Üzenj te is!

Ezen a blogon Orbán Viktor miniszterelnöknek szóló videóüzeneteket teszünk közzé. Küldj 1-2-3 perces webkamerával, telefonnal vagy akármi mással felvett videóüzenetet a uzenjteis@gmail.com-ra! Ha kell, tudunk segíteni is a felvétellel, keress minket! Email: uzenjteis@gmail.com; Facebook: facebook.com/uzenjteis; Web: orbanviktor.tk

Üzenj te is!

Állandó oldalak

Friss topikok

Archívum

,,neked fontosabb a Közgép mint a köznép, spanokra meg stadionokra megy el a közpénz"

2013.04.29. 10:00 Prinz Dániel

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orbanviktornak.blog.hu/api/trackback/id/tr895250385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katalin Magyarné Fülesdi 2014.10.29. 17:43:58

tisztelt miniszter ur én is rászorulo vagyok mivel nehezen tudom tengetni a napjaimat 22 500 ft bol élek és ebböl fizetek 20.000 ft albérletet és nekem is szükségem lenne tüzelöre segitségét elöre is köszönöm én is a fideszre szavaztam mert önök legalább eltudnak érni valamit

Bné Kovács Margit 2016.06.13. 19:47:57

Tisztelt Miniszter Elnök Úr!
Értem én, hogy azért kell ennyi sportlétesítményeket építeni, hogy a nemzedékek egészségesek legyenek és nem azért, hogy közpénzből építsük fel, majd később amikor nem tudja az állam fenntartani, majd eladható legyen a multiknak potom összegért privatizáció címen, mint ahogy rendszerváltás óta ment. Én a megelőzést tenném az első helyre. A vízlágyítást, több termékbe jódot, védőoltásokat, tüdőszűrést stb. Ezzel is megelőzhető lenne a sok betegség és az egészség megőrzése.

pucorka 2017.02.08. 20:59:38

Innen és most figyelmeztetem az illetékeseket, hogy van Felcsút, de lesz Lecsú(k)t. Várbörtön az is lesz.
(De)- Mi lesz, ha népe türelmét betölti
az éhség, s uszít zsarnokát ölni
a nyomorúság. ( Sándor Mária tiszteletére.)

pucorka 2017.02.08. 21:18:39

Tisztelt Miniszterelnök úr, éhes hassal lankadt f..szal, nem tudunk nemzetet gyarapítani !!

Aki két kézzel nyúl a Tálba :
büdös annak a proli-lét.

Ha majd én is a Tálba nyúlok
- mert, ha ezt teszem,
talán marad becsületem, hogy
felzokogjak-ha szemenköptök.

Nagykorú 2018.12.14. 12:14:11

Megnéztem az üzenőket. Az az érdekes, hogy szinte mind zsidó, a maradék lecsúszott proli, vagy cigány.
Elmúlt öt év, és ugyan ezek az arcok hőbörögnek most is, az indulat is a régi... Persze 100 éve is ezek jöttek és akasztottak, aztán 75 éve is, és még mindig nem nyughatnak...
süti beállítások módosítása