Üzenj te is!

Ezen a blogon Orbán Viktor miniszterelnöknek szóló videóüzeneteket teszünk közzé. Küldj 1-2-3 perces webkamerával, telefonnal vagy akármi mással felvett videóüzenetet a uzenjteis@gmail.com-ra! Ha kell, tudunk segíteni is a felvétellel, keress minket! Email: uzenjteis@gmail.com; Facebook: facebook.com/uzenjteis; Web: orbanviktor.tk

Üzenj te is!

Állandó oldalak

Friss topikok

Archívum

"Magyarország jó hely." - Kurdi Benedek üzenete Orbán Viktornak

2013.03.25. 10:00 Lőrincz Borcsa

Kurdi Benedek üzenete arról, hogy miért lett jó hely Magyarország az elmúlt három évben.

1) "Mert nem kényszernyugdíjazzák az ELTE BTK-ról az összes olyan tanáromat, akitől tanulni lehetett valamit."

2) "Mert nem játszanak újnácik kezére állami fenntartású színházakat."

3) "Mert a cigány barátaim nem mesélnek arról nap, mint nap, hogy hogyan igazoltatták őket minden ok nélkül."

4) "Mert Budapest főpogármestere nem próbálja meg a közlekedés aránytalan sérelmére hivatkozva évről évre betiltani a melegfelvonulást."

5) "Mert soha nem tüntetnek ki olyan újságírót, aki engem, és másik százezer magyar zsidót az országot elborító szemétnek nevezi."

6) "Mert a majdnem 30 éve dolgozó szüleimnek nem kell azon aggódnia, vajon lesz-e állásuk és nyugdíjuk."

7) "Mert ha egy politikust plágiumon kapnak, azonnal lemond, nem marad miniszterelnök-helyettes."

8) "Mert a volt iskolám, az ország egyik legjobb gimnáziuma, az én adományom nélkül is be tudja fizetni a fűtésszámlát."

9) "Mert az alaptörvény sem engem, sem mást nem zár ki a család fogalmából."

10) "Mert senkinek nem kell félnie az államtól."

Ha tetszett ez a videó és poszt, akkor arra kérünk, hogy keress minket az uzenjteis@gmail.com email címen, és a Facebookon: Ne csak lájkolj, videózz!

241 komment

Címkék: jogállam üzenet Fidesz Orbán Viktor Orban Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://orbanviktornak.blog.hu/api/trackback/id/tr815161790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányfő 2013.03.26. 18:37:06

@Hohó60:
Az, hogy mi lesz, szerinted, az nem elfogadható érv, mellesleg óriási tartalékok vannak főleg a totálisan elavult rendszereket pazarlóan működtető kelet-eu államokban, szóval bőven lehetne máshonnan pénzt szerezni, igaz ahhoz meló kéne, meg hozzáértés, és akkor még GDp-növekedés is lenne. De persze előbb-utóbb mindig jön egy ragadós kezű populista, amelyik nem bír (na meg nem is akar :) ellenállni a hatalommal való visszaélésnek és a nagy zsákmánynak, és aki ezért ránk hivatkozva kirabol minket.

Könnyű gyors pénz, mint minden rablás, hogy mi lesz később a nyugdíjakkal az meg le van fosva, utána az özönvíz.

A hozamokra nem érdemes hivatkozni, nézzük már mennyi a hozam az állami nyugdíjrendszernek? Ja, hogy ott nincs is hozam? Ja, hogy az egész tőkét, a tőke 100%-át azonnal felélik? És te még a magánrendszer hozamát kritizálod? :)

Az állami eladósodás nem szükségszerű, mint írtam simán ki lehetne gazdálkodni, ahogy más országok erre képesek is voltak, ez tehát cáfolt tény. Ráadásul ha nem is sikerül egy balfasz kormányka kigazdálkodni, akkor is csak átmeneti teherről van szó, mert ahogy beindulnak a kifizetések, úgy visszajön a befektetés, mert csökken az államon is a teher, már kevesebbet kell nyugdíjra költenie. Érdekes, az egyenletnek ezt a tételét valahogy mindig elfelejtik a kritizálók....

Továbbra is feltűnően kerüld a téma azon részét, hogy még ha igazad is lenne, és a manyup nem volt jó rendszer, az is csak maximum a rendszer leállítására lenne indok, de nem az addig felgyűlt pénz kizsarolására... röhej mindig ezzel legitimálni a rablást, mintha egy bankot ki lehetne rabolni, ha veszteséges lenne...

sárkányfő 2013.03.26. 18:38:27

@angyalföldi partizán:
te agyhalott idióta, ezt a gúnyversikét TE írtad: "több tizezren menekültek be a TV székházba,én is oda menekültem a családtagjaimmal.még levágott fejeket is láttam,Marx üssön agyon,ha hazudok."

sárkányfő 2013.03.26. 18:42:36

@Hohó60:
A magánkaszákban lévő pénz nem az államé, hanem a tulajdonosoké volt. Tőlük zsarolták ki, ez nettó lenyúlás volt. A bolsi se csinálhatták volna szebben ezt a komcsi államosítást.

"És amikor be lett vezetve a manyup, senki sem kérdezte meg, hogy ki akar belépni. Ha akartál ha nem, tag lettél(kivéve idősebbek). Akkor már ugyanannyi erővel ez volt a lenyúlás."
A szavak értelmét nem látod. Az, higy valami a tied, azt azt jelenti, hogy birtoklod. Ha valami a birtokodban van, akkor nincs tőled lenyúlva. A tiéd. magántulajdonod. Birtoklod. Nem ért kár. Éééérted?

"És azt sem tudom, milyen fideszes csürhéről beszélsz."
De, tudod te pontosan, csak teszed a hülyét. Arról a csürhéről, amelyik tömeggyilkossági kísérletet követett el az MTV-ben tartózkodók ellen azzal, hogy az élő emberekre gyújtotta rá az épületet. És ez csak a leglátványosabb gaztettük, a többi felsorolására kicsi a hely az interneten.

buday008 2013.03.26. 18:44:56

Magyarország egy szar hely..már vagy 23 éve biztos...

buday008 2013.03.26. 18:46:59

akkor volt ugyanis a gengszterváltás--

mojoking77 2013.03.26. 18:51:22

@sárkányfő: Nem kellett volna bedolni nekik. Az a legszebb amugy, hogy foleg azok az ismeroseim maradtak bent, akiknek tenyleg van vesztenivaloja

angyalföldi partizán 2013.03.26. 18:51:23

@sárkányfő: te teljesen hülye,ez válasz volt a te lázálmodra,amit össze hadováltál a székházról,füstről,lángról.
te ortodox fanatikus vagy,csodálkozom,hogy nem pattant még el egy ér az agyadban. vagy igen?
akkor nem szóltam ,írjál csak amit akarsz.
én olyan vagyok,mint régen az indiánok,tisztelem a bolondokat is.

Hohó60 2013.03.26. 18:52:29

@sárkányfő:

Az egyébként ügyes Tusk tényleg ügyes, örülünk neki.
De azt se felejtsük el, hogy a lengyelek adósságainak 45%-át elengedték korábban, így tudtak talpra állni.
(Persze Magyarország adósságairól az internacionalisták kijelentettették, hogy azokból egyetlen centet nem lehet elengedni, mert azt "magánhitelezők" adták.
És senki sem kérdezte meg, hogy kedves Fekete elvtárs, miért magánhitelezőktől tetszett felvenni a Kádár rezsimnek 20 milliárd dollárt?Csak nem azért, mert a válasz már akkor készen volt: azért, mert azt majd jól nem lehet elengedni a rendszer bukás után, hanem majd bele kell gebedni a Szovjetunióba, meg Vietnamba aktatáskában kihordott guruló dollárok visszafizetésébe.
A dolog egyik pikantériája, hogy Horn Gyula, aki az akkori jogszabályok alapján csupán "deviza-szabálysértést"követett el azzal, hogy 150 ezer dolláronként kihordta a pénzt Moszkvába diplomatatáskájában /akkor még nem volt Nokiás doboz/, ezek után még birkaországban kormányfő is lehetett a hosszú börtönévek helyett.

A másik érdekesség, ami eszembe jutott, az a korábbi izlandi, görög, meg a mostani ciprusi leírás. Ezeknél nem volt baj, hogy magánhitelezők pénze veszett el. Csak és kizárólag Magyarországnál baj akkor, és csak itt baj ma is, ha a kormány a külföldi bankok érdekit sérti. Itt nem lehetett leírni. Itt azoknak is vissza kellett fizetni a pénzét, akik gyilkos a kommunista diktatúrát tartották életben azzal, hogy hitelt adtak Kádáréknak. Sőt, ez internacionalista körökben tulajdonképpen érdem. Ahogyan most is Kádárék utódait támogatják...

sparklie (törölt) 2013.03.26. 18:52:32

En nem ertem ezt a sracot. Sajat bevallasa szerint zsido, meleg (mert ot kizarnak a csalad fogalmabol), BTK-ra jar, sajnalja a szinhazak fasizalodasat (amit en innen kintrol nem erzekelek, de szerintem a magyar lakossag 95%-a sose jar szinhazba...)

Orban nekem sem szimpatikus, bar engem szerencsere mar nem erint az amokfutasa, de azt is latom, hogy senki nincs a politikai palettan, aki mint politikussal fel tudna venni a versenyt. Minden idokozi valasztas es kozvelemenykutatas a Fidesz erosodeset mutatja.
En innen az kulfoldrol nem tudom elkepzelni, hogy egy ennyire gyulolt allamferfit megis a lakossag fele megint megvalasztana. Vagy a magyarok hulyek, vagy csak egy kisebbsegnek nem felel meg a mostani rendszer, vagy hallgat mindenki es lapit.
Egy a lenyeg: amelyik orszag hatalmon tart egy ennyire gyulolt vezetot, az nem is erdemel jobb eletet, szebb jovot, szabadsagot, joletet.

pástétom 2013.03.26. 18:53:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Te eldöntheted szubjektíven hogy két férfi és egy kutya házassága legyen család, de attól még az alaptörvény szarik rád."

Felőlem eldönthetitek szubjektíven, hogy a család egy férfi és egy nő házasságán alapul, de attól mi még szarunk az alaptörvényre.

sárkányfő 2013.03.26. 18:54:51

@angyalföldi partizán:
Te ne akard magad az indiánokhoz mérni, nem vagy te max csak egy kicsi indi. Az indiánok ugyanis nem tagadtak le, nem hazudtak le teljesen közismert, ország-világ előtt tudott, a tévében élőben közvetített dolgokat.
Te menj el szépen egy csöndes sarokba, és mélyen gondolkodj el magadról, meg arról mit engedsz meg magadnak...

Hohó60 2013.03.26. 19:02:01

@sárkányfő:

"Arról a csürhéről, amelyik tömeggyilkossági kísérletet követett el az MTV-ben tartózkodók ellen azzal, hogy az élő emberekre gyújtotta rá az épületet. "

Szerintem kevered a dolgokat.Én a 2006. október 23-i rendőrterrorról írtam, Te pedig a gyurcsányi hazugságbeszéd miatt népharagról beszélsz.

Más: most már többedik alkalommal haraptál belém személyeskedő odaszúrással. Remélem, nem haragszol, hogy nem viszonzom, és remélem, nem vonsz le ebből téves következtetést.

_most_ 2013.03.26. 19:05:18

@Hohó60: a magánnyugdíjpénztár névre szóló volt, pontosan tudhattad mennyi pénz van a számládon, mennyit fogsz kapni, egy kézzel fogható tulajdon volt. Most meg fizetsz valahova valamennyit, amit elköltenek, és majd reménykedhetsz, hogy lesz valaki, aki fizesse a nyugdíjadat, amelynek összege az aktuális kormány kedvétől függ.

sárkányfő 2013.03.26. 19:06:08

@Hohó60:
Én ilyen diplomatatáskás meséket nem olvasok, meg úgy általában sem hülyítem magam sem kurucinfóval sem magyarnemzettel, ráadásként meg épp annyira leszarom hornt mint pozsgayt vagy kövért.

Ami az adósságot illeti, utólag könnyű okosnak lenni, de a lengyelek pl. nagy árat fizettek az elengedésért, olyan bizalomvesztést kaptak cserébe, hogy a 90-es években hozzánk magyarokhoz érkezett a legtöbb tőke az régióban, nem fejenként, hanem abszolút összegben, pedig a lengyel barátaink 4x többen vannak.
Nem olyan egyszerű a világ ahogy azt te szeretnéd látni, tudod, a fekete, a fehér, meg sok-.sok árnyalat, biztos mondták már neked...

Az utolsó bekezdésed teljes képzavar, ha magyar kormány nyúlná le a magyarok bankbetéteit, az igenis nagy baj lenne, ahogy a manyup rablás baj is volt. A bankadót meg még Gyurcsány vezette be, aztán a svédek, és csak harmadjára Orbán, de ő mér olyan bután, olyan brutális, elnyomorító mértékben (ezt maga is elismerte, persze megint csak külföldön, de az a fránya net ide is elhozta...), hogy az egész ország többet veszett rajta, mint nyert, mert bármilyen szomorú is, a bankrendszer a magyar gazdaság része, és lehet háborút folytatni pl. a kocsi motorja elken, de aztán ne csodálkozzunk ha leáll. ezt egy átlag agymosott fideszfan sose érti meg, ha te sem azt sajnálom, pedig egyszerű mint az 1x1, csak Orbánnak hasznos, mert a hüje híveinek fontosabb a bankok elleni háború, mint hogy közben sikerül recesszióba vinni az országot, a gyűlölet legyőzte a nemzeti érzést, gratulálok a sok kretén vadbarom idióta állatnak....

sparklie (törölt) 2013.03.26. 19:09:47

Orbanrol es bandajarol csak annyit, hogy a magannyugdij penzek lenyulasa utan aki meg rajuk adja le a szavazatat, az nem epelmeju.
Ha mast nem kovettek volna el, csak ezt, ez akkor is eleg lenne civilizalt orszagokban arra, hogy soha az eletben ne is rughassanak labdaba egy valasztason.

Ugyanez all a szocik disznosagaira is. Kovetkezmenyek nelkuli orszag, meg is erdemli a sorsat.
Ahol a neppel meg lehet csinalni, hogy szepen lenyuljak a megtakaritasait, es birka modon el is turi a nep, ott a hatalom gyakorlatilag felhatalmazast kapott barmire. Hallgatolagosan beleegyezett a lakossag, hogy lenyuljak, szajba kurjak es alkotmanymodositasokkal barmit megvaltoztassanak, bevezessenek, ha kedvuk ugy tartja. Ne feledjuk, ezt nem lehetett volna megtenni 2/3 nelkul, ti valasztottatok meg oket, es most mar sose fogtok toluk szabadulni.

angyalföldi partizán 2013.03.26. 19:09:57

@sárkányfő: te nekem ne oszd az észt,pláne ha nem is jutott neked. az hogy te az akkori rendőrség bűneit kamu,hangulat keltő faszságokkal próbálod igazolni,azt jelenti ,hogy benned semmi nincs,csak a fanatizmus a szeretett pártod iránt.nem gond,sokan vannak így,bár megjegyzem,te még onnan is kitűnsz,igazi kemény vonalas mameluk vagy.
akarsz beszélni róla?

pástétom 2013.03.26. 19:11:01

@Fejesrob: "Az EU annak idején 2002-ben Gyurcsányékkal megcsinálja azt amit 2010-től a fideszesekkel, akkor ma a miniszterelnököt úgy hívják, hogy Gyurcsány Ferenc."

Jaj, bogaram, látom e blogban is süllyedsz a mocsárba rendesen...

Mit csinál az EU 2010-től a "fideszesekkel", jobban mondva a magyar kormánnyal? Válasz: természetes módon próbálja rábírni (akár szankciókat is kilátásba helyezve) a hatályos jogszabályok, az eu-s normák, szerződésben vállalt kötelezettségeink betartására. Ennyi, és nem több. Amit ti, fidesz-hívők diktálásnak, a magyar belügyekbe való beavatkozásnak, a nemzeti szuverenitás megsértésének láttok és látattok.

sárkányfő 2013.03.26. 19:12:47

@Hohó60: Az a "rendőrterror" olyan szörnyű volt, hogy a Fidesz-gyűlésről a résztvevők 99%-a minden további nélkül haza tudott menni, de pár száz fő ugyanott ugyanakkor képtelen volt áttörni a rendőri sorfalon...

Ne viccelj már velem Hohó. Értem én, hogy állandó elemi szükséglete a jobboldalnak a gyűlölet önigazolása és racionalizálása, de ehhez egy teljesen hamis, velejéig hazug ál-múltat, hamis mítoszokat kreáltok...

Csakugyan erősen fogalmazok néha, te most egész normálisnak tűnsz, szóval bocs. rengeteg-rengeteg-rengeteg gyűlöletet, beszólást, aljas mocskolódást rágalmat kaptam már itt a neten fideszesektől, még a huszada is sok lenne, miközben iszonyat miket hazudoztak össze, amiket ha cáfolni merek akkor buzi-zsidó-cigány-ballib vagyok, alapból, de van amikor sokkal rosszabb is. szóval az én türelmem sem végtelen, de ha te nem vagy ilyen akkor bocs. ezzel együtt a rendőrterroros mese is csak a hamis kreált gyűlölet-igazoló mítoszok egyike, aki akart simán hazament, nem is csoda, hogy "véletlenül" pont az ilyen focidrukkeres szintűek "nem tudtak" elmenni. csak már annyit hazudtak azóta a gyűlölködők, hogy lassan már el is hiszik a saját hazugságaikat...

kela-bá 2013.03.26. 19:12:51

" Magyarország jó hely" Ez a blog címe. Tamási Áron írta: Azért születtünk a világra, hogy valahol otthon legyünk benne. Ilyen egyszerű. Közben itt a blogban megy az adok-kapok, közben nagyon nagy baj van az egész világban. Az új pápa azt mondta ennek oka a kapzsiság,a hatalomvágy, és a korrupció. Önökre ezek ráillenek ? Ugye, hogy nem.
Akkor mi a helyzet ? Írják be ezt:INDAVIDEO.HU/ Bennfentesek avagy a Pénzügyi Szektor fehérgalléros bűnözői.inside job (amerikai riportfilm, Soros György szavai a legérthetőbbek)

Tájékoztatásul:@sárkányfő: @pástétom: @sparklie: @Hohó60: @angyalföldi partizán: @mojoking77: @buday008: @Fejesrob: @Eric Teodor Cartman:

sárkányfő 2013.03.26. 19:14:15

@angyalföldi partizán:
sajnálom, de az eszeveszett fröcsögésedhez én nem leszek partner. talán ha lemégy a kocsmába, ki tudsz provokálni egy balhét, sok sikert. csá.

aleb19 2013.03.26. 19:28:45

@pástétom: "természetes módon próbálja rábírni (akár szankciókat is kilátásba helyezve) a hatályos jogszabályok, az eu-s normák, szerződésben vállalt kötelezettségeink betartására. Ennyi, és nem több"
tevedsz jelenleg az eu-ban csak az erosebb kutya baszhat elv igazgat ami azt jelenti,hogy a nemetek-francik barmit atvisz ami a rovidtavu erdekeiket szolgalja lasd:ciprus amugy leszarja mi tortenek ha az erdekeik nem serulnek lasd:romania

angyalföldi partizán 2013.03.26. 19:31:25

@sárkányfő: szervusz elvtárs.
és hidd el,Buddha téged is szeret.

Hohó60 2013.03.26. 19:32:44

@sárkányfő:

Én nem mondtam, hogy a lengyeleknek ez sétaglopp volt. Csak azt, hogy a leírás teremtette meg a lehetőséget a mai eredményeikhez, és erre kevesen szoktak emlékezni.

Az aktatáska-ügyben sajnos hiányosak az ismereteid. Horn ellen 91-92 körül feljelentést tettek, nem istagadta, hogy az MSZMP KB külügyi osztályának vezetőjeként ő és mások aktatáskában vittek ki pénzt. Az akkor törvények alapján megpróbálták megfogni ndevizabűncselekménnyel, amiért börtön járt volna. De a diktatúra utolsó hónapjaiban szabálysértésre enyhítették ezt a tényállást. Így bár bebizonyososdott, Horn elkövette az akkori törvények szerinti bűncselekményt, de mivel annak megítélése időközben a terhelt javára enyhült, így csak szabálysértést követett el, ami viszont az idő múlása révén elévült. Gy aztán nem kapott semmit ezért az égbekiáltó gazságért.
Ennyit a kurucinfozásodról.

Na. léptem. Hajrá magyarok.
Vagy hajrá törökök?

pástétom 2013.03.26. 19:47:49

@aleb19: M.o nem Ciprus. M.o nem Francia - v. Németo. M.o - mint kis közép-európai, külföldtől erősen függő fejlődő gazdaság fundamentumai a 2010-es kormányváltáskor kiválóak voltak. Minden adott volt, hogy egy normális, szigorú de építő jellegű gazdaságpolitikával a 2008-as sokk és a 2009-es pénzügyi rendberakás után után az ország újra emelkedő pályára álljon.

Orbánék - amellett hogy mindent elkúrtak - egyetlen követelést teljesítettek: a költségvetési hiány 3% alatt tartását. De azt is olyan, hosszú távon nem fenntartható eszközökkel, amelyek joggal verték ki a biztosítékot az eu-ban és idehaza is. Emelett tesznek minden eu-s normára: sajtószabadság, polgári szabadságjogok, pártalkotmány, az összes kormánytól független állami intézmény megszállása... ilyen más eu-s országban nincs. Ha bizonyos törekvések vannak elszórtan imitt-amott másutt is, ilyen töménységben sehol máshol.

sárkányfő 2013.03.26. 19:52:18

@Hohó60: Nézd, lehet hogy te ismered annyira alaposan az elmúlt 23 éve lengyel gazdaságtörténelmét, hogy teljesen megalapozottan ki tudod jelenteni, hogy "a leírás teremtette meg a lehetőséget a mai eredményeikhez", de bevallom én nem értek, és benned sem vagyok biztos.
23 év sok idő. Ez alatt többször is nagyot fordul a világ, és egy ország is pár év alatt ha összekapja magát, óriási eredményt tud elérni. Erre kevés példa vitt keleten, mert kulturális meghatározottság van, de ez más tészta.
Megjegyzem még a magyar gazdaságtörténetről sincs semmiféle konszenzus, sőt... szóval ha azt is tök másképp látják a népek amit átéltek, amit ismernek, amiről rengeteg infójuk van, akkor szerintem ne kezdjük el értékelni a sokkal kevésbé ismert lengyel történetet :)

A lengyel sikerek érzésem szerint inkább az egyre feltűnőbb kulturális szakadékhoz illeszkednek, hogy az északi országok sikeresek, a déliek (köztük mi is) nem. A hagyományos kelet-nyugati felosztás egy déli-északi váltja fel európában. Többről van itt szó mint bő két évtizedes eseményről.

Ami a Hornos sztorit illeti, ezt én nem hallottam, lehet hogy így volt, passz. Azért közismerten jobbos kommentelőktől már annyi mindent hallottam, hogy bevallom, a szkepszisemet nem tudom félretenni. Ezzel együtt is Hornnak még a politika közelébe sem lett volna szabad jutnia, mivel pufajkás volt, na meg kommunista. Ez igaz Medgyessyre is, meg Schmittre is. De valamiért még a szavak szintjén antikomcsi, tettekben a legnagyobb őskomcsi fidesz sem bír meghozni végre egy lusztrációs törvényt... talán majd 50 év múlva, amikor már semmi értelme nem lesz...

aleb19 2013.03.26. 19:56:18

@pástétom: "gazdaság fundamentumai a 2010-es kormányváltáskor kiválóak voltak. Minden adott volt, hogy egy normális, szigorú de építő jellegű gazdaságpolitikával a 2008-as sokk és a 2009-es pénzügyi rendberakás után után az ország újra emelkedő pályára álljon"
te mit tolsz, hogy ilyen hulyesegeket irogatsz?
en csak kozgaz egyetemet vegeztem es evek ota penzugyes vok, de te egy masik parhozamos vilagban elhetsz
ui. :vigyazz mit irsz mert sajtszabadsag nuku es figyelnek teged

pástétom 2013.03.26. 21:08:56

@aleb19: Hogy tudtál lediplomázni, és ugyan ki alkalmaz téged ennyi ésszel, amennyi neked jutott?

aleb19 2013.03.26. 21:14:48

@pástétom: nem tom de a rendes diploma es a 150+IQ meger valakinek kb 1milla nettot havonta, es nalatok a mekiben mi a szitu?
ui.:imadom mikor a lenyegre reagalnak a papirtigrisek

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.03.26. 21:28:30

@Rendíthetetlen Álamkatona: Az egy dolog, hogy az állam szponzorálja az egyházi iskolákat, az igazán felháborító az, hogy több pénzt kapnak, mint mások.
Én egyik egyháznak sem adnék az 1%-on kívül semmit sem.

A nagy utálkozásban komoly része van a divatból-politikai számításból megkeresztelkedett kommunistáknak.

pástétom 2013.03.26. 21:37:37

@aleb19: :DDD

Leszarom a diplomádat (már ha tényleg van), ahhoz még nem feltétlenűl osztanak észt is. Aki ennyire nem látja, mi volt 2010-ben, és mi történik azóta ebben az országban akár gazdasági, vagy akármely más vonalon, arról meg van a határozott véleményem. Azt látom, hogy két párhuzamos világban élünk, ez a blogokon a hozzád hasonlókkal folytatott eszmecsere kapcsán újra-és újra visszaköszön: én élek a zsugorodó gazdaság, a tömegével tönkremenő vállalkozások, a ~ 3 millió létminimum alatt tengődő, az egyre jobban kizsigerelt és rohamosan elszegényedő középosztály valóságában, te pedig abban a fiktív világban, amelyben az agymosott narancsos fídeszgyíkok élnek.

Na csá, élj boldogan a világodban.

aleb19 2013.03.26. 21:51:43

@pástétom: vigyazz elindult erted a nagy fekete auto megserteted a fonokot a fideszgyik kifejezes hasznalataval, most valaki valahol felirt teged a noteszebe
en otthon is kerestem fel millat havonta tavaly,
nem tehetek rola -es azorban sem- hogy bena vagy es nem vagy piackepes es csak a rinyalas eltet sok sikert a zsugorodo gazdasagban/ami 24 eve lejton van folyamatosan/
javaslom majd szavazz egy uj megvaltora aki majd rendbe tesz mindent

Gatinho 2013.03.26. 22:08:06

mekkora kamukéró vaker.... :)

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 22:21:27

@aleb19:
Mondjuk mi a faszt keresett ott az "oszhaju nenit kb 6eves gyerekkel", ha látta, hogy balhé van?

Ha meg odament nézelődni, akkor megérdemli.
Erre mondják azt, hogy aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók.

Mikulka2 2013.03.26. 22:22:22

"Akinek nem tetszik hogy a család az házassággal megpecsételt férfi-nő kapcsolatot jelent, idestova majd 1000 éve, az húzzon el a picsába."

1000 évig nem volt számítógép, úgyhogy ne használj most sem!
(Amúgy szerinted "majd 1000 éve" létezik házasság? igen képzett barátom...)

Nap Pali 2013.03.26. 22:29:45

szerintem is Magyarország jó hejl ! (hitler)

aleb19 2013.03.26. 22:51:37

@dr. Közbiztonság Szilárd: gondolom kivitte a fidesz nagygyulire, csak pechjukre rossziranyba akartak haza menni
kb felmillio emberke akart hazamenni mikor vege volt az eszosztasnak az astorinal, akik a deak ter fele tipliztek bele futottak egy pont akkora idozitett lovasrohamba, de azok is szivtak akik a blaha fele szandekoztak hazamenni/pl.revesz mariusz/ a zsernyakok helikopterrol figyeltek es pont a nagyules vege utanra idozitettek a attakot, gondolom ez volt megrendelve vagy a veletlenek kulonos jateka lehetett

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 22:52:37

@Fejesrob:
Itt a Fidesz-vezetőségre gondolsz?
Mert azok tényleg mind kommunisták voltak. Kivétel nélkül.

Viszont annyiban tévedsz csak, hogy a Fidesz-székházat nem támadták meg, és nem törtek-zúztak.
A csürhetag haverjaid a csőcselékből meg igen.

"több zsidó csajt dugtam meg"
Szerintem te életedben nem dugtál, esetleg snóbliban.
De láthatólag nagyon rád férne.

@benoke77:
Mondjuk ez a betört ajtó annyira kamu, hogy a tévéknek kifejezett kérés ellenére sem merték megmutatni a Fidesz-székház hős védői.

@Hohó60:
"A Fidesz hülyeségei még mindig az ezerszer kisebb bajt jelentik."
Te tényleg annyira elvakult idióta, agy helyett narancsot viselő vagy, hogy nem veszed észre, mennyire tönkreteszi az Orbán-Matolcsy-fél rablóbanda az országot?
Igen, ezeknél még Gyurcsány is ezerszer jobb lenne.
Bajnai meg milliószor.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 22:55:48

@aleb19:
Á, nem a faszkalap Fidesz szervezte egy helyre és időontra a nagygyűlését meg a Fradi-drukker csőcseléket - akiket szintén a Fidesz-kasszából fizettek a bahéért -, még véletlenül sem.

Aki meg akkora barom, hogy 6 éves gyereket pártgyűlésre visz (bármelyikére), szintén megérdemli. Pár pofont akkor is, ha épp nincs rendőrattak.

ördöngös pepecselés 2013.03.26. 23:06:24

Hínnye ballib köcsögök!! Nem nagyon megy ez a kormányváltosdi!!! :DDD

ördöngös pepecselés 2013.03.26. 23:07:26

@dr. Közbiztonság Szilárd:

Te fasz, nézzd már meg, hogy milyen romos álapotban vette át az országot a Fidesz-KDNP! Ebböl nem lehet egyhamar kánaánt csinálni!!! idióta!!

Nap Pali 2013.03.26. 23:08:23

ajvékolnak és nyüszítenek a libsik...

akkor biztosan jó az irány... jajrá magyarok!

Hefebier 2013.03.26. 23:09:05

@aleb19:

Nem túlzás ez a 150+ IQ?

Nagyon komoly!

ördöngös pepecselés 2013.03.26. 23:09:36

Azért így a Dunakeszi idöközi után egy kicsit sajnálom a ballibsiket meg a dzsobbikot, hogy a Fidesz több mint 100(!) szavazoval növelte a támogatottságát a választokörzetben!!

Mondom én ,hogy lesz ebböl 3/4-s Fidesz-KDNP 2014-ben!! ;-)))

Nap Pali 2013.03.26. 23:10:35

@Balibgeczyk: íg yvan !!!!

a dumakeszi 8% os támogatással országosan akár 3/3 is elérhető

főleg ha még a csalásokat is hozzá aggyuk !

decens 2013.03.26. 23:10:42

@dr. Közbiztonság Szilárd:
"Aki meg akkora barom, hogy 6 éves gyereket pártgyűlésre visz (bármelyikére), szintén megérdemli. Pár pofont akkor is, ha épp nincs rendőrattak. "

Kisfiam te nagyon idióta vagy, ha az 56-os forradalom 50. évfordulójának ünnepét "pártgyűlésnek" nevezed! Én ott voltam az Astoriánál a Kossuth Lajos u. és Magyar u. sarkán egyetlen álló helyben 5 órán keresztül. Láttam, éreztem, videóra vettem mindent és még a rendőr roham is átment rajtam. Tudom ,hogy micsoda mocsok történt ott a gyurcsányi parancsára.
Ha semmi másért, hát ezért ennek a tetű maszopos bandának el kell tűnnie a magyar politika színteréről! Örökre.

aleb19 2013.03.26. 23:12:05

@dr. Közbiztonság Szilárd: az engedely nelkuli kossuth teri balhesokat kisertek/nyomtak/ le a zsernyakok a deak terre ott 2-3 orat hagytak ordibalni oket majd mikor a tobb szazezres hazaindulo tomeg megjelent a kiskoruton a deak ter fele elinditottak a lovasrohamot
ui.szerintem meg mindenki odaviszi a kolyket-unokajat ahova akarja-na ezt akart gyurcsotany megszuntetni, mi az hogy csak emberek szabadon felelem nelkul setalgatnak a unnepnapon budapesten

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 23:14:34

@Fejesrob:
Úgy érted, hogy Bajnai nem skizofrén, mint Orbán?

@Hohó60:
De. A Fidesznél bárki jobb lenne, még a Jobbik is. Ezek károsabbak, mint a sáskajárás.

Nem, a te agyadba azért nem tudták benyomni, hogy az mnyp-rablás rablás, mert nincs agyad.

A progresszív adó meg a svédeket is hogy csődbe vitte, mi?
Te tényleg ennyire hülye vagy, hogy gondolkodás nélkül eszed, amit az Echo tévében hallasz?

@aleb19:
Te disszidáltál ebből a kurva jó országból, ahol a kedvenc pártod van hatalmon?
Hogy a faszba?

Vagy külföldről jobb egetverő faszságokat beszélni?

ördöngös pepecselés 2013.03.26. 23:15:02

@Nap Pali:

HAZUDSZ ÉS TERELSZ!!! Mint MINDIG!

A SZAVAZATOK ARÁNYÁT NÉZD NE AZT HOGY MENNYIEN MENTEK EL SZAVAZNI!!! AZ OTTHON MARADTAKAT A KUTYA SEM ÉRDEKLI!!

decens 2013.03.26. 23:15:52

@pástétom:
Mi vagy te? Strici, hogy ilyen jól megy?

yatumux 2013.03.26. 23:16:33

Igen. 17 ezer magyar vallotta magát zsidónak vagy vállalt szoros kapcsolatot a zsidósággal. A 100.001 zsidó honfitársam, közül több mint 80.000 retteg és nem meri vállalni Zsidóságát. Nos ez egy jó matek lesz. Mennyivel jobban retteg az a 3.000.000 felvidéki magyar, bár nem tudom miért hiszen ezek szerint csak 2.000.000 szlovák él szlovákiában. Nem is beszélve a 10.000.000 erdélyi magyarról, de van egy jó hírem. A 19 milliós romániában ők vannak többségben. Borcsa, drága! Óvatosan az etnobiznisszel... Shalom!

aleb19 2013.03.26. 23:16:40

@Hefebier: es azt meg nem is mondtam, hogy szep is vok

decens 2013.03.26. 23:17:23

@pástétom:
Mi vagy te? Strici? Hogy ilyen jól megy neked!

Nap Pali 2013.03.26. 23:17:36

@Balibgeczyk: ne légy ellenséges!

én veletek vagyok !
rendes hívő vagyok én is! náci komcsi referenciám is van!

ez így rendben van ! mexerezzük a hatalmat párezer nyugger SAVAZÓVAL
a b-közgép segícségével,

aztán majd letarojjuk mind a sáskák !

jajrá magyarok ! jajrá fides !

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 23:17:36

@decens:
Kisfiad a kurva anyád.
Amúgy meg megérdemelted, mert te is ugyanolyan agyatlan faszkalap vagy, mint a csőcselék többi tagja, aki ott volt.

@aleb19:
Akkor szólj Orbánnak, hogy ne rendelje az általa fizetett Fradi-csürhét az utcára az ünnepeken gyújtogatni.
Ezekre ugyanis élessel kellett volna lőni. Amíg csak egy is áll a lábán.

Void Bunkoid 2013.03.26. 23:18:04

@aleb19: elnézést kérek előre is, én most nem akarok politikai iszapbirkózásba keveredni, de azért kiröhöglek.

Százötven pluszos IQ, de helyesen írni nem tudsz - és nem csak azért, mert egy sz-szel írod a "disszidál" igét, hanem azért, mert azt sem tudod, hogy mit jelent, mert összekevered az "emigrál"-lal.

Aki emigrál (mint jelen esetben te), az KITELEPÜL a hazájából.

Aki disszidál, az MEGSZÖKIK.

Vagy akkor te is elismered, hogy - az amúgy általad a többi kommentben magasztalt kormány - üldözött téged? :)

Nap Pali 2013.03.26. 23:19:00

@Balibgeczyk: egy kis lista egy kis kamuduma egy kis csalás...

oszt mijjénk az ország java ÖRÖKRE !

a parasztokat mexopattyuk !

kiskirájok leszünk !!!! sőt... akár nagy is...

aleb19 2013.03.26. 23:20:26

@dr. Közbiztonság Szilárd: tevedsz, orbantol hanyok amit csinal az megalkuvas minta peldanya es pont ezert dobbantottam a maszop-szadesz elqrta ezek meg mismasolnak no hope, no future

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 23:20:48

@Balibgeczyk:
Sokkal jobb állapotban volt az ország 2010 májusában, mint most, csak a hozzád hasonló agyrokkantak ezt nem bírják felfogni.

Jelenleg rekordszintű pl. az államadósság (közel 1500 milliárd forinttal több, mint akkor, és ebben ebben van a 3000 milliárd forint elrabolt mnyp-pénz is), a euró az akkori 265 Ft helyett 305 Ft, stb., stb., baromka.

ördöngös pepecselés 2013.03.26. 23:21:10

@dr. Közbiztonság Szilárd:

Majd ha Gyurcsótány is visszarendeli a szemkilövetö ""rendőreit"" meg a szemétkedő embereit, akkor a Fidesz sem fog "támadni", de addig KUSS!!!

Na látjátok, ezért fognak bukni jövöre is ballibek meg a zsobbikosok mert undoritó, hazudozó, arrogáns gecik!!

Soha többet Mszp, Bajnai, Lmp, Szdsz, Dzsobbik

Mellesleg:

mno.hu/belfold/most-erkezett-ketharmadot-szerezne-a-fidesz-1146517

mno.hu/belfold/a-folenyes-fidesz-gyozelem-vegleg-szetrobbantja-a-ballib-tabort-1146953

Ennyi!

Ti meg gondolkodjatok picit el hogy miért gyülölik még mindig az emberek a libás-gyurcsány-mesterházy szövetséget!

Na jóéjt!

Hefebier 2013.03.26. 23:21:25

@decens:

Miért kell egy gyereket bármilyen gyűlésre vinni?
Inkább valami játszótérre.

Neked az volt az ünnep, hogy 5 órán keresztül filmezted a mocskosat?

Részvétem.

ördöngös pepecselés 2013.03.26. 23:21:47

@dr. Közbiztonság Szilárd:

Ez ATV-s, NOL-os hazugság!

Jóéjt még egyszer!

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 23:26:02

@aleb19:
Neked 150-es IQ?
Álmodban... Vagy ha összeadod a tiedet meg a testvéredét, akkor esetleg.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 23:27:56

@Balibgeczyk:
Kicsit fentebb be van linkelve, hogy Orbán is ezt állította.

Ja, hogy az Echo tévében nem merte ezt mondani a hozzád hasonló agyatlan barmoknak, mert kiderült volna, hogy előtte évekig a szemetekbe fosott?
Az már más kérdés.

aleb19 2013.03.26. 23:29:21

@Void Bunkoid: en szoktem a kilatastalansag elol es az elqrt devizahitel miatt tehat dicidens vok a magyar helyesirast orkeny szavaival es 5 ev kulfoldi lakozassal "le se szarom"
ui.:az IQ es a magyar helyesiras kozt az a kulonbseg ,hogy az elobbihez agy-logika az utobbihoz nyelverzek-hallas kell
ezt a fiamon latom aki otthon szenvedet az idiota magyar tanarjatol, de angliaban a spellingje /heyesirasa/ kivalo

Void Bunkoid 2013.03.26. 23:29:54

Amúgy meg menjetek már aludni gyerekek, mert másnap elkéstek a suliból meg munkából, jól kirúgnak titeket, aztán a végén még ti is Londonba disszidáltok :)

aleb19 2013.03.26. 23:34:14

@dr. Közbiztonság Szilárd: a gyava, buta, gerinctelen ember onnan ismerszik meg, hogy erveles helyett serteget,sajnallak gondolom mivel lelkitorp vagy hozzad hasonlo senkikkel kefelsz es ezer csod az eleted

Void Bunkoid 2013.03.26. 23:34:54

@aleb19: nem.

A disszidens egyáltalán nem akarta volna elhagyni a hazáját, csak éppen a fennálló politikai rendszer üldözi, ezért menekülnie kell - a szintén a hatalom által üldözött és külföldre menekülő köztörvényes bűnözőket nem szokták disszidensként említeni, csak szimplán szökevényként.

Ezt a kását, ami miatt te "disszidáltál" - a kilátástalanság alapvetően pesszimista látásmód, aki optimista, sosem az, nálad a buta módon felvett és elszaladt devizahitel tehette be a kiskaput - te főzted magadnak, senki nem kényszerített rá, csak elkúrtad, törököt fogtál és nem ereszt.

Ám mintha pont a minap olvastam volna valami überjó állami devizahitelrendező nemzetiprogramról, az talán visszacsalogathat :)

sanyix 2013.03.26. 23:35:17

júj már tömeggyilkosság is lett volna az mtv székháznál. Ezt nevezem, van itt fantázia :)

aleb19 2013.03.26. 23:36:07

@Void Bunkoid: ja csak itt dolgozni kell nem mismasolni es okosba sem lehet megoldani es az uram-batyam rendszer sincsen

yatumux 2013.03.26. 23:37:02

És még valami. Egy szavukat sem lehet elhinni.

Hol volt ez a sok szép lélek mikor Gyurcsány parancsára verték halomra okt. 23-án a békés ünneplő fideszeseket+ mindenkit akit értek.

Mikor az összes színházat olyan rendezők kezére játszották akik a legostobább, leg trágárabb leg szemérmetlenebb rendezéssel elidegenítették a családokat a színháztól?

Nincs neked cigány barátod szívem! Csak jól hangzik...

Mit tanulsz az Eltén- ha meg szabad kérdeznem? Nappalin?

Plágium. Feridnek meg ellopta a cica...

Met Te félsz az államtól? Miért?

Ne feledd: az a jobb lehet hogy azért szélső mert a szélsőbalról nézed.

Minden tiszteletem, de nem lehet mindenki buzi... De tényleg, sorry...

Void Bunkoid 2013.03.26. 23:40:13

@Void Bunkoid: na, szal röviden, te nem a rendszer, hanem a nyomor, de még az is lehet hogy "csak" nélkülözés (azaz nembittos hogy éhenhaltál volna, de nincs már hétvégi bowlingozás meg gösser, csak barátok közt meg kőbányai, valamint lehet hogy le kell cserélni a kétszintest egy hatvannégyzetméteres panelra, hogy a különbözetből kisz*rjam a hiteltörlesztőt) elől menekültél.

De speciel ezt az állítsátok-meg-a-világot-ki-akarok-szállni attitűdöt én nem tartom annyira helyesnek, ennyi erővel egy szűk kör kivételével mindenki vehetné a sátorfáját, az uccsó meg majd leoltja a villanyt.

A trú arcok küzdenek hónaljig a gennyben is, és nem farokbehúzva elmenekülnek.

Void Bunkoid 2013.03.26. 23:44:30

@aleb19: azonkívül egy nagy lópikulát nincs urambátyámozás a nagy Nyugaton, csak mivel nemrégóta vagy ott, még nem tudod, hogy merre ki a halljakend.

Lehet, hogy hülye példának hangzik, de a rétestészta hosszúságúra nyúlt, és még a hetvenes években indult csodálatos tévéfilmsorozat Dallas szerinted miről szólt? Kurva nagy intrikálásokról, játszmákról a naaagy Amerika (lend öf dö frí!) kellős közepén.

Pedig nem hiszem, hogy a forgatókönyv író élt volna itt Keletközép-Európában egy napot is, de valahonnét mégiscsak szednie kellett az ötletét.

aleb19 2013.03.26. 23:44:57

@Void Bunkoid: mivel kozgazdasz vok a devizahitelrol az a velemenyem, hogy egy allami segitseggel letrejott nagy atbaszas, ahol a bankok beszopattak egy egesz generaciot csak azt aki akart valamit kezdeni magaval otthon/gerekek,vallalkozas stb/ aki lusta volt, gazdag vagy toketlen csak az nem vett fel devizahitelt
es dicidalnom kellett az ilyen kukacoskodo, rovidlato, onzo, intolerans tarsadolomi tobbseg miatt aminek minta peldanya vagy

aleb19 2013.03.26. 23:47:38

@Void Bunkoid: latom otthon a kanapen ulve vagod a lenyeget a kapitalizmusrol es szemben a tuzfalon haborog-e a tenger

Void Bunkoid 2013.03.26. 23:48:41

@aleb19: én nem vagyok többség, sőt, lehet hogy én húzom a végén a rövidebbet, amikor már ötven közepe fele a kis fizumból tizenöt cigányt kell eltartanom még magam mellett, de soha az életben nem fogom ezt a földet itt alattam önként átadni nekik.

aleb19 2013.03.26. 23:53:34

@Void Bunkoid: akkor ezt beszoptad, de en is lehet majd hazamegyek mikor osszeomlik minden ocsoert veszek ezt azt a csoro otthon maradt magyarkodo lemmingektol

Void Bunkoid 2013.03.26. 23:58:09

@aleb19: izé, te skizofrén vagy baszki?

tíz kommenttel előbb még teleszájjal köpködted a szemkilövető gyurcsiturcsit, és éltetted a nemzeti pátoszt, most meg csóró magyarkodó lemmingezel, mint valami uccsó liberálbajnok :)

illetve nemtom hogy mi vagy, de magyar nem, az biztos :)

aleb19 2013.03.27. 00:04:27

@Void Bunkoid: csak tele van a faszom az impotens politikusokkal, meg az otthoni birkakkal akik hatalomba segitik ill. tartjak az eppen aktualis kaiser-cart
bal-jobb bal-jobb mennek a majmok

aleb19 2013.03.27. 00:07:03

@Void Bunkoid: "tíz kommenttel előbb még teleszájjal köpködted a szemkilövető gyurcsiturcsit, és éltetted a nemzeti pátoszt,"
nem nem csak leirtam amit lattam a gusztustalan rendori viselkedest ennyi

aleb19 2013.03.27. 00:10:43

@yatumux: nem csak 19 keles volt a seggemen eppen mikor reggeltem anno
de megnyugtatlak voltam en is 19 eves

yatumux 2013.03.27. 00:15:12

Hát inkább fordulj orvoshoz, az nem jelent jót. Csak olyan heves vagy mint egy kamasz. Nyugi... :)

tundrazuzmo (törölt) 2013.03.27. 01:41:29

Hazudik a kis buzi, mind a 10 pontban!

Larry Silverstein 2013.03.27. 01:56:45

1) "Mert nem kényszernyugdíjazzák az ELTE BTK-ról az összes olyan tanáromat, akitől tanulni lehetett valamit."

- lehet hogy más meg utálta őket

2) "Mert nem játszanak újnácik kezére állami fenntartású színházakat.

- legközelebb írd ide a nevet hogy beperelhessen. Én örülök a szemléletváltásnak a Nemzetiben.

3) "Mert a cigány barátaim nem mesélnek arról nap, mint nap, hogy hogyan igazoltatták őket minden ok nélkül."

- haha. Gondolom ők is az ELTÉre járnak.

4) "Mert Budapest főpogármestere nem próbálja meg a közlekedés aránytalan sérelmére hivatkozva évről évre betiltani a melegfelvonulást."

- Szerintem is hülyeség ilyesmire hivatkozni, be kell tiltani és kész.

5) "Mert soha nem tüntetnek ki olyan újságírót, aki engem, és másik százezer magyar zsidót az országot elborító szemétnek nevezi.

- Akinek nem inge...kihagytad az idézetet.

6) "Mert a majdnem 30 éve dolgozó szüleimnek nem kell azon aggódnia, vajon lesz-e állásuk és nyugdíjuk.

- Közszolgák, állami megrendelésekből élnek? Az sem csak a zsidóknak van fenntartva. Ha értenek valamihez akkor minek aggódnak?

7) "Mert ha egy politikust plágiumon kapnak, azonnal lemond, nem marad miniszterelnök-helyettes."

- Hát 2010 óta akit plágiumon kaptak az lemondott, ez valóban újdonság.

8) "Mert a volt iskolám, az ország egyik legjobb gimnáziuma, az én adományom nélkül is be tudja fizetni a fűtésszámlát.

- nem tudtam hogy fáznak a gimikben

9) "Mert az alaptörvény sem engem, sem mást nem zár ki a család fogalmából."

- hogy zárhat ki olyanból ami sosem volt?

10) "Mert senkinek nem kell félnie az államtól.

- Nem tehetsz róla, a zsidók mindig félnek ha nem az övék a teljes hatalom. Más meg örül, ez ilyen.

aciduzzu 2013.03.27. 02:25:34

ez egy remek poszt, az eltén tanuló, pesti belvárosi gyerekről, akinek fogalma sincs a magyar valóságról.

a buzifelvonulás, a cigányok igazoltatása meg a színház foglalkoztatja, a vidéki embereket meg az életben maradás, és az, hogy védjék meg kis vagyonkájukat a bűnözőktől...

nem ugyanaz a kategória

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.27. 03:23:31

@aleb19:
"a gyava, buta, gerinctelen ember onnan ismerszik meg, hogy erveles helyett serteget,sajnallak gondolom mivel lelkitorp vagy hozzad hasonlo senkikkel kefelsz es ezer csod az eleted"

Ezt magadól írtad, seggfejkém?
Te, aki még ahhoz is gyáva és buta vagy, hogy a saját szülőhazádban maradj?

midnight coder 2013.03.27. 07:02:40

@Void Bunkoid: Ja. Éljen Don Quijote! Nem barátom, akinek esze van és teheti, az farokfelvágva húz el innen a bánatba. Ez a hely mindig is extra szar volt, és soha nem is lesz jobb. Volt itt török, tatár, német, orosz, ma itt van egymillió cigány. A másik oldalon pedig nincs semmi pozitívum: az időjárás szar, természeti kincsek nincsenek, fejlett gazdaság nincs, és az értelmiség jó része olyan mint a postot kifosó zsidó gyerek. Ha 25-30 éves lennék, én sem maradnék.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2013.03.27. 07:22:19

Kurdi Benedek büszke zsidó üzenetét hallgatták. A szülei 30 éve dolgoznak. Paradox.

2013.03.27. 07:35:57

Hol él ez az ember? Nem veszi észre, hogy napról napra megszorít és a pofánkba hazudik az erőszakos gőgös aroganciájával felvértezett 2/3?

Nyrségi Trolls (törölt) 2013.03.27. 07:38:37

Az helyzet, hogy ugathattok bármit, Sipi-féle elborultak, úgy néz is, még négy évig élvezhetitek a meg nem értett forradalmárok keserű kenyerét, mert vagy nem kíváncsi rátok senki, vagy ellenszenvesek vagytok.

Igazából azt sem csodálnám, ha a gyűlölködő senkik FIDESZ-provokátorok lennének, mert magától nem tehet valaki ennyire keresztbe az ellenzéknek.
Szóval muhaha és mától kevesebb zsírt kenjetek a kenyérre, mert be kell osztani hosszú időre.

Void Bunkoid 2013.03.27. 08:31:54

@midnight coder: de ha ilyen szar, akkor miért pályáznak rá annyira a zsidvak? :)

De amúgy nem akarok kukacoskodni, minden otthon árulkodik a lakóiról. Svájc sincs tele ásványkincsekkel, meg semmi mással, sőt az idő sem sokkal jobb, valszeg nagyrészt fáznál, valahogy ők mégsem azzal nyitottak még amikor egyesültek a kantonok hogy "húbazmeg, ez egy nagy bezárt völgy elzárva a külvilágtól, ninscen itt semmi, a francnak sincs kedve tehénpásztorkodni, húzzunk el inkább Görögbe úszómesternek", hanem megpróbáltak a hely adottságait kihasználva boldogulni. Jelen esetben azt, hogy igenis tehénpásztorkodtak, valamint a jó nehezen megközelíthető, hegyekkel körbevett, ezért könnyen védhető és biztonságos területet mintegy "páncélszekrényként" használva jó kis pénzügyi fellegvárrá váltak, nem kérdeztek senkit, hogy honnan hozta a lóvét, csak vigyáztak rá, meg forgatták okoasan :) Kész.

Ja, és nekik valahogy nem volt küldetéstudatuk, hogy ők a Szíriuszról jöttek, meg ők a világ vezető népe, én sem úgy vagyok "magyarkodó", hogy én valamiféle mithrilpáncélos felsőbbrendű turulfőnixsárkány-lángoszlopnak képzelem el a magyarságot, akarok én egy frászt ilyen lenni.

Csak itthon, normálisan megélni, mert a puszta kövön meg az Antarktiszon kívül mindenhol meg lehet ám valamiből (még a fagyos Szibériában is).

És iszonyúan leszarom, hogy bezzeg, ha amerikába költöznék, akkor már lehetne intelligens nfc-s vérokostelefonom, ami nemcsak hogy érintés nélkül fizet helyettem, de a kéretlenül érkező streamelt reklám meg is veteti magával a terméket megkérdezés nélkül, legyen az bármi :P attól még az amcsik sem élnek örökké.

Addig, amíg nem először a saját háza táján, meg a saját szemében a gerendát nem találja meg az ember, addig hiába is próbál állandóan másra sandítgatni, meg nem is lesz boldog.

Ja és a plusz egy, az egymillió cigányról, meg az akinek vanesze szövegedről: aki hagyja magát valahonnan még csak nem is különösebben nagyobb erőfeszítések árán elzavarni, azt előbb-utóbb MINDENHONNAN el fogják zavarni, mert rájönnek, hogy el lehet.

Pont az a makacsságunk és állhatatosságunk tette lehetővé azt, hogy egy kiló tatár-török-osztrák-orosz-akármi után még mindig ezen a nyelven írhass kommentet, és ne csak a családneved emlékeztessen arra, hogy egykoron valamelyik távoli felmenőd magyar volt, ja meg akármennyire is "szar" hely, mégiscsak van hazád.

Akinek nincs hazája, országa, eredete, azt habár liberóbb helyeken szánják, meg sajnálják, de igazából soha nem tartják őket valami sokra, még a liberók sem. PONT ez a helyzet jelen pillanatban pl a cigányokkal. Ugyan csakugyan nem egy szerencsés sorsú nép, és sok bajuk van, és sok segítségre lenne szükségük, de mivel úgy konkrétan klasszikus értelemben vett anyaországuk nincs, így - a _nyugati_ országok is! - pont úgy vannak vele, hogy ja, szegény szerencsétlenek, de miért pont én karoljam fel őket, van nekem elég bajom amúgyis, csinálja valaki más. Kb. ezért is nem történik semmiféle "integráció" sehol sem, mert egy effektív integráció piszok sok időbe és pénzbe kerülne, ennyi viszont senki nem akar költeni erre - a nyugat sem, így maradnak a felszínes, semmirevaló ócsó kirakat-látszat"megoldások" - amik amúgy magukat a cigányokat sem különösebben motiválják arra, hogy integrálódni akarjanak.

Void Bunkoid 2013.03.27. 08:42:09

Meg úgy alapvetően bizalom kérdése is a dolog.

Te sem írnál alá mondjuk építőipari vállalkozóként szerződést egy olyan megrendelővel, akinek a képviselője mondjuk egy kocsmába szervezi le a mítinget, és hotmailes címet ad meg elérhetőségnek.

Mert nincs "hazája", telephelye, nem elérhető, nem vehető komolyan, alapvetően bizalmatlan leszel, hogy ez tutira nem fog fizetni :)

govegan 2013.03.27. 08:52:12

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: meseljel mar legyszives egy kicsit a hazassagrol? ugy tortenelmileg. vegyes, poligam, polgari, stb.. melyiket tekinted 'szentsegesnek'? netan egy csunya osztrak uralkodo torvenye alapjan hazasodhatok, vagy csak a kereszteny felszentelt egyhazban? na es ott melyik agan? ott elvehetek mas felekezethez tartozot? hoho, ortodoxkent? es rangban kit vehetek noul?

azert szeretem a hagyomanyokat, mert rugalmasak es keplekenyek. a hagyomany egy olyan dolog, ami folyamatosan valtozik es idomul az aktualitasokhoz. ami tul merev, az elpattan es szepen kiirodik a hagyomanyok listajabol. azzal, hogy kardoskodsz a no es ferfi alapokhoz, azzal a merevseget erosited, amivel egyben rombolod is.

pástétom 2013.03.27. 11:53:16

@aleb19: Te tényleg ilyen hülye vagy, 150 IQ-jú állat?

Leszarom, hogy mennyit keresel. Felőlem 100 miliót is kereshetsz 10 percenként, akkor is egy állat maradsz. Azt is leszarom, hogy ki-mi elől húztál el az országból, ami tény: Bajnaiék pofásan helyrerakták az országot 2010 tavaszára. Csak folytatni kellett volna a megkezdett utat...nem itt tartanánk, ahol most. Furcsa, hogy ezt pont egy állítólag közgáz egyetemet végzett és a pénzügyben dolgozó nem látja, mikor itthon a közgazdasági - pénzügyi szakma kül-és belföldön is általánosan ezen a véleményen volt.

A másik: ki a fasz vár itt megváltóra?? Ne tulajdoníts nekem olyat, amit nem mondtam. Arra várunk, hogy jöjjön végre egy értelmes kormány, amely elindítja az országot fölfelé. Amely nem zsigereli ki a munkavállalókat, amely normális és fenntartható adó-és szociális rendszert vezet be. Ennyit és nem többet. Amellett boldoguljon mindenki a saját tudása és képességei szerint.

magyarben 2013.03.27. 15:44:53

Régen is Jó hely volt ez az ország!:
(Az én 10 pontom ami 13):

1.: mert az elmúlt húsz, harminc, évben olyan tanárokat képeztek ki,
akik nem ütik meg a mostani fiatalok mércéjét (és akik nem nyugdíjasok, de mégsincs állásuk)!

2.:mert Pl.: Alföldi Róbert olyan jó volt (rendezőként is: Madách Imre Ember tragédiája)

3.:mert a cigányok(és az SZDSZ) anno már akkor is rasszizmust kiáltva az utcára vonulhattak,
ha egy cigány bántott egy másik (büntetett előéletű) romát (Mortimer versus Józsika)!
(a sohase létezett cigánybűnüzésről nem is beszélve)

4.: a,: mert a melegek meleg felvonulás címén még a a város másik részén is "szeretkezhettek"
fényes nappal másvalaki autójának motorháztetején! (a melegekkel semmi bajom, de az ott
felvonultak közül páran elfértek volna a Lipótmezőn, amíg azt is be nem zárták!)
b.: mert az előző polgármester Kunce Gábor volt!

5.: mert régen nem kötöttek bele a kitüntetettek minden egyes szavába, (hányan tüntethettek volna pro és kontra)
és mert régen csak az volt antiszemita, aki zsidózott, és nem az akit mások(Pl.. zsidók, Osztrákok)
annak mondanak!

6.:mert régebben aki akart, tudott dolgozni, ha más nem a mezőgazdaságban! Pl.: Megérte libákat tartani!
(és mert jóvátétel címén sokan, sokat dolgoztak az oroszoknak!)
(ja és mégrégebben megérte belépni A Pártba, az akkor kapott plusz pénzek, és az utánuk máig kapott tetemes nyugdíj miatt)

7.:mert kb. 2010-ig nem nézték ki hogyan szerezte a beosztásához szükséges papírt (már, ha volt nekik)
(és mert az öszödi beszéd után is nyugodtan hazugozhattak a baloldaliak)

8.: mert régen az egészségügytől vonták el a pénzeket!

9.: mert az 1949-es alap törvény olyan jó volt, hogy mostanáig alig mertek hozzányúlni!

10.: mert anno ,nem is olyan rég csak attól féltem, hogy a tüntetőket karszalag nélküli rendőrök bántalmazhatták,
legyen az tüntető, vagy csak a tüntetés közelében lévő buszmegállóban várakozó járókelő!
(az akkori vezetők akkor mondták azt, Ők szóltak, hogy nem menjenek arra a környékre az emberek!
Minek voltak ott!)

......

11.: mert nyugodtan, és felelőtlenül privatizálhattak, adhattak el állami vagyonokat, cégeket,
sőt szerencsés esetben még azelőtt visszavásárolhatták, mielőtt az végleg tönkrement (Pl.. MALÉV),
vagy Pl: köthettek olyan előnytelen -kötbér-szerződéseket, mint a 4-es metró esetében!

12.: akkor is olyan jó volt amikor GY.F azt mondhatta: "akinek nem tetszik el lehet menni innen"
(és ekkor még életben voltak a munka erő áramlás korlátozások az EU-ban (ránk nézve))

13.: azért szavaztak annyira sokan a FIDESZ-re 2010-ben , mert Magyarország (olyan) jó hely volt!

Behajtó70 2013.03.27. 19:27:03

Azt remélem, hogy a fenti videós csávó már rég nincs mo-on, hanem külföldön nyomatja....és azt még ennél is jobban remélem, hogy soha többé vissza nem jön ide az idióta, gerinctelen, ostoba, fajankója!
süti beállítások módosítása