.04.28. 14:59:04

@FILTOL:

Szép beszéd! Bocs a kicsinyességemért, egy apróságot nem értek: melyik nemzetre gondoltál? A magyarra vagy az angolra?

S_a_n_y_A 2013.04.28. 15:00:49

@TGabi:

Igen, igazad van. Egyetértek veled - sajnos......

Baluci 2013.04.28. 15:01:47

Kedves öcsém! Ha Viktor az akadály, akkor még jó ideig ott maradsz! Pusza

S_a_n_y_A 2013.04.28. 15:10:15

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"Én a tapasztalataim alapján nyilatkoztam. Egyetlen emberről sem hallottam, aki Orbán miatt vándorolt volna ki."

Értem. Nos rendben, akkor maradjon minden úgy, ahogy van. Ha Te ezt akarod, ám legyen. Nincs ellene kifogásom.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.04.28. 15:18:45

@SzJ1982: te baromarcú! Az előző nyolc évben nem kezdték újjáépíteni Rákosi és Horthy diktatúráját!

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.04.28. 15:20:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: csak tudnám, hogy egy magadfajta disszidensnek mégis mi köze mindehhez...

hogyne,persze,igazad van! 2013.04.28. 15:44:57

Haza ne gyere!!
Sőt, aki tehetim még most menjen, mert pár év múlva már nem lehet.
nem leszünk sokáig eu-tagok.

midnight coder 2013.04.28. 15:54:03

@MacChicken: Úgy hirtelen nem nagyon jut eszembe olyan ami miatt ide hazajönnék ha kinn élnék - kivéve a családot - de pont amiatt nem is mentem el. De ha valakinek ez nem akadály, és kinn talált melót, akkor elég hülye ötlet visszajönni. Itt 100 éve is szarabb volt mint nyugaton, és 100 év múlva is szarabb lesz. Itt nincs sem fejlett infrastruktúra, tőke, technológia, sem ásványkincsek, sem energia, semmi csak az ugar és egymillió lumpenproletár akit te fogsz eltartani ha itt laksz.

MacChicken (törölt) 2013.04.28. 16:08:34

@midnight coder: Tisztában vagyok ezekkel a dolgokkal. Én már sokszor próbáltam hazamenni, de pár hónapnál tovább nem bírtam egyszer sem. Nem anyagi okai voltak.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.04.28. 16:11:26

Istenem, de hülye ez a gyerek is :D

Hallod, öcsém! Miattam se akarjál hazajönni, okés?

vider 2013.04.28. 16:13:49

Nagyon gáz, hogy 18 évesen ösztöndíjasként addig jutsz el, hogy "Ön az oka".. mindezt 1-2 aktuálpolitikai szálon levezetve.. Kicsit mélyebbre kellene ásni mielőtt egy miniszterelnöknek üzengetsz.

Tudod az, hogy videóüzenetet küldesz az nem teljesítmény.. egy érettségi megszerzése sem az és manapság külföldön tanulni se az.. nagyjából ez van eddig a hátad mögött.. kevés....

A teljesítmény az lesz majd, ha sikeresen lediplomázol, hazjösz és a megszerzett tudásoddal változtatsz a rendszeren. Várunk! Szükség lesz rád és a hozzád hasonlókra, hogy megváltozzanak itthon a dolgok.. lenne dolgod bőven! Ha neked ez nem célod, akkor inkább maradj csendben.

MACISAJT 2013.04.28. 16:17:40

",,Az én hazatérésemnek egyetlen akadálya: Ön."

Hál' Istennek. Már megérte...
Maradj csak nyugodtan, még száz évig. Sőt, vigyál magaddal még "ötezer értelmiségit".

18 évesen, Angliában "nemzetközi iskolában", mi?
És még te pofázol, olyan országból ahol még Berezovszkij is felköti magát..:)

MACISAJT 2013.04.28. 16:24:25

@MACISAJT:

Mint az a cikkből kiderül,az "üzenő bálintka " már 17 éves korában "ösztöndíjat nyert", apukája pedig- na melyik párt képviseletében?- Pesterzsébet volt önkormányzati képviselője és alpolgármestere:
pesterzsebet.hu/index.php?node=news_detailed&id=482

nnnnnnnn 2013.04.28. 16:39:16

ez a gyurcsány gyereke? tök úgy néz ki.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.04.28. 16:59:21

@Muad\\\'Dib: Durván hülye fasz vagy, hogy nem érted az iróniát... Az ilyen pöcsök szoktak beugatni Modor Tibinek is.

Nzoltan 2013.04.28. 17:02:15

Még egy pöcs, akinek nem osztottak pinát.

?:-D

Ludovikás Levente 2013.04.28. 17:03:13

@$$$=$$$:
Gyurcsány fia Svájcba menekült tanulni, ha jól tudom. Ez egy másik ösztöndíjas menekült

Tizenötmillió Magyarok 2013.04.28. 17:06:40

Szanalmas. Mar megint egy kis libsi szarcsimbok, aki a Magyar fasizmusrol ajvekol.
Persze amikor a Gyurcsanyek 2006-ban, izraeli katonakat hivtak be, hogy a nemzeti unnepen resztvevoket megfelemlitsek, bantalmazzak, terrorizaljak, azzal semmi gondjuk nem volt, az maga volt a demokracia.
Na elmegy K. anyaba ez a kis buzi, mindenkinek jobb lesz ha kint marad, folleg az orszagnak.

Mindfield 2013.04.28. 17:10:11

Kedves meleg fiatalok mondanak dolgokat kamerába.

Žďárský 2013.04.28. 17:14:15

Sokaknak, akik mostanában mentek el, már végtelenül elegük volt a Gyurcsány-korszakból, de kivártak, hátha a már évek óta biztos kormányváltás után elindul valami pozitív. Valami nemzeti, polgári és modern, amit ígértek.
Helyette viszont kádárizmust kaptak túrórudival. És per pillanat nem látszik az a kormányváltás sem, amitől jobbat remélhetnének. (Nem, az MSZP-DK-Bajnai vonal visszatérése nem jelentene jobbat.)
Emiatt sokalltak be és léptek le nagyon sokan. Én még itt élek, de mivel a kormány egyre-másra szopat meg és játszik át a haveroknak egész gazdasági ágazatokat, nem kizárt, hogy az én munkahelyem is sorra kerül. Akkor pedig megyek egy határral odébb, mert nem állok be nyaloncnak azért, hogy tovább csinálhassam, amihez értek.

avocado_ 2013.04.28. 17:24:17

@SzJ1982:
Gratulálok, akkor maradj csak fideszes gyökér csak azért mert a szocik elbasztak mindent 8 év alatt, aztán majd ha a fidesz is 8 év alatt még lejjebb visz minket szavazz a szocikra. Ez az a hozzáállás ami miatt mindenki aki jót akar magának és a gyerekeinek el kell hogy húzzon innen. Itt 100 éven belül a szocikon és a fideszen kívül nem lesz semmi más, ők pedig csak egyre mélyebbre húzzák az országot. Úgyhogy még egyszer gratulálok ahhoz az érvhez hogy "DEHÁT A SZOCIK BASZTÁK SZÉT AZ EGÉSZET", ez a srác és az összes korabeli miattad is fog elhúzni innen, teljes joggal, de legalább neked nem lesz nyugdíjjad. Meg is érdemled.

alfax 2013.04.28. 17:29:32

@MACISAJT: le is szedték a képeket, ahogy beírtad.

A gyerek egy Mszp-s képviselő fia.

Milla = Mszp

:(

alfax 2013.04.28. 17:34:50

Még mindig a hiteltelen, demagóg, hazug ellenzéki álbaloldal a fő oka annak, hogy a fidesz mindent megtehet.

Ha ilyen nyilvánvalóan ocsmány demagóg hazug módon támadják, akkor még én is azt fogom hinni, hogy alaptalan a támadások többsége.

a folyamatos démonizálásnak és farkaskiáltásnak az az eredménye, hogy az emberek immunisak lesznek a kormánykritikára.

ezért mindent elnéznek a fidesznek, támogatottsága még nő is.

idióta tehetségtelen korlátolt vörös barmok.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.04.28. 17:39:09

@avocado_: "ez a srác és az összes korabeli miattad is fog elhúzni innen, teljes joggal, de legalább neked nem lesz nyugdíjjad. Meg is érdemled."
Gondolom a teljes családod már kint él (apuci, anyuci, nagymamák, nagypapák stb.). Ezért nem az ő nyugdíjjuk és TB-jük miatt aggódsz.

Jock Ewing 2013.04.28. 17:44:43

Ha ilyen jönne udvarolni a lányomnak, a keverék kutyámmal tépetném szét.

Amadeus62 2013.04.28. 17:47:10

Mennyi sok rosszindulatú, önző sudribunkó fideszes van itt a cikk alatt.
Nem csoda, ha nem akar hazajönni.

na4 2013.04.28. 17:57:02

Jó, hogy mondod öreg,hogy nácik járöröznek az utcán, mert én eddig valahogyan nem vettem észre. Ja te azt nem kérdezted az. argentin faszitól, hogy ö minek van Londonban? Magyarorszag szar, de a magyar ösztöndíj azért ok, ugye? szép.

hogyne,persze,igazad van! 2013.04.28. 18:00:03

@Jack, a texasi suttyó: nem hinnem.
Viktor meg egy kicsit szabadsagharcol, aztsn majd az eu jol megsz...ja, es sertodottsegeben kilep az eubol.
Sztem van meg 4-5ev azt tsatsa.

bigthereal 2013.04.28. 18:01:39

@TGabi: te miről beszélsz? folyamatosan dolgoznak a kuruc.info ellehetetlenítésén, az új btk-ban lesz csak egy erre szakosodott tényállás és szankció-lehetőség,a kormány mindent megtesz, hogy elhallgattassa...

és te mégis azt írod, hogy nem tesznek semmit?

vagy ennyire tájékozatlan vagy nagyon rosszindulatú vagy!

ja, és a véleménynyilvánítás szabadságáról ne is beszéljünk.
amerikában 1000 ilyen oldal működik, nem véletlen hogy a kuruc is onnan nyomja.

Stormbird 2013.04.28. 18:08:43

Én is leléptem, de attól még nem fogok kis videokban siránkozni mit miért tettem. Az a nyikhaj szemcsis kis görcs meg cummantsa le az afrikai ázsiai származású cimboráit. Keveredjen velük kinem szarja le. Meg hihető hogy pont megkérdezik tőle mizajlik Magyarhonban, hagyjuk már te nyálgép.

bigthereal 2013.04.28. 18:15:32

@MACISAJT: szép munka...

nem orbán miatt nem jön haza, hanem azért, mert kétéves ösztöndíja van:P

persze dumának jó, a sok tuskó meg beszopja...

olyan bájos, amikor exkomcsi ivadékok aggódnak a demokráciáért:P:D

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.04.28. 18:16:14

Nem értem ezeket! Nekem pont jó itt. Mindig Észak Koreába akartam emigrálni, hogy az állam mondja meg nekem mi a jó és mi a rossz, mit tegyek és mit ne. Mindig szerettem volna csendben vegetálni, soha nem jutni egyről a kettőre és idegesített, hogy néha megengedhetek magamnak ezt-azt. De most itt van, helybe jött a diktatúra és ez boldogsággal tölt el, nem kell költöznöm! Nem értem ezeket.

Reggie 2013.04.28. 18:31:49

Erdekes, nekem az osszes ismerosom, aki aki kint dolgozik, vagy dolgozott az csak a penz miatt ment ki, fuggetlenul attol, hogy diplomas mernok vagy csak erettsegije van.

MACISAJT 2013.04.28. 18:38:52

@bigthereal: ("nem orbán miatt nem jön haza, hanem azért, mert kétéves ösztöndíja van:P

persze dumának jó, a sok tuskó meg beszopja...

olyan bájos, amikor exkomcsi ivadékok aggódnak a demokráciáért:P:D ")

Naná.
Mikor tavaly kiment, a volt alpolgármester papa eleve azt nyilatkozta hogy hét év lesz belőle...
Amúgy az üzenő édes jó anyja sem akárki..:)

A gyurcsányi időkben volt minisztériumi főosztályvezető("esélyegyenlőség", oh:D):

www.ehea.info/Uploads/Seminars/billus_daniela_bbs_ps_090108.pdf

Hiába no ezeknek most nagyon rossz lehet, most mikor tombol az Orbáni fasizmus..:D

liebend 2013.04.28. 18:39:05

Ez egy pöcs. Természetesen lehet ez a véleménye Magyarország jelenlegi állapotáról, de hogy emiatt nem jön haza?! Bruhahaha... Nem tudom, miért nem élhető ma Magyarország. Leszámítva azt a hátrányt, leszakadást, amiben kb. 500 éve itt a (fél)periférián élünk. Sajnos ezt a hátrányt Orbán Viktor sem fogja tudni lefaragni. De örülök neki, hogy legalább próbálkozik. Miniszterelnök Úr, ne adja fel!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.04.28. 19:03:50

@MACISAJT: Az lenne az igazi, ha az egész családja kinnmaradna. De ezek folyton visszapofátlankodnak. Ilyen önsorsrontó tipusok. :)

well1984 2013.04.28. 19:24:27

Hát apukám 18 éves korodra megtaláltad a tutit.
Haza ne gyere, mert ha megismernek az utcán kidekorálják azt az önérzetes képedet. Ha a fiam lennél elküldenélek a hajléktalanok közé egy hónapra, hogy tanulj egy kis emberséget azoktól akiknek nem az a problémájuk hogy hova szaladjanak pityogni a hazájukra. Szégyelld magad !!!

taga20 2013.04.28. 19:38:37

@MACISAJT: hétvégén is dogozol. plusz pénz? az én adómból te féreg!

Behajtó70 2013.04.28. 19:57:21

Tévedés ben vagy kedves Danika! Nem csak a miniszterelnök az akadály! Hanem még kb 9 millió ember, akik it magyarnak valljuk magunkat, és ki is állunk magyarságunk mellett! A nehezebb időkben is!

Nem úgy, mint pl TE!

Egyébként köszönjük a lehetőséget kedves Danika, de inkább maradj ahol vagy, semmi szükség itt nincs rád! A könnyebbség kedvéért javaslom, hogy a magyar nyelvet is felejtsd el, úgysincs rá semmi szükséged, nyilván szégyelni valónak gondolod!

Úgyhogy pá, tényleg ne gyere vissza! Boldogulni fogunk ártalmas személyed nélkül is!

István Farkas49 2013.04.28. 20:06:45

Lehet fikázni aki elment ,de elhihetitek kedves trollok ő leszarja nagyivben.Erről egy idős ur jut eszembe nála dolgoztam mikor hazaköltözött nÉMETORSZÁGBÓL VAGYIS ITT TELEPEDETTLE MERT uJVIDÉKI MAGYARVOLT.gElmesélte hogy került nyugatra anno kis pénztkeresni hogy lakatosmühelyt nyisson aztán beilleszkedett még egykis pénz és megyek ,majd megismerte nejét aki szintén ujvidékilányvolt,kicsiházra még párév gondolták aztán jött baba,majd iskola ésigy tovább,szerbiábameg csak gondok és maradtak szépen nyugdijig.ŐK a nyugati szélen épitettek egy szépnagy házat mondván közel vagyun unokákhoz mert a gyerekek is maradnak természetesen odakintiekcsak nyaralásra jönnek.Higyjükel akik elmentek elmennek hasonló utat fognak bejárni Matolcsy úr nem meri beismerni meg a slep.Ezzel sajna az ország krémje elfog menni egyenlőre lehet ködöditeni de hoszabb távon megérezzük.

Ambiorix 2013.04.28. 20:07:26

Ebben a videóban csak az az érdekes, hogy ez az újabb űberöntudatos IQ harcos szemmelláthatólag súgógépről olvassa fel a saját véleményét, de aztán a vége felé abba is belesül. Konkrétan egy 1 perc 20 másodperc terjedelmű szöveget nem bír önállóan előadni. Bálintnak ennyi az agyi kapacitása. Remélem, nem is jön többet haza.

aleb19 2013.04.28. 20:09:41

a videobol kimaradt a tiltakozas a sajtoszabadsagert hiszen angliaban pl. cenzuraztak a bbc slagerlistajat politikai okokbol, ket hete
nem ertem miert nem alapitotta meg a milla londoni tagozatat
azt sem ertem, hogy egy ilyen demokratikusan erzekeny emberke hogyantud egy korlatozottan demokratikus orszagban /nem valasztott emberek a parlementben, kiralyi veto/ elni es letezni

taga20 2013.04.28. 20:10:39

@Ambiorix: Nem baj te itt vagy nekünk, te barom!

rushman 2013.04.28. 20:13:12

Az itteni kommenteket olvasgatva arra jutottam, hogy a srac jobban tenne, ha nem Viktor miatt, hanem miattatok nem jonne vissza.
Tulsagosan frusztraltak vagytok, le kellene vezetni a feszultseget valahol. Ahol mas nem latja. Mert aki ideteved, meg felvagja az ereit.

István Farkas49 2013.04.28. 20:15:12

@well1984: Gratula ezért a 60asévekben Kossuth dijat adtakvolna ilyenjól megmondja a tutit a diszidensekről:))

HowAreYouOneAVetésün? 2013.04.28. 20:17:49

Azért ilyen nagy a arca, mert valaki fizeti az ösztöndíját.

kennyking 2013.04.28. 20:19:53

,,Az én hazatérésemnek egyetlen akadálya: Ön."

Prinz Dániel
Senkinek nem hiányzol.Maradj ott, ahol vagy.

bigthereal 2013.04.28. 20:26:19

@taga20: de okosan kommentelgetsz és sértegeted, aki nem úgy gondolkozik, mint te...

csak nem te is maszop?:P

taga20 2013.04.28. 20:30:01

@bigthereal: lebuktam?:))) ha a fideszt ekézem akkor maszop? nem vagy te ilyen buggyant! szeva barátom

jweiss 2013.04.28. 20:35:58

Ezt a fosképű balfaszt...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.04.28. 20:36:26

@rushman: Tényleg nem érted a lényeget? A WEB2-es gegcsapat kitalálja az üzengetős videókat, de a szerencsételenek csak olyan maszop családtag hülyéket tudnak összeszedni, akik még pár mondatot sem tudnak megjegyezni, úgy olvassák fel a "véleményüket", de azt is szarul.
Ez nem ciki?

taga20 2013.04.28. 20:43:03

@dr. Kóser Malac: te rusnya disznó, miért nyalod orbán seggét?

én már a fény gyermeke vagyok 2013.04.28. 20:59:09

Ezekkel az angliai ösztöndíjasakkal mindig csak baj volt meg a bánat.

Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2013.04.28. 21:05:46

Ez a videó elég átlátszó. Annak viszont, aki kifogások keresése helyett hazajönne, mi segítünk. www.gyerehaza.org

taga20 2013.04.28. 21:09:29

@Azbej Tristan: bakker azokon segíts akik itthon élnek!

Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2013.04.28. 21:18:08

@taga20: Arra van a Kormány, az ellenzék, több tízezer gazdasági és civil és egyházi szervezet, valamint 9,9 millió magyar állampolgár, beleértve Téged is.

bigthereal 2013.04.28. 21:25:07

@taga20: barátod neked a gyurcsányi...

te nem a fideszt ekézed, hanem a kommentelőket, akiknek nem tetszik ez a komcsi házivideó, ne tűnt még fel?

ggaborx 2013.04.28. 21:31:24

Az az igazság, hogy a politika csak tünet, az ok viszont a sajnos az emberek többsége. Ennyi sötét, bunkó, tanulatlan suttyó paraszt talán máshol is van, de az biztos ennyire azért nem büszkék magukra mint itt nálunk.

Ha a _többség_ tudna picit gondolkodni is a folyamatosan hőbörgés helyett már nem itt tartanánk. De nem, mert itt még mindig kell mindenkinek egy bálvány - egyiknek ez, másiknak az - aztán lehet egymás torkának esni, miközben a politikai "elit" röhögve fosztja ki az országot 22 éve.

Itt is csak egymás torkának estek, egymást szapuljátok - holott legfeljebb egymás véleményével vitatkozhatnátok reálisan. Az ésszerű vita, a kompromisszum és a felelős gondolkodás sajnos olyan távol áll a mindent elsöprő többségtől, hogy változásnak egyelőre semmi esélye.

Igen, ez miattatok van! A politikusok csak a ti idiotizmusotokból húznak hasznot! Ma már eljutottunk oda, hogy ezt el is mondják nektek és még mindig csak bambán néztek egy pillanatra, aztán folytatjátok a véres fröcsögést tovább.

taga20 2013.04.28. 21:42:24

@Azbej Tristan: @bigthereal: nem, én imádom a fideszt! eszem-faszom ilyen barmot!

**büdösmackó** 2013.04.28. 21:45:03

BEZZEG GYÚRCSÁNY IDEJÉBEN MINDEN SOKKAL JOBB VOLT!!!

Ambiorix 2013.04.28. 21:56:46

@taga20:
Te egy csetrobot vagy, nem? Önálló gondolat semmi, viszont ahogy látom, szanyikapitány intellektuális kifejezéseinek gazdag tárházát beléd programozták. Na eredj szépen, játsszál tovább a pöcsöddel, béluskám. :)

Tita nick 2013.04.28. 22:06:10

Szóval kisköcsög, tényleg maradj kint.

**büdösmackó** 2013.04.28. 22:09:21

@Ambiorix:

BEZZEG GYÚRCSÁNY IDEJÉBEN MINDEN SOKKAL JOBB VOLT!!!

zembertelen 2013.04.28. 22:10:26

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Egyetlen emberről sem hallottam, aki Orbán miatt vándorolt volna ki."
A srác nem "az" miatt ment ki!
"Az" miatt nem jön vissza!
- Ah, ezt te úgy se' érted!

villamos alóli kacaj 2013.04.28. 22:23:05

@Tita nick:
Nem az a baj, hogy a srác kinn marad, hanem
az, hogy te itt vagy!
Meg a főnököd!

nevem van 2013.04.28. 22:25:37

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Tudod, konkrét esetben általában keverednek a gazdasági és politikai indítékok. Ha mind a kettő egy irányba mutat, akkor jön létre masszív kivándorlás.
Igazság tétessék, a kivándorlást megkönnyíti az EU-tagságból fakadó kváziszabad munkavállalás.

Luighi 2013.04.28. 22:35:36

Jobban élünk mint négy éve! MUHAHAHAHHAHAH

MOCSKOS GENNYLÁDA fidesz és SZEMÉT SZAR DESPOTA CIGÁNYDIKTÁTOR!

béla a görög (törölt) 2013.04.28. 23:25:53

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Neked is csak azt tudom mondani amit egy másik fideszesnek. Hinni/nem hinni lehet valamit, de a realitás az, hogy jelenleg a fidesz van hatalmon, ilyenformán az, hogy te mit vélelmezel tök mindegy. A valóságot kéne feldolgozni, nem a vélelmeket.
És ha ez az ember Orbán szidta akkor ezt kell feldolgozni. Ennyi, kész. Nem mi lett volna ha, mi lenne ha és nem mi lesz ha. Jelen van, tények vannak - és a tények ezt mondják. Olyan ez mint egy vizsga. Át kell rajta menni és nem azt magyarázni, hogy mi miért nem sikerült, mi miért nem jó. Nem kiskaput ismerős keresni. Le kell vizsgázni. Adva van valami és kész. Akkor és ott.
Ennyit a nézőpontról.

Na most se dinamikusan fejlődő gazdaság nincs + Orbán van a maga szar slepjével aki(k) orrba-szájba szopatja(k) az polgárokat.
Az emigráció gazdaságinak indult, de aztán Orbán rátett egy lapáttal a maga feudalizmusával és bőven politikai oka is van ha valaki ma elhúz.
HA a szakembereket kivagdossák/ellehetetlenitik mert politikailag nem tartják megfelelőnek továbbá kell a hely a saját slepnek akkor az már politikai ok. Ez ilyen egyszerű.

Rohadjmegorban 2013.04.28. 23:39:08

A szarházi orbán paraszt köcsögöt csak a nyomorék csíra parasztok védik.

Rohadjmegorban 2013.04.28. 23:40:53

Mert a csíra parasztok azt hiszik jogy jobban élnek! Hülye barmok még nem látták milyen az a jó élet!

Ludovikás Levente 2013.04.29. 00:44:54

@MACISAJT:
Jó úton jár a kiscsávó, ha politikus akar lenni. Hazudni már megtanult, a többit meg a papa és a mama elintézi. Lesz neki is jó zsíros állás, mihelyt véget ér a Zorbándioktatúr

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 03:14:54

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: pedig sokan vannak, akik az intezmenyesult provincialis fedualis bunkosag, az agressziv, egymas atbaszos egymast feljelentos megsemmisitos kultura elol, akik a csalo benzinkutasok, cegek, korrupt rendorok, bunozok, a hatartalan ertelmisegellenes propaganda, a melegek, zsidok, ciganyok kikozositese, a fajgyulolet stb miatt menekulnek. egyszeruen azert, mert ilyen hangulatban barmelyik orszag elhetetlen. akinek ez nem para, az marad otthon.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 03:16:25

Bálint, nagyon jól nyomod. Rá se ránts, mit pattognak a parasztok. Te nagyon jól döntöttél. Bárcsak én is 18 éves koromban olyan bölcs lettem volna, mint te! Gratulálok, és sok sikert!

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 03:20:08

@P.Freddy: "Egyrész Orbánnak tökéletesen megfelel, hogy a nem teljesen sötétbunkók elmennek, mert ők biztosan nem rá szavaznának."

Pontosan - a 15 éve zajló masszív fideszes értelmiségellenes propaganda (miniszterelnökúr kolbásszal pózol, stb), az egyetemek bezárása, és az értelmiség elüldözése, kiutálása mind-mind a feudális-provinciális fidesz földbirtokos réteg betokozódását készíti elő.

Ide már csak parasztok kellenek, aki gondolkodni tud, az kozmopolita hazaáruló zsidó, takarodjon mind.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 03:22:03

@dr. Kóser Malac: "Aki magyarba' marad az sötétbunkó troll állat, esze, tehetsége semmi, patkány-disznó, akinek jó a langymeleg pocsoja amiben naphosszat dagonyázhat."

Nagyon jól összefoglaltad a fidesz-kormány célkitűzéseit, és a kormány nagyon jó úton halad ennek a célnak a beteljesítésében!

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 03:24:06

@bigthereal: nem a választók 2/3-ada szavazott a fideszre, hanem a szavazók kétharmada. A választok túlnyomó része el sem ment szavazni, mert leszarják az egészet. Viktort különösen telibeszarják.

Mára a fidesz szavazók egy kisebbséggé törpedtek. Egy törpe, dühös, vallásos kisebbség aki egy pszichopata pocakos törpét imád.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 03:25:48

@TGabi: "Kuruc Infos féle fertelem online magazinok készítőinek alsó hangon is 3 év dutyi jár :S Itt meg "á, nem gond!""

Itt meg a kesevállú novák előd, a k-infó főszerkesztője bent ül a parlamentben!

Amikor meg hazaér szerkeszti a szennyújságját...

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 03:27:17

@SzJ1982: Viktorral az a baj, hogy paraszt, bunkó a stílusa. Elüldözi az értelmiséget. A feudalizmusba hajtja vissza az országot. Foci, fasizmus, antiértelmiségi propaganda, egyetem-iskolabezárásak, a középkori keresztény szekta ismételt helyzetbe hozása. Ez viktor, meg a trafikos haverjai. Ezért undorodik tőle mindenki, aki ismeri a szorzótáblát.

sparklie (törölt) 2013.04.29. 03:54:50

Viktor egy kis diktator, ez teny. Elcsesz mindent, mutyizas, lenyulas, haverok helyzetbe hozasa, ez tagadhatatlan.
De azt is latni kellene, hogy a kivandorlok jelentos resze egyszeruen nem ezert megy el, hanem mert osztondijat kapott kulfoldon, munkat keres es talal, vagy egyszeruen 4-5-szoros penzt fizetnek ugyanazert a munkaert 1000 kilometerre nyugatra. A kivandorlok 99%-anak semmilyen politikai megfontolasa nincs. Csak azt gaz bevallani, hogy nincs kenyerre penz. Ennyi, nem tobb.
En is hisztizhetnek, hogy a politika miatt mentem kulfoldre, de hazugsag lenne. Jobban akartam keresni, meg mas eletet elni. A szurke magyar hetkoznapok eloli menekules is benne van, de azert annak sem resze napi szinten a politika.
A politika persze attetelesen mindenrol tehet, de erdekes modon, akik 2010 elott leptek le Magyarorszagrol, azok nem politikai okokkal kendozik el a kivandorlas okat. Pedig Gyurcsany alatt is tortentek erdekes dolgok. Korrupcio, emberek hulyenek nezese, vagyonok lenyulasa.

Mellesleg ez a gyerek egy MSZP-s fiacskaja. Persze, hogy igy beszel.
Aki kulfoldi osztondijat kap, az mondja ki, hogy ezert megy el, ne pedig mondvacsinalt politikai mesebe kezdjen, hogy sajnaljuk. Mert nincs ok arra, hogy sajnaljuk. Jol teszi, ha elmegy, elvegre osztondijbol fog kint elni, dolgoznia nem kell. Ezt Gyurcsany alatt is sokan megtettek. A fiatalok kulfoldre mennek... nyugaton sem szokatlan jelenseg.

sparklie (törölt) 2013.04.29. 04:10:56

Az is egy hulyeseg, hogy az argentin meg a mongol szemrehanyast tesz a magyarnak, hogy mi folyik a hazajaban. Azt se tudjak, hol van. Amugy meg egyszeru a valasz: apad MSZP-s kepviselo volt, de most elesett a husos fazektol, te fiam meg megpalyaztal egy nemzetkozi osztondijat, ami megalapozza a jovodet. Ha Gyurcsany Fleto lenne hatalmon, te akkor is kimentel volna UK-ba. Ennyi a tortenet, semmi tobb, nem kell itt misztifikalni a dolgokat. Ha egy angol gyerek nyer osztondijat kulfoldre, akkor is kimegy. Ez teljesen normalis, csak az angol gyerek kulfoldon nem kezd el okorsegeket beszelni.
Az igaz, hogy a FIDESZ es Vitya nyomjak egyre lejjebb az orszagot, de hogy te nem ezert mentel ki, az is fix. AHogy az 56-os kivandorlok nagy resze is kozonseges bunozo vagy gazdasagi menekult volt, nem pedig politikai uldozott, ugy a mostani kivandorlasi hullamban is a gazdasagi okok a dontoek.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 04:19:35

Orbán Viktor is Angliában tanult ösztöndíjjal, az Oxfordon, tessék róla példát venni!

"Orbán Viktor 1989. szeptembertõl a Soros Alapítvány
ösztöndíjával az oxfordi Pembroke College-ban az angol
liberális politikai filozófia történetét tanulmányozta."

www.parlament.hu/kepviselo/elet/o320.htm

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.29. 04:21:45

@sparklie: Igaz, hogy a magyar kivándorlók között sok az alja, pitiáner bűnöző, a bűnöző hajlamú pitiáner tolvaj, és nagy az aluliskolázottak száma. De ez csak egy reprezentatív minta a magyar társadalomról: arányaiban ugyanezt láthatjuk otthon (ha tetszik, ha nem tetszik). Csak azért mert valaki külföldre megy, nem jelenti azt hogy automatikusan jó fej vagy éppen bűnöző. Ugyanazok az arányok vannak, mint otthon, tehát százból 95 magyarral vigyázni kell mint a tűzzel, mert ott basz át, ahol tud.

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2013.04.29. 04:25:24

@sparklie: Nekem is éppen külföldön épp egy Argentín barátom tette szóvá már vagy jó fél éve hogy nem ciki ami Magyarországon folyik? Ki tudja, talán náluk felkapta a fasizálódást valami helyi média, azért vannak ennyire képben rólunk. Mert a világ túlnyomó többsége - elárulom - le sem szarja, mi megy nálunk, annyira jelentéktelenek vagyunk. Ez az igazság. Ugrálhatunk féllábon, bukfencezhetünk hátrafele álló fasszal, akkor sem fog érdekelni senkit a mutatvány, hogy mi megy otthon. Egyedüli dolog, amiről Magyarországot széles körben ismerik, az a pornó - a rengeteg magyar kurvával már ki van tapétázva az egész internet, több magyar kurva van fent mint az összes többi európai országból összesen (nem vicc, referenciával is tudom igazolni ha valakit érdekel).

sparklie (törölt) 2013.04.29. 04:40:26

@Bölcs Lázadó: pontosan, en kulfoldon elve azt tapasztalom, hogy a magyarok kozul, akik kivandoroolnak, azert eleg sokan a legalja, bunozo tipusba tartoznak, akiknek otthon forro lett a talaj, tartozasaik vannak, lenyultak valakit, ugyeskedtek es kulfoldon is folytatjak ezt, mas magyarokat probalnak becsapni
aranyaiban sokkal tobb bunozo hajlamu, senkihazi ember kel utnak, mert semmi nem koti oket Magyarorszaghoz (csalad, munkahely, esetleg egy borton behivo is esedekes nekik, adohatosag erdeklodik irantuk, gyerektartast kellene fizetni stb.) Ilyen hatterrel konnyebben kel utnak az ember, mint egy rendezett csaladi, munkahelyi hatterrel.
Persze sok a becsuletes kivandorlo is, de szerintem aranyaiban felulreprezentaltak a semmirekellok. Es itt most nem a videoban szereplo fiatalemberre celzok :) O csak siman beallt abba a sorba, hogy mindent a politikara fog. Pedig a keplet egyszeru: kulfoldi osztondijat nyert. Ha nem nyert volna, akkor most is Magyarorszagon elne. Ennyi, nem tobb.

sparklie (törölt) 2013.04.29. 04:45:28

@Magyar Vitéz: mondjuk egy egyiptomi vagy argentin arctol en is megkerdeznem, hogy nem ciki-e az, ami naluk megy mar evek ota :)
raadasul pont az argentinok, meg a fasizalodas :) hat ott van tapasztalat...

@Bölcs Lázadó: Viktor allitolag csak papiron volt osztondijjal Angliaban, kozben Magyarorszagon szervezte a gengsztervaltast
ki tudja, meg lehet ebbol az MSZP-s kepviselo gyerekebol is miniszterelnok lesz egyszer
olyan Gyurcsanyos az arcele, meglassatok, lesz ebbol meg politikus

csavari 2013.04.29. 05:32:29

Az a zsidó terror ami minden téren ma hazánkban uralkodik valóban vérlázító! Ha így folytatják akkor valóban lesz holokamú de akkor nem lesz túllője!

dr yetee 69 2013.04.29. 05:40:21

@MACISAJT: Kapsz plusszpénzt a hét
végéért?

SzJ1982 2013.04.29. 06:16:14

@Bölcs Lázadó: A fasizmusos dumába belekötnék, a középkori keresztény szektázás annyira tipikus, hogy válaszra sem méltó, amúgy a többivel egyet értek. Annyi kiegészítéssel, hogy legyen bármilyen szörnyű, Viktor még az egyik legjobb arc ebben a brancsban, főleg, ha mellé állítjuk Lézerjancsit, meg a gülüszemű Rogánt...

apanna 2013.04.29. 06:30:44

@A szerelő: "Számomra az az igazán megdöbbentő, hogy néhányan az illetőről, Hardi(y) Bálintről szinte semmit sem tudnak, de simán lehazugozzák, csak azért, mert olyan véleményt fogalmazott meg, ami nem tetszik nekik, ami orbán viktorra, a fideszre és a sleppjére árnyékot vet. Pedig a vélemény szabad, ugye?"

Nem értelek. Megdöbbensz a véleményen? A válasz, mi ha nem vélemény? Na az is szabad. Még akkor is ha neked nem tetszik.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:31:38

Na, miattatok én sem jönnék haza, sok fideszes-jobbikos büdös gyökér! Akik nem tudnak számolni, a rezsicsökkentésben sem nem veszik észre az átverést és önfeledten tapsikolnak viktornak minden intézkedéshez, és az unortodox tündérmesékhez, meg hogy milliárdokat tolunk határon túli oktatásba akkor, amikor az itthoni iskolákban szénszünetet kell elrendelni pénzhiány miatt. Barmok. Meg stadiont építünk autópályák helyett. Meg milliárdokért építtetünk lakóparkot oda, ahol se munkahely, se iskola se semmi. Hosszasan lehetne még sorolni. Mint az autós, aki az autópályán szembe halad mindenkivel, miközben méltatlankodik, hogy a többiek milyen hülyék. A videó egyszerűen béna. Mint Hiller-haver. Nem az a baj, hogy most rossz a helyzet, hanem az, hogy egyáltalán nincs perspektíva itthon, amíg ti gyökerek ilyen szellemi színvonalon vagytok. És tegye fel a kezét az, aki rászánná az életét itthon arra, hogy széllel szemben hugyozva másfél millió barom ellenében dolgozzon hiába. Itt dolgozzon? Azért, hogy nyugdíja se legyen (megvédték, aztán az a lóvé már nincs sehol, de ez ugye nem baj, csak az MSZP), szart se keressen és még csak kilátás sincs rá, hogy tisztességesen éljen a fizetéséből?

apanna 2013.04.29. 06:38:14

@midnight coder: " de cserébe nem is balkáni színvonalú szolgáltatást és sok-sok felesleges bürokráciát kap az ottani állam bácsitól mint itt."

Ezt a balkáni szolgáltatást, nem Orbán adja, hanem mi állampolgárok. Amikor bemegyünk az önkormányzatba, vagy csak időpontot kérünk, esetleg az orvosnál, aki egyébként kurva keveset keres, de 4 hónap alatt felhúzza a házát a kerület legjobb telkén, vagy a képviselő, akitől ha jóban vagy vele, még melót is kaphatsz. Vagy a helyi varroda, ahol a tulaj csak jóban van a helyi munkaügyi ellenőrökkel, és azok félrenéznek a munkaügyi hiányosségokon, a fekete fizetéseket sem látják.

Ezek mind mi vagyunk. És még csak összefogni sem vagyunk képesek, hogy ez ne így legyen.
Orbán ebben a szerepben nem játszik, ők max. a kivetett hatalmas adókról, vagy a még iidótább ötleteikkel örvendeztetnek meg minket.
De az alapot mi szolgáltatjuk....

apanna 2013.04.29. 06:40:46

Drága fiam!

Tudod miért utálom az olyanokat mint te? Mert kimennek, és elkezdenek köpködni. Ugyan azt csinálják mint amikor idehaza voltak. Semmit nem tesznek, hogy jobb legyen, csak köpködnek.
Odakint bizonyára még ki is nyalják fényesre....

Tudod, mit? Maradj ahol vagy.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:47:28

A kivándorlók keresnek kifogásokat? Hát ki mondja, hogy mi mindent jól csinálunk, csak a Gyurcsány miatt, az IMF miatt, az EU miatt, a zsidók miatt stb. nem megy nekünk és ellenünk van mindenki. Ösztöndíj? orbán nem ösztöndíjas volt, gyökerek? Ja, ő más, értem.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:51:02

@apanna: Mit tudnának tenni az ilyen gyökerekkel szemben, mint mondjuk te? Itt csak szopatás van, idióta.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 07:26:28

a kutya ugat, a karaván halad

mindenesetre a kommentek egész jók.
külön mókás, ahogy a libbantak ajvékolnak, mert még mindig, mindenhol messze vezet a fidesz

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 07:32:01

@Miazmás: :0
hát akkor miért nem alapítod meg a tökéletes emberekből álló, csak mindenkinek jó döntéseket hozó MesePártot, elvtárs?
megígéritek, hogy felvesztek sok imf hitelt, csökkentitek a minimálbért, növelitek a rezsit, és aki titeket támogat, az nem nyerhet egyetlen pályázaton sem

biztos mindenki rátok szavazna...
vagy nem szeretsz dolgozni?
jogos, ajvékolni sokkal könnyebb, mint csinálni is valamit :x

braue 2013.04.29. 07:34:42

Maradj ahol vagy! Ki a faszt érdekel a nyomorod? Senkinek nincs kolbászból a kerítés.

braue 2013.04.29. 07:36:20

@apanna: Bizony. Nem intelligens dolog visszaköpködni. Ha ezt néhányan nem is értik.

braue 2013.04.29. 07:42:46

@Miazmás: Igazad lehet a többség ostoba. De inkább azért, mert hagyták uralkodni a bolsikat negyven+ tizenkét éven át. Ahol nem ők uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is, nyugdíjuk is annak megfelelő, ergó a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.

A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.

A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!

Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 07:48:29

@braue: Hát, én másképp emlékszem, ezen kívül pedig a 2003-as esés még simán lehet a 2002-ben hozott döntések hatása is. Egyébként pedig az egész rendszerváltás utáni elit lopott, ahol tudott, és rájátszott arra a tipikus magyar gondolkodásra, hogy lehet eredményt elérni áldozatok nélkül, és minden egy csapásra nagyszerű lesz. :(

tomtyi 2013.04.29. 07:54:17

@MacChicken:
Lófaszt nem! A rettegők aránya sokkal kisebb. De még ezek esetében is nevetséges, amikor többségük abba az országba "menekül" innen, ahol sokkal nagyobb a neonácik előfordulásának arányba. És aktívabbak is. És gyilkolnak. Szemben nálunk, ahol csak az ősdemokrata ballib kormány alatt gyilkoltak, igaz, akkor is titkosszolgálati, tehát ÁLLAMI segítséggel.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 07:54:56

@wmiki: Wmiki te egy akkora gyökér vagy, hogy elmondani nem tudom. Tipikus fideszes terelés, féligazságok közé rejtett csúsztatás mind, amit mondasz.

"megígéritek, hogy felvesztek sok imf hitelt, csökkentitek a minimálbért, növelitek a rezsit, és aki titeket támogat, az nem nyerhet egyetlen pályázaton sem"

Te hülye balfasz. Igen inkább IMF-et vennék fel, mint kétszer akkora kamatra mástól, de ezt te biztos nem érted, mert hülye vagy. Nem hajszolnám bele a szolgáltatókat a rezsicsökkentésbe, hanem a rezsitámogatás fokozatos leépítése MELLETT erősen támogatnám az energetikai korszerűsítéseket (hogy te is értsed: pl. falak szigetelése), ezzel csökkenne a rezsi és az energiafüggőségünk. A pályázatokat mindenestül átláthatóvá tenném, a döntéseket SZAKÉRTŐKRE bíznám, nem pedig a párttagokra. Látod? Én nem csak fikázok, hanem elmondom, hogy hogyan csinálnám. Tudom, te ezt nem érted és különben is kínos lenne beismerni ennyi idő után, hogy mekkora fasz vagy, hogy még mindig a fideszt támogatod és védeni próbálod a védhetetlent.

braue 2013.04.29. 07:55:08

@Miazmás: A tények, tények. Holt mindegy, hogy te hogyan emlékszel, a számok beszélnek helyetted is. 2004-ben kezdtünk lemaradni (2003-ban még a többiek voltak nagyon lemaradva, ha nem lenne világos a számokból), addig tartott a fidesz gazdaságpolitikájának hatása.

Mindenki lopott, mégis csak a bolsik alatt előzgettek a többiek. Logikus. De lopjanak, ki a fenét érdekel, viszont nem többet mint máshol, mert akkor az lesz, mint a bolsik alatt volt!

braue 2013.04.29. 07:56:43

@Miazmás: elvennéd a hitelt és vállalnád a nyugdíj csökkentést és a fizetéscsökkentést mint a Bajnai. Gratulálok!

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.04.29. 07:59:39

Ez a Superman! Pont olyan a haja meg a szemüvege is.

tomtyi 2013.04.29. 08:01:47

@MacChicken:
Ezt akarod látni, mert ilyen a szemüveged. Vagy pusztán az a célod, hogy másokkal ezt láttasd. Hogy nőjön a para az országban. hogy a ballib maffiademokrata haverjaid jöjjenek vissza.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:10:00

@braue: Nincs időm átnézni a számokat, hogy ki és hogyan hagyta az országot, de az odaverős 100 napos programot a fidesz is megszavazta. Egyik kutya, másik eb.

Lencsés István 2013.04.29. 08:11:47

Ha valaki ORBÁN VIKTOR miatt nem jön haza az tényleg idióta . :D

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:15:10

@braue: Egyszerűen vagy sík hülye vagy, vagy szándékosan terelsz, hazudsz. Az IMF hitelt nem azért utasították vissza mert ilyet kértek volna (nem kértek, de neked vallásosnak hiába is mondom), hanem mert fel kellett volna hagyni a tündérmesékkel (melynek következtében például csúcson van az államadósság), és beleláttak volna a mutyiba. Ki csökkentette a fizetéseket az alsóbb rétegekben? Nem orbán volt? De igen, de azért is a bolsik a hibásak. Mellesleg pedig sík buta faszok vagytok: A bolsevikok a szovjeteknél a többséget jelentették. Ebből az következik, hogy ha tiétek a 2/3, akkor az több, mint a maradék 1/3. Levezessem, vagy megérted magadtól is? Mi következik ebből? A bolsevikok ti vagytok, ha már mindenképp ragaszkodsz ehhez. A kisebbség a Mensevikek voltak. Ne zavarjon, faszkalap.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.29. 08:18:49

@béla a görög:

A lényeg: vicces amikor színtiszta gazdasági kivándorlók magukat politikai üldözötteknek minősítik. Ez egyszerűen komolytalan.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.29. 08:19:32

@Bölcs Lázadó:

Látod, s ez sem kormányfüggő. De ezt én is leírtam tegnap.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:20:30

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Te melyik részéből olvastad ki ezt a politikai üldözöttséget?

DezInf 2013.04.29. 08:38:45

@MACISAJT:

Tényleg márkó!
Hány koncessziót kaptál?
A fideszpárttitkároknak alapból kettő jár.
Meséjj kicsit,tényleg érdekelne mindenkit,hogy hogyan is mennek a dolgok felétek.

Ne férre beszéjjé, nyomasd a tutit :))

jweiss 2013.04.29. 08:40:16

Szarok a millára és fosképű idiótáira.

DezInf 2013.04.29. 08:40:27

@Lencsés István:

pityuka,tövig fog kopni a nyelved,oszt akkor hogy fox kiszógáni a frissennyert trafikodban?
pityuka,gondolkoggyá mán,hidd el megéri :))

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 08:50:49

@Miazmás: látom mocskolódni tudsz, de kérdésre válaszolni már nem, akár egy igazi szektás...

még mindig nem mesélted el, hogy akkor miért nem alapítod meg, a tökéletes emberekből álló, mindenkinek jó döntéseket hozó MesePártot, és elvezetnéd az országot a kánaánba, mint a szellemi példaképed, dopeman

djpeter 2013.04.29. 08:58:10

En sem vagyok fideszparti leszogezem az elejen.Rendes ketkezu dolgozokent csak annyit mondanek amit erzek.Volt nyugdij es eletbiztositasom hosszulejaratu,mert adovisszateritesre nem vagyok jogosult,de a fidesz elvette,hiaba 25 eves szerzodest irtam ala.minusz x millio.Nem kapok semmilyen gyeekkel kapcsolatos tamogatast,mert a gyermekem nem en nemzettem,csak nevelem 2 eves kora ota amig nagy lesz,mert nem szamitunk csaladnak.Minusz tobb szazezer forint.1 szobas lakasban elunk harman (nappali sincs) es adot fizetek utana,mert nem vagyok raszorulo a fidesz szerint.Minusz par tizezer forint.A parom nem kap melot,mert 35 eves es a fidesz szerint elonyt elvez a palyakezdo, a fogyatekos es az oreg stb.soroljam meg.Minusz x szazezer forint.
Az elozo idokben kevesebb adot fizettunk,volt munkank,a megtakaritott penzem biztonsagban volt,meg tudtunk elni...
En csak munkat szeretnek a csaladomnak,de ebben a rendszerben meg ez is nagy keres?????Hat milyen kormany az ilyen...

Peterpapo 2013.04.29. 08:58:49

@bigthereal:

Persze, hogy folyamatosan dolgoznak a kurucinfo ellehetetlenítésén, mert onnan is kapnak hideget-meleget és nem azért, mert olyan nagyon zavarná őket, hogy rasszisták. Ahonnan szidást kapnak, azt minden eszközzel le akarják állítani. Tipikus bolsevik viselkedés.

Peterpapo 2013.04.29. 09:01:06

@Lencsés István:

Tévedsz! Orbán Viktor az idióta. :D

Peterpapo 2013.04.29. 09:02:43

@Miazmás:

wmikivel nem kell foglalkozni, orvosi eset.

Lencsés István 2013.04.29. 09:03:49

@DezInf: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem vagyok " pityuka .... " . 3 . Tanulj meg írni és olvasni . 4 . Nekem nincs trafikom , és nem is kell .

@Peterpapo: Ha ő lenne az idióta , nem nyernánek most is simán . :) ;) :D

DezInf 2013.04.29. 09:12:31

@Lencsés István:

pityuka,pityuka akkor téged átbactak,de naon :))))

braue 2013.04.29. 09:19:07

@Miazmás: Persze? Csak cáfold! De az lehetetlen. Ilyenkor nem érsz rá. Érthető a szempontodból.

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 09:21:26

@tomtyi: Te szimplan hulye vagy. Ki mondta, hogy en vagy a hozzam hasonlok azert jottek el vagy maradnak kint, mert rettegnek a zsebnaciktol, mint ami te is vagy? Ha nem tetszel egyszeruen lekoplek azt kesz, nem rettegek en toled majom.

Egesz mas okai vannak, de ezt most nem reszletezem. Es nem a penz az, hiaba akarod a kliseidet rameroltetni. Az okok kormanytol fuggetlenek, de orban elegge felerositette a dolgot.

braue 2013.04.29. 09:22:22

@Miazmás: Nem. szerintem az a sík hülye, aki a másikat le síkhülyézi, mikor az elmondja neki, hogy az utolsó IMF kölcsönnek mi volt az ára. És mi az ára az oláhoknál például. A vagyon eladása (nálunk már nem volt olyan, most kezd megint lenni), és az egészségügy fizetőssé tétele, a TB-n felül is. Ha azt modod semmi ára nem lett volna az IMF kölcsönnek, akkor egyszerűen hazudsz.

jweiss 2013.04.29. 09:22:31

@djpeter: Ősi bolsevik mentalitás, hogy mindent a kormánytól várunk, tartjuk a markunkat a segílyért. Tedd azt amit a videó súlykol, menj külföldre és dolgozzál, hiába várod a sültgalambot. Tele van a hócipőm a hozzád hasonló lúzerekkel, akiknek mindenről ugyanaz jut eszükbe. LÚZER!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:23:34

@MacChicken: :0
ha kormánytól független az ok, akkor orbán hogyan tudta felerősíteni?

azért ti libbantak nem az eszetekről vagytok hírhedtek.... :x

Szumi 2013.04.29. 09:26:36

maradj ott, ahol vagy. Jobb ez így mindenkinek.

Peterpapo 2013.04.29. 09:27:59

@Lencsés István: @wmiki:

Na megszólalt a két okostojás. Kettőtöknek annyi esze van, mint egy marék molylepkének.

Nem azért fognak nyerni, mert Ovi olyan nagy ész lenne, hanem azért, mert a jelenlegi ellenzék mellett kevesebben állnak. Pontosabban kevesebb az agymosott azon az oldalon.

braue 2013.04.29. 09:30:15

@wmiki: Ezért van az, hogy mennek. És ez abszolút nem független a baloldalinak hazudott kormányoktól:

"Igazad lehet a többség ostoba. De inkább azért, mert hagyták uralkodni a bolsikat negyven+ tizenkét éven át. Ahol nem ők uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is, nyugdíjuk is annak megfelelő, ergó a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.

A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.

A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!

Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!"

Lencsés István 2013.04.29. 09:30:20

@Peterpapo: Több eszem van mint neked . Ilyen nincs hogy " .... Ovi .... " . Agymosottak meg nincsenek .

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:32:57

@wmiki: Csak mocskolódni tudok? Én hoztam érveket. Hát te?

Én nem állítottam, hogy mindent tudok. De azért amit leírtam, ahhoz nem kell egyetem. De még mindig nem cáfoltás semmit.

@braue: Az IMF nem konkrét kérésekkel jön. Az várja, hogy akinek kölcsönt ad az MAGA állítson össze egy olyan gazdasági tervet, amiből látszik, hogy vissza fogja tudni fizetni a hitelt. Csúsztatsz. Te biztosan adnál nekem mondjuk tízmilliót úgy, hogy nem mondom meg, hogy mire kell, meg hogy fogom visszafizetni, esetleg csak eliszom. Na, ezért vagy hülye te is.

Peterpapo 2013.04.29. 09:35:51

@Lencsés István:

Ha több lenne, Te is tisztában lennél azzal, hogy Viktor egy tehetségtelen, hazug, köpönyegforgató alak. De bizony van. Olyan is van, hogy Lencsi. ;)

Csak az agymosottak nem tudják, hogy vannak agymosottak, mert már agymosottak és így nincs egy önálló gondolatuk sem.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:35:53

@braue: Ja, hogy nem érek rá? Én dolgozom is. Hát te? Aztán üres időmben esetleg ilyen faszokat idomítok, mint ti.

braue 2013.04.29. 09:37:42

@Miazmás: Persze, nem azokkal. De mégis mindenhol komoly megszorítások vannak a szerződés feltételeként.

Én adnák, ha lenne fedezeted. A bank, nem szokott életvezetési szabályokat előírni a kölcsönbevevő számára, csak fedezetet kér, az IMF kivételével. Ha ezt nem tudod, primitíven ostoba vagy. (Ha már nem tudsz leszokni a minősítésemről, hát beszállok. Lehet, hogy te jössz ki a dologból rosszabbul, ostoba ember!)

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 09:38:29

@wmiki: Jajj vazze, te meg minek szolitottal meg? Par hozzaszolassal feljebb megemlitettelek - a kutyammal kapcsolatosan -, azt a hozzaszolast tedd magadeva te nyomorult balfasz. Neked nem fogok magyarazni semmit, mert arra sem vagy kepes, hogy a segged kitorold szaras utan, hogyan is erthetnel meg osszetett dolgokat?

djpeter 2013.04.29. 09:39:42

@jweiss:
Nagyon tevedsz,en nem a galambot varom,mert munkabaol elek,de nem a segelyrol beszeltem.Ado az nem segely es nem az a baj amit te irsz,hanem olyan dolgokat vettek el amit megtakaritottam jogosan es a fidesz vette el,mert el kell tartani a zsideszes felsobbrendu fajt csak sok ember nem veszi eszre ebben az orszagban,ahogyan te sem,mert valoszinuleg te is egy zsidesz berenc vagy,ha mar szemelyeskedunk.
Amugy az a kormany aki a munkasosztalyt teszi tonkre nem tudom meddig fog megelni,mert adot lehet mindig kivetni,de azt valakinek meg is kell termelni.Mar most sincsen sok szakmumnkas az orszagban,mert kimennek.Aki maradt azt pedig jol meg kell majd fizetni,hogy melozzon,mert ki sem fog latszani belole 10 even belul.Meg az a szerencse,hogy visszaesett az epitoipar 70%-al igy meg talal melot aki itthon van...de megnyugtatlak amint lehet elhuzok en is,hogy neked maradjon a magasfeszultsegu kapcsolo amit lekapcsolhatsz amire mar nem lesz szukseg,mert elmegy meg 1-2 millio ember innen...

braue 2013.04.29. 09:40:48

@Miazmás: Egyszerűen a középiskolai atlaszban benn vannak az adatok. Ha elvégezted volna a gimnáziumot, nem kéne keresgélned!:))

Megjegyzem, ostobaságokat írni órákon át, tudatlanul oktatni, arra van időd, ugye nyuggerkém. Az adatokat megkeresni arra nincs. Barátod a gugli, ha már a gimnázium túl nehéz volt.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:47:44

@braue: Hát, ezzel nagyon mellélőttél. :) És azt mondtad, hogy ostobaságokat írtál és még mindig nem hoztál fel érveket. Jellemző. Biztos egy kis sikertelen pöcs vagy, aki minden sikertelenségéért mindig másokat okol. Ezért felesleges minden keresgélés, mivel úgysem reagálsz rá érdemben, csak a szád jár. És egyébként a dolog sokkal összetettebb annál (közgazdaságilag), mint ahogyan azt egy középiskolai atlaszból te a kis agyaddal kiolvashatnád.. Nekem legalábbis ezt tanították az egyetemen, hülye gyerek. :)))

jweiss 2013.04.29. 09:48:46

@djpeter: Mire vársz még? Nem fogok krokodill könnyeket hullatni érted. Minél korábban húzol el, annál jobb. Pá.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:52:18

@Miazmás: értem, tehát csak fikázni tudsz, oké, világos

@MacChicken: bocs, hogy hozzádszóltam, A felsőbbrendű értelmiségi demokratához, akinek dopeman a példaképe

nagyon liberálisan reagáltál

lol

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:53:30

ilyen érveléssel biztosan sok embert meggyőztök arról, hogy mennyire igazatok van

xd

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:54:23

@djpeter: Ja, és az beszél a munka alapú gazdaságról fontosságából, aki termelő munkát egy percet nem végzett, de még csak a versenyszférában sem kellett teljesítenie, ugye. Valami orbán viktor a neve. :)

braue 2013.04.29. 09:54:27

@Miazmás: A számok nem érvek? Mik az érvek, ha nem ezek?

"Igazad lehet a többség ostoba. De inkább azért, mert hagyták uralkodni a bolsikat negyven+ tizenkét éven át. Ahol nem ők uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is, nyugdíjuk is annak megfelelő, ergó a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.

A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.

A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!

Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!"

És, hogy legalább a harmincnyolcas adatokat ne kellejen keresgélned, egy korabeli, un. torzított kartogramtérkép (csak nehogy megzavarjon a sok új szó) adatait itt megtalálod, butaember. :lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/otka0810/peldak.htm

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:55:37

@wmiki: Érvek? Válaszok az állításaimra? Cáfolatok? Várom ezeket, ezek nélkül 0-át érsz a vitában.

braue 2013.04.29. 09:58:34

@Miazmás: Jajjjj!

De ráérsz, tanulatlan nyugger!

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 10:00:34

@wmiki: Ki mondta, hogy liberalis vagyok, egysejtu?
Attol meg, hogy nem logok orban seggeben melletted, nem feltetlenul kell balliberalisnak lennem, igaz-e?
Egyszeruen hanyingerem van toled, mert te mindent az agyadban talalhato ket bitre probalsz lekepzeni es az osszetettebb dolgokat nem is erted meg.
Nos elegedj meg ennyivel es azzal is, hogy tolem nem varhatsz liberalis reakciot a baromsagaidra.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:00:47

@braue: A szocik elb@szták. Mikor állítottam, hogy nem? És ez igazolja a fideszt? Ez érv? A fidesz megszavazta a 100 napost? Igen. Folyamatosan fikázott érvek nélkül? Igen. Megfúrta még azt a kevés reformot, ami a szociknak egyáltalán eszükbe jutott (pl. szociális népszavazás)? Igen. Bokros rendbe szedte a költségvetést, ami után közvetlenül a fidesz jött? Igen. Mit is akarsz bizonyítani ezekkel a számokkal? Most javul a helyzet? Nem. Legalább stagnál? Nem. Romlik? Igen.

jweiss 2013.04.29. 10:01:03

A liberáfasiszták és bolsevisták 2010 óta nem tudják feldolgozni a történelmi pofáraesést. Örülök, hogy fáj nekik és porig alázva érzik magukat.
Get over it.

braue 2013.04.29. 10:01:43

Na, nekem valóban van némi dolgom, meg ezen az alsórendű ostoba ballernyugger miazmás stílusban nem is igen szeretek vitatkozni! További jó anyázást!

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:01:44

@braue: tanulatlan nyugger ám a kurva anyád.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:02:55

@jweiss: A bolsevisták? Vagyis a többség, azaz ti? Amúgy az, hogy te ezeket itt leírhatod, liberális vívmány. Nem kéne akkor büszkeségből elutasítanod?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:03:48

@braue: Látom érvek híján próbálsz kihátrálni ebből. Viszlát.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:04:32

@Miazmás: milyen válaszokat akarsz?
hiszen te vagy az okos, a többiek az ostobák, miért akarsz tőlünk válaszokat

egyébként is igazad van
az imf hitelnél nincs jobb a világon
minden ország bizonyítja, ahol már segítettek

azt nem értem, a remek programoddal miért nem alapítod meg a csodálatos MesePártot, akik csak jó döntéseket hoznak?
mindenki hősként ünnepelne

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:05:35

@MacChicken: :x

állítólag az orvostudomány már képes kezelni bizonyos fóbiákat, talán érdemes lenne adnod nekik egy esélyt, ha hiszel a tudományban

talán jobban éreznéd magad...

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:08:50

@wmiki: Olvass vissza és meglátod. Nem azt mondtad, hogy dolgod van? :)

@jweiss: Nekem nem az fáj. Nekem az fáj, hogy látom, hogy hova viszi az országot ez a csőcselék.

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 10:10:40

@wmiki: Ha a fergek irant erzett ellenszenvemrol beszelsz, amit ereztettem is veled, akkor azt inkabb nem kezeltetnem, mert jo ez igy ahogy van.

Es kerlek, hogy mostmar keress valaki mast aki lesullyed hozzad, mert nekem elegem van a "beszelgetesunkbol".

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:10:40

@wmiki: És ne adj olyat a számba, amit nem írtam. Ez megint terelés. Idézz, hogy hol írtam olyat, hogy az IMF hitelnél nincs jobb a világon! Vagy ez megint csak mellébeszélés, mint eddig?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:12:56

@MacChicken: jahogy te mondod meg, ki a féreg, és ki nem...

igazi demokrata vagy, talán még adolf hitler volt ennyire liberális

@Miazmás: tehát miért nem alapítod meg a csak jó döntéseket hozó MesePártot, ahelyett, hogy itt ajvékolsz?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:16:31

@wmiki:

1. Mert nem akarok a sok hozzád hasonló fasszal szenvedni.

2. Nem tartom magam annyira pengének az ország irányításával kapcsolatos kérdésekben, hogy fel merjem vállalni ezt a felelősséget.

És mielőtt belekötnél, hogy itt bezzeg konkrétumokat írtam: Azért ezeket az összefüggéseket bárki megértheti, akinek 1-2 ponttal több az IQ-ja, mint neked, ezért bátorkodtam megosztani a gondolataimat.

Ez a válaszom. És a tieid hol késnek még mindig?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:17:48

@wmiki: Akkor most van dolgod vagy nincs?

Peterpapo 2013.04.29. 10:27:45

@wmiki:

Az fel sem merült benned, hogy nem az IMF tehet arról, hogy azok az országok szarban vannak? Ja annyi eszed nincs. Talán az ott ügyködő politikusok tehetnek róla, mint ahogy nálunk is.

tomtyi 2013.04.29. 10:28:59

@MacChicken:
Le style c'est l'homme. Szájkaratéban mindenképp erős vagy, azt látom. Mindegy, mitől rettegsz, ezek mind csak a te démonaid. Ahogy mindenkit zsebnácizol, aki nem a te véleményeddel ért egyet.

Peterpapo 2013.04.29. 10:30:15

@jweiss:

Örülök, hogy örülsz, csak aztán nehogy sírás legyen a vége!

jweiss 2013.04.29. 10:48:47

@Peterpapo: Örülök, hogy neked is fáj. Már elmúlt 3 év és még mindig fáj... Talán járjál pszihológushoz, talán az enyhit lelki sérüléseiden... Muhahahahaha. Lúzer seggfej gyurcsányseggnyaló.
Talán anyád fog sírni miután leszop.

Peterpapo 2013.04.29. 11:02:25

@jweiss:

Tévedésben vagy. Nekem nem az fáj, hogy azok elvesztették, hanem az, hogy tudtam, hogy ezek nagyobb mocskok. Sosem voltam gyurcsányista, mert szerintem az egy pojáca.

Édesanyám meg nem fog sírni, mert 19 éve halott.

És most nagyon szégyelld el magad, hogy a halott Édesanyám emlékét meggyaláztad!

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 11:13:54

@tomtyi: Bakker, irtam neked egy hosszu valaszt, de valamiert elszallt az oldal amikor el akartam kuldeni. Megprobalom kicsit rovidebben:
"A rettegők aránya sokkal kisebb. De még ezek esetében is nevetséges, amikor többségük abba az országba "menekül" innen, ahol sokkal nagyobb a neonácik előfordulásának arányba. És aktívabbak is. És gyilkolnak." es "Ezt akarod látni, mert ilyen a szemüveged. Vagy pusztán az a célod, hogy másokkal ezt láttasd. Hogy nőjön a para az országban."

Ezeket te irtad es ezekbol egyertelmu, hogy szerinted valaki vagy azert megy el, mert nem tud megelni, vagy azert, mert fel a zsebnaciktol - toled.

Tevedsz. Van egy harmadik ok, amit a Magyarorszagon elo magyarok nem vesznek eszre legtobbszor, mert egyszeruen termeszetesnek gondoljak: ez a SZAR ami korulvesz abban az orszagban. Ez a permanens fekalia, amiben tocsogsz nap mint nap, csak nem tunik fel, mert termeszetesnek erzed azt a kozeget. Ez vagy azert van, mert te is resze vagy a SZAR-nak, azaz te vagy az egyik aki fenntartja az allapotot, vagy azert, mert nem lattad meg, hogy SZAR nelkul sokkal jobb elni.

Ha azt hiszed, hogy par menetelo bakancsos balfek miatt en beszartam volna, tevedsz. Vannak dolgok amiben meg egyet is ertek veluk - ezert nem illek bele wmiki ballibsi kepebe -, a tobbi baromsagaikon meg rohogok egy jot. Ez nem lehet ok, legalabbis komoly ok semmikeppen arra senkinek, hogy elhagyja az orszagot.

Faj a szivem, mert nagyon sok dolgot hagytam magam mogott. Csaladot es anyagi javakat, amikkel meg nem tudom mi lesz, de akarhanyszor felmerul bennem az a gondolat, hogy haza kellene menni valamikor, mindig le is gyurom rogton vegiggondolva, hogy a gyerekeimet nem akarhatom a SZAR eltetesere nevelni. Ha lenne eselyem valtoztatni rajta, akkor talan mennek. (Probaltam valtoztatni kicsiben a sajat szintemen, de mindig falakba utkoztem.)

Ha kell, szivesen definialom a SZAR-t, bar szerintem erted kiket es mit jelent.

tomtyi 2013.04.29. 14:13:51

@MacChicken:
Ha már itt tartunk: hiába öntögeted ki csöpp kis lelkecskéd minden fájdalmát, leSZARom, addig mindenképp, amíg a veled csak kismértékben is vitatkozókat (jelesül pl. engem) zsebnácizod.
És azért is leSZARom a véleményedet, mert nekünk - itt annak ellenére, hogy szerintem nincs SZAR - az a feladatunk, hogy megoldjuk a problémáinkat, nem pedig az, hogy SZAR alakok módjára elmeneküljünk. Te nyilván mérhetetlenül bátor vagy, a náciktól nem félsz, csak a problémáktól, amiknek a megoldásában ezek szerint te nem akarsz részt venni. Te dolgod. De mivel nem is vagy Magyarországon, mert te önként döntöttél úgy, elhúzol, így nyugodt szívvel megkérdezem: szerinted ki a faszt érdekel a véleményed?

apanna 2013.04.29. 15:03:03

@Miazmás: "Mit tudnának tenni az ilyen gyökerekkel szemben, mint mondjuk te? Itt csak szopatás van, idióta."

Én az ilyeneken kezdeném, mint te. Nyilván valami állami helyen dolgozol, és amikor bemegy az ügyfél, a stílusod is hasonló.

Szopatnak? Akkor tegyél róla, hogy ne szopassanak.a FENE SEM MONDJA, HOGY MINDIG UGYAN AZOKAT A BIRKÁKAT SZAVAZZÁTOK VISSZA, ÉS UTÁNA SÍRJATOK, MINT A FÖRDŐSKURVÁK...

apanna 2013.04.29. 15:15:30

@Miazmás: "orbán nem ösztöndíjas volt, gyökerek? Ja, ő más, értem." Volt itt királyság is. Szeretnéd?

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 15:23:46

@tomtyi: Ajanlom olvasgatni a korabbi hozzaszolasokat. Nem zsebnaciztam le csak azt, aki az. A ket nyito megnyilvanulasod egyertelmuve tette, hogy honnan jottel es hova tartasz.

Egyszeru: ha nem kivanod, hogy zsebnacinak nevezzenek, akkor ne tedd egyertelmuve, hogy az vagy. Te is ramhuztal egy kliset, en is megtettem veled. Ha ennyire faj, akkor talan talalt is.

rushman 2013.04.29. 18:30:16

@dr. Kóser Malac: Dehogynem ciki.

De ez nem valtoztat azon a tenyen, hogy az itt levok 90%-a keptelen kulturaltan megfogalmazni a velemenyet. Ertelmes (?) emberek, es ugy beszelnek egymassal, mintha gyulolnek egymast. Es meg csak nem is a tisztelet totalis hianya a legnagyobb baj, hanem hogy egy ido utan a velemenyek kimerulnek abban, hogy "kabbe". Ez aztan maximalisan informativ, hasznos kozlese gondolatainknak.

Es ez szomoru. Legalabb annyira, mint ahogy egy gyerek egy videouzenetben felolvassa apuka velemenyet. Ezen legalabb nem lepodok meg, mert ki nevelte fel, ha nem az apja. Teljesen termeszetes, hogy tudat alatt rogzul az ellenszenv a gyerekben. Vagy az apja diktalta le neki, igazabol mindegy.

Ami itt folyik a kommentekben, annal meg az aktualis magyar kormany is jobb. Az legalabb megerolteti magat, hogy kitalaljon valami hazugsagot. Az itt levok nagy resze csak karomkodni es vagdalkozni tud, semmi hasznosat nem tesz. Na jo, annyi haszna volt, hogy tanultam erdekes szavakat. Pl: zsebnaci. :)

Es ezert is javasoltam a feszultseg mashol valo levezeteset. Nekem szokott segiteni.

Egyebkent meg jotanacs kovetkezo valasztasra: Ha nincs olyan kepviselo, aki nem hazudik, akkor ezt szepen le lehet irni a lapra, es a valasztopolgar mindent megtett.
Ha annyira nagy a baj a kormannyal, a tobbseg ezzel a lepesevel ervenytelenul fog szavazni, es akkor lehet gondolkodni, hogy hogyan tovabb.

Megjegyzem, a "szavazz a masik partra" hozzaallas nem a legjobb. Csak egy kicsit vissza kellene tekinteni, szinte mindig a masik partra szavaztak az emberek. Minel nagyobb a gaz, annal valoszinubb, hogy ezt teszik. Pedig az a legrosszabb, amit tehetnek.

tomtyi 2013.04.29. 19:31:31

@MacChicken:
WTF???
Kezeltesd magad. Szerencsére nem fertőző, de ettől még közveszélyes. De van egy jó hírem: önként is bevonulhatsz a zártosztályra, nem kell hozzá erőszak.

MacChicken (törölt) 2013.04.29. 20:13:45

@tomtyi: Ez ilyen Maksa híradós vagy Sas kabarés poén volt, igaz? A gyerekeim is így szoktak érvelni, amikor már nem tudnak mit mondani de az övéké kell, hogy legyen az utolsó szó. Olvasni tudsz-e? Elolvastad már amiket írtál nekem és amiket én írtam másoknak és korábban?
De tudod mit, ne is olvasd el! Fölösleges. Legyen úgy hogy te akarod. Én rettegek, te meg építsd csak unortodoxiát és élvezd minél tovább.

A szerelő 2013.05.01. 23:54:13

@apanna: "Megdöbbensz a véleményen?" Igen, meg. Mert ez a vélemény nélkülöz minden előzetes tájékozódást. Buta ember az, aki úgy alkot valamiről véleményt, hogy nem is ismeri azt.

Szasa19 2013.05.08. 18:49:44

Kedves Bálint! Egy volt UWC-s magyar egyetemista hasonló üzenetében köszönetét fejezte ki Orbán Viktornak. Azt állította, hogy ha nincsenek az Orbán által megvalósított reformok, ő kint marad, de most pont miatta jött haza. Állításod szerint te pont e miatt nem jösz haza. Van ugyanakkor egy két éves ösztöndíjad Walesben, amelyből eddig még csak egy év telt el, egy hátra van. Jövőre tudsz érettségizni, (ahogy te mondanád: az IB-t letenni), amit Magyarországon nem ismernek el. Ha tehát hazajönnél, újra kellene érettségizned azokból a tárgyakból, amelyeket kint nem tanultál (pl. magyar történelem). Ráadásul közben a szülői háttered is összeomlott, anyád Hollandiában él új barátjával, apád eladta korábbi lakásotokat, állása is megszűnt, max. a nagyszülőknél tudnád meghúzni magad. Hát ezért nem jösz haza kedves Bálint, nem pedig Orbán Viktor miatt. Lehet, hogy népszerű azt állítani, hogy te egy elüldözött, anti-Fidesz fan vagy, de ez tényszerűen nem igaz.
süti beállítások módosítása