Üzenj te is!

Ezen a blogon Orbán Viktor miniszterelnöknek szóló videóüzeneteket teszünk közzé. Küldj 1-2-3 perces webkamerával, telefonnal vagy akármi mással felvett videóüzenetet a uzenjteis@gmail.com-ra! Ha kell, tudunk segíteni is a felvétellel, keress minket! Email: uzenjteis@gmail.com; Facebook: facebook.com/uzenjteis; Web: orbanviktor.tk

Üzenj te is!

Állandó oldalak

Friss topikok

Archívum

Kecskés Áron: "Miniszterelnök úr, maga mennyi idő alatt költ el 75 ezer forintot?"

2013.04.06. 10:00 Lőrincz Borcsa

Kecskés Áron Angliában vendégmunkás, tervei szerint ősztől, szintén a szigetországban, történelmet fog tanulni. Azért választotta az angliai diplomaszerzést, mert az Orbán Viktoréhoz "hasonló rezsimek szeretnek belenyúlni, hogy mit is taníthatnak történelem címén". Emellett Áron szerint az elmúlt három év három különösen nagy problémát hozott a felszínre - "nem mintha eddig nem lett volna teli az ország problémával"...

Az első fő probléma a közmunkások fizetése. "Amikor azt hallom, hogy közmunkások, magyar emberek, akik munkanélküliek [...] ötvenezer forintot kapnak...! És még ezt se mindenki tudja, mert kapcsolatok kellenek meg társadalmi munkában kell felújítani a polgármester házát... Akkor iszonyatosan elszégyellem magam, hogy nekem mint magyar állampolgárnak, a magyar államon keresztül ilyen alkalmazottaim vannak, akiket ennyire alulfizetnek. [...] És mindezt még tetézi az egykulcsos adórendszer. Ön tényleg azt gondolja, hogy ez bármennyire is igazságos, hogy aki gazdag, az több pénzt rakjon zsebre arányosan, mint aki szegény?"

A második probléma a kivándorlás. "Ötszázezer kivándorló hagyta el az országot. [...] És ezek pont azok az emberek, akik talán csinálhatnának valamit otthon, talán fellendíthetnék a gazdaságot, mert ők a legvállalkozóbbak, ők azok, akik bele mernek vágni dolgokba. [...] Miniszterelnök úr, mennyire van az rendben, hogy otthon, ha az ember kétkezi munkás, [...] nem tudja fenntartani a családját megfelelő szinten? Mennyire van az rendben, hogy Magyarországon a 21. században 40 ezer gyerek éhezik?!"

A harmadik az oktatás kérdése. "Hogy gondolja azt, hogy Magyarországon bármi jobb lesz, ha ennyi pénzt ad a tanároknak? Hogy gondolja azt, hogy ennyi pénzért majd jó munkát végeznek? Hogy gondolja azt, hogy ennyi pénzért majd olyan emberek mennek tanárnak, akik tényleg tehetségesek?"

Kecskés Áron szerint Orbán Viktor kudarcot vallott. És bár igazából nincs senki, aki leválthatná, addig is jó, lenne, ha megpróbálná jóvátenni a kárt, amit okozott. Áron mindenesetre szavazatával is tenni fog az ellen, hogy más kapjon esélyt a következő körben. "Aztán meg, ha más nincs, én is kiegyenesítem a kaszát, aztán cum deo pro patria et libertate."

 

Ha tetszett ez a videó és poszt, akkor arra kérünk, hogy keress minket az uzenjteis@gmail.com email címen, és a Facebookon: Ne csak lájkolj, videózz!

79 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orbanviktornak.blog.hu/api/trackback/id/tr145174762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lajos ghr 2013.04.06. 17:46:10

elkezdte egy értelmes ember pár hete, most már mindenki okos.

tomtyi 2013.04.06. 17:49:31

Kedves K.Á.!
Ha majd tényleg történelmet tanulsz ott kint, írd majd meg, légyszi, mit tanítanak az angolok a trianoni békeszerződés körülményeiről, a Müncheni Egyezményről, a Teheráni és Jaltai konferenciákról, Drezda bombázásáról. Esetleg az japán civil hajók a Csendes-óceánon amerikaiak által elsüllyesztéséről.

Fejesrob 2013.04.06. 18:01:52

Normális? Nem tanítják nálunk a holokausztot Orbán parancsára?

Azzal együtt van egy gyanúm, az angol történelem még kevésbé fog neki ízleni.

Foxtrotty 2013.04.06. 18:16:40

Kedves Áron
Kinn akarsz kaszálni magas áron?
Ahhoz nem kell még átmenni a határon
Lesz egyenes kasza a hátsódba diszkontáron

regress 2013.04.06. 18:20:55

@Fejesrob: a hittan tanár ízlett te köcsög?benneteket irtani kellene.sok agyhalott zsidófóbiás

percenként százhuszat verő gumibot 2013.04.06. 18:22:47

Egyáltalán nem úgy néz ki mintha a legértelmesebbek hagyták volna el Magyarországot. De mindegy, mosogatáshoz ott se az intelligenciateszt alapján vesznik fel a zembert

úgyiselfelejtem 2013.04.06. 18:35:15

@percenként százhuszat verő gumibot:
mivel mosogatással is (legalább) háromszor annyit keresnek, mint egy tanár, lassan én is elgondolkodom, hogyha megszüntetik az óráimat, keresek valamit...

strucc007 2013.04.06. 18:41:36

@percenként százhuszat verő gumibot: Nekem azert mas a velemenyem. Kulfoldon elek mar egy ideje, es csak magasabb beosztasu magyar ismeroseim vannak. Mosogatasbol elo magyarral nem nagyon talalkoztam... arra ott van a mosogatogep :)

strucc007 2013.04.06. 18:43:39

@úgyiselfelejtem: Azert ez szerintem egyhe tulzas, Nincsenek olyan nagy kulonbsegek mar a berekben. Atlagban 2-3-szoros lehet a kulonbseg. A mosogatasert max. egy 1000 EUR-t kaphatsz, de akkor mar napi 10 orakat kell nyomod a melot.

jet set 2013.04.06. 18:59:17

"Ön tényleg azt gondolja, hogy ez bármennyire is igazságos, hogy aki gazdag, az több pénzt rakjon zsebre arányosan, mint aki szegény?"

Demagóg hülye.

DezInf 2013.04.06. 19:01:32

@tomtyi:

"...Esetleg az japán civil hajók a Csendes-óceánon amerikaiak által elsüllyesztéséről. "

Erről mesélnél kicsit ?

percenként százhuszat verő gumibot 2013.04.06. 19:09:27

@strucc007:
Szerinted végzettség nélkül ez a csávó milyen munkát kaphat odakinn? A másik hogy még lüke is ráadásul. Legalább úgy olvasná fel az eléje tett papírt, mintha az ő gondolatai lennének!

lutria 2013.04.06. 19:34:10

@DezInf: Feltételezem hogy a rádióadókkal felszerelt halászhajókra gondolt,amelyek értesítették a japókat az amcsi hadiflotta mozgásáról,naná hogy elsüllyesztették őket,és a japók is ezt tették.

rushman 2013.04.06. 19:49:53

@jet set: Akkor legyen 100% adó a fizetés minimálbér feletti részére, és nem lesz gond, hogy ki mennyit keres. :)

Egyébként is általában csak addig gond, hogy a sokat keresők kevesebbet adóznak, mint korábban, amíg ki nem fog egy jólfizető állást. Akkor majd a bevezetendő kétkulcsos adó miatt fog problémázni.
Ez teljesen természetes dolog, az ember önző.

sántaturul 2013.04.06. 19:56:21

@tomtyi: jaj, már megint egy trianonon picsogó mélymagyar! baromi unalmas már ez a folytonos hátranézegetés. még a végén úgy jár, mint szegény lótné:)

DezInf 2013.04.06. 19:56:49

@lutria:

Valszeg erre gondolhatott,meg arra a császári tengerészeti vezetés azon hozzáállására,hogy nem alkalmaztak konvojokat. Gyakorlatilag a szállítóhajókat egyesével küldték a vágóhídra. Azért jobb lett volna,ha ezt tomtyi fejti ki. Volt még más, hasonlóan érdekes japán megoldás.......

regress 2013.04.06. 20:12:18

@sántaturul: nem érdemes ezekkel vitázni ,már 3 éves korukba is ennyi eszük volt

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.04.06. 20:12:22

csatlakoznek az elottem szolokhoz hogy ez egy LEENDO tortenesznek a picsogasa
javaslom annak a kerdeskornek a felveteset hogy a nacikat kik is vertek szarra, mert azok valojaban a ruszkik voltak... angolok szerint meg az angolok, amcsik szerint meg az amcsik :)))

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.04.06. 20:19:45

@sántaturul: nem tisztem megvedeni tomtyit, de a tobbinek az emlitese azt sugallja hogy nem egy idiotaval van dolgunk, inkabb ugy mondanam hogy a poszt tolo trollnak irt vissza olyan esemenyeket amikrol az angoloknak fogalmuk sincsen

balkon-úr 2013.04.06. 20:42:47

@strucc007: Igen itthon meg tíz óra "pedagógusi" munkával (az órákon kívül, dolgozatot javítani, és esetleg készülni is kell) keresed a harmadát. Szerintem túl nagy a különbség, sajnos a mosogatás javára.

Sherko 2013.04.06. 21:04:46

@strucc007: Egyetértek... Én se találkoztam mosogató Magyraokkal, ellenben magas beosztású Magyar vezetőkkel igen (.NO)

szaunas 2013.04.06. 21:11:55

@jet set: jet set 2013.04.06. 18:59:17
"Ön tényleg azt gondolja, hogy ez bármennyire is igazságos, hogy aki gazdag, az több pénzt rakjon zsebre arányosan, mint aki szegény?"

"Demagóg hülye."

Hülye demagóg.

hot-spot (törölt) 2013.04.06. 21:33:43

Ha mindenki gazdag lenne,akkor mi után vágyódnának a tömegek?

kela-bá 2013.04.06. 21:35:14

Kedves Kecskés Áron Úr ! Igaza van ! Mindenkinek igaza van ! Sok a gond ezért ez is hasznos apróság :
www.tisztaso.hu Meg ez is : www.logoszvilag.hu

Jó egészséget !

dean23 2013.04.06. 22:19:08

Ideje kiállnia Selmeczi "vaníliáskarika" Gabriellának és minden youtube felhasználót patásbajnaistának kikiáltania! Sőt! Nyilvánvaló, hogy minden bajnaista potenciális fidesz aktivista verő is egyben!

GERI87 2013.04.06. 22:29:39

"Ön tényleg azt gondolja, hogy ez bármennyire is igazságos, hogy aki gazdag, az több pénzt rakjon zsebre arányosan, mint aki szegény?"

Tudod, hülye gyerek, jutalmazni kell azt hogy jó fizetésed van, hogy elértél valamit, és ösztönözni rá hogy akarj is többet...így fejlődik a világ...majd történelemből megtanulod...nem elvenni és egyformán szegénységben tartani mindenkit mint egy büdös komcsi!

exlex 2013.04.07. 00:41:30

Én ezt üzenem a Kecskés Áron féléknek:
„A bolsevik olyan ember, aki elégedetlen, irigy és tele van gyűlölködéssel. Mindenkit gyűlöl, aki nem úgy gondolkodik, mint ő… Aki csak rest, és ezért elégedetlen. Aki tehetségtelen, és ezért irigy… Aki nem akar egyebet, mint munka nélkül hozzájutni valamihez, osztozkodni a másén. És gyilkosságokkal csinál helyet magának a világban. Mindegy, hogy minek nevezi magát. Mindegy, hogy milyen jelszó nevében fosztogat, és milyen zászló alatt vonul fel az utcákon. Végeredményben egy és ugyanaz. Homo bestialis. Állatember.”

exlex 2013.04.07. 00:44:42

Az angliai tescoban "dolgozik" ez az irigykedő hulladék. Rémélem ott rohad meg Angliában.

exlex 2013.04.07. 00:56:38

@regress: Rohadtál volna meg az anyádban.

Peter T. Sinclare 2013.04.07. 01:37:02

@strucc007: havonta 300.000 HUF-nak megfelelő összeget? 10 óráért? Öregem, te k*rvára nem vagy képben azzal, hogy vidéken nagyon sokan napi 10-12 órás munkával talán a minimálbért keresik meg. És nem alja munkával.

Tehát ha 10 órát dolgozol nyugaton, alja munkával megkeresel 300.000-t, míg Magyarországon átlagos iparos munkával ennek a harmadát is alig.

Tényleg nem éri meg :)

Peter T. Sinclare 2013.04.07. 01:40:15

@GERI87: Koma, mert aztán most tipikusan a saját érdemeik szerint lesznek igazán jómódúak a magyar elit tagjai, és nem azzal kerültek a felső tízezerbe, hogy összelopták, hazudták, harácsolták maguknak... Amit mondasz legfeljebb azokra igaz, akik tényleg a tudásuk, szorgalmuk, tehetségük révén jutottak kiemelkedő pozícióba.

Na, egy ilyenre jut tíz köztörvényes, fehérgalléros bűnöző

Peter T. Sinclare 2013.04.07. 01:42:12

@sántaturul: mondd ezt a naponta holokausztozóknak is, köszi!

exlex 2013.04.07. 03:05:29

Itt lehet válaszolni az üzenetre a feladójónál:
www.facebook.com/profile.php?id=100000193740963

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 04:56:27

@GERI87: tudod hülye gyerek, körbe kellene ám nézned, hogy hány kulcsos adózás van svédországtól amerikáig, vagy japántól dél-koeráig az összes fejlett országban. 4-5 kulcsnál kevesebb sehol nincs. de észt azt tudsz osztani a balkáni mo.-ról, ideje lenne kihúznod a demagóg társaiddal együtt a seggedből a fejed. idióta, keleti blokk, ott van csak egy kulcs. az a züllött nyugat, tiszta bénák...
a logika is megér egy misét, hogy ha keresek 100ezret, és levonnak 10%ot, akkor jó nekem, mert ha keresnék 1millát, és levonnának tőlem 40%ot akkor szar lenne, a hülye se akar 40%ot adózni és zsebre rakni 6-7kilót, inkább maradjunk a 90rugós fizunál.
de geci okos vagy...

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 04:57:48

@GERI87: de komcsizni azt tudsz takony 25 évesen...

AskmeLater30 2013.04.07. 08:00:07

@csuszi11: ha már ennyire tájékozott vagy, azt is nézd meg, hogy ezekben az országokban hol kezdődnek a magasabb kulcsok. Nem 210ezer forintnál, annyit segítek.
A csávó meg ne történelmet tanuljon, hanem matekot, mert jól láthatóan kihívásokkal küszködik.
"aki gazdag, az több pénzt rakjon zsebre arányosan, mint aki szegény?" - pont erről szól az egykulcsos, te igen okos, hogy arányosan mindenki ugyanannyit rak zsebre.

jog-ász 2013.04.07. 08:01:32

csak tudnám hogy ha annyira baromira rosszul lehet keresni külföldi mosogatással akkor minek hagyta itt a kánaánt 500ezer magyar, biztos szeretnek a nyugati kultúrmocsokban dagonyázni. ennyire hülye itt mindenki?

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 08:08:34

@AskmeLater30:
1. hol releváns, hogy mennyi ott a fizetés, és hogyan adóznak, hol vannak a kulcsok, a komcsizásra reagáltam.
2. arra a logikára reagáltam pluszban, hogy nem gyengíti az ambíciót, hisz annak ellenére, hogy többet adózik, sokkal többet is keres, azzal együtt.
3. tanulj meg értelmezni: azt mondta a srác, hogy ez nem igazságos. hogy erre te miért kezded el magyarázni, hogy az egykulcsosban mindeni arányosan ugyanannyit rak zsebre, az számomra rejtély. max azzal vitatkozz, hogy ez igazságos vagy nem. de attól még a matekjával (itt) nincs baj.

okos?

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.04.07. 08:32:37

@Peter T. Sinclare: csak idekinn az a 300000 Londonban kb. egy studio lakas berlesere eleg, es akkor meg nem ettel.

qwertzu 2013.04.07. 08:57:36

Érdekes. Valahogy most senki se rinyál a nem itthon adózik, nem itthon lakik, ne szavazzon témakörben.

"És mindezt még tetézi az egykulcsos adórendszer. Ön tényleg azt gondolja, hogy ez bármennyire is igazságos, hogy aki gazdag, az több pénzt rakjon zsebre arányosan, mint aki szegény?" "

Rejtély hogyan sikerült a matek érettségid. Egykulcsos adórendszerben arányosan mindenki pontosan ugyanannyit "rak zsebre". De szerencsére nem olyan szakra mennél, amihez matek kell. Ellenben a vagyon (gazdag - szegény) és a kereset (menyit rak zsebre) fogalmának keverése akár történész szakon is gondot okozhat.

Amúgy ha jól értem te jelenleg nem fizetsz adót Magyarországon, és nem is tervezed; a jelenlegi rezsimmel meg alapvetően két bajod van: egyesektől kevés adót szed be, másoknak a beszedett adóból alacsony keresetet biztosít.
Te népművészeti cserépedény, te, húzzál le az árokpartra és keressél csalánt.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.07. 09:17:53

ezek egyre gyengébbek, tudom, hogy a legutóbbinál is ezt írtam, de ez még annál is gyengébb. :S

Nem volt ebben az ötletben ennyi poszt...Vagy csak nem sikerült olyanokat válogatni akiknek van és el is tudják mondani a gondolataikat.

István Farkas49 2013.04.07. 09:40:10

@exlex: Ez nagyon tetszik hulladéknak nevezni valakit akit nemis ismersz.((Tudod erről a szocializmus jut eszembe ez ottvolt bejáratva,ismertem sok 56ban leépő embert akik a Rákosi elől menekültek nyugatra őket szerette a rendszerselejtnek definiálni.Csak érdekes módon ahogy apám szokta mondani egyszál alsóba elment és milett belőle kétkezi munkával,sajnos úgy érzékelem mostis ez zajlik szavak terén:(

JulesM111 2013.04.07. 10:31:26

Nem kell ezt annyira felfújni.
Mindenki ott boldogul, ahol tud, ez kinek itt, másnak pedig a "napfényes" angliában, vagy egyéb más országokban sikerül.
Itt Viktor van, ha nem tetszik el lehet menni :)

gardrobszekreny 2013.04.07. 10:36:26

@exlex:
1. Idéztél valakitől, illik feltüntetni a szerzőt. (Jelen esetben Wass Albert)
2. Lelkivilágod meglehetősen sivár:
Egy adott eseményhez valamifajta képzetet társítasz, mellyel teljes mértékben azonosulsz, így ez a kiindulási alapod - fordított logika, mely előítéletekhez, kevélységhez vezet.
Ez a képzettársítás sosem ún. önálló szellemi munka eredménye, hanem vmely kényszer szülte.
A kényszer pedig a nemlátásból, a gyengeségből ered.

Tipikus sátáni konstrukció. :-)
Idedobsz egy idézetet, mellyel nemlétező relációkat kreálsz és ezt a relációt megpróbálod fenntartani mindenáron.

Az ilyen jellegű konstrukciók minden esetben csak bizonyos relációk együttállása esetén érvényesek - így nyilván ennek konzerválása a fő motiváció.

A legdurvább ebben, hogy a kiút szabad akaratból tűnik el, míg a lélek el nem sorvad teljesen.

Imádkozom érted!

rókafogta 2013.04.07. 10:39:05

@exlex: „A bolsevik olyan ember, aki elégedetlen, irigy és tele van gyűlölködéssel. Mindenkit gyűlöl, aki nem úgy gondolkodik, mint ő… Aki csak rest, és ezért elégedetlen. Aki tehetségtelen, és ezért irigy… Aki nem akar egyebet, mint munka nélkül hozzájutni valamihez, osztozkodni a másén. És gyilkosságokkal csinál helyet magának a világban. Mindegy, hogy minek nevezi magát. Mindegy, hogy milyen jelszó nevében fosztogat, és milyen zászló alatt vonul fel az utcákon. Végeredményben egy és ugyanaz. Homo bestialis. Állatember.” Nekem ez tetszik!-Főleg a nem bolsevik kommentek alapján: Vajon a "nem bolsevik" emberek milyenek? Ja persze elfelejtettem, igaz becsületes magyar hazafiak akik úgy gondolkodnak mint ők,(kik?) tehetséges, gyűlölet nélküli tiszta szívű (akik valamilyen jelszó nevében ) akik nem állnak be közéjük azokat bolsevikozzák ,tolvajnak gyilkos, irigy semmit nem érő embernek nevezik! Szóval ki a bolsevik? Pontosan Ők!

Ambiorix 2013.04.07. 10:59:39

Felteszem, Áron barátunk azért emigrált, mert itthon még a kizárólag retardáltaknak fenntartott kommunikáció-andragógia-művelődésszervezés-szabadbölcsészet szakokra sem sikerült bejutnia. :)

gardrobszekreny 2013.04.07. 11:00:10

Politikával egy dolgot lehet tenni: kikerülni a köréből. :-)
A politika megfosztja a közösséget a szakralitástól. Destruál. Létrontást gerjeszt.

Két talapzatra épül: a hiúságra és a kevélységre.

Képviselői politikai értelemben megváltást ígérnek a körbe bevontaknak - hamis próféta szerepe.
Ezzel hatalmi függőséget indukálnak, ilyenkor már minden látszat a világi gyarapodás érdekében van.

Klasszikus ördögi kör - messiásként mutatkozik, de ahhoz, hogy megvalósítsa kényszerképzeteit a hatalom fenntartására van szükség, így ez mindig elsődleges lesz számára, hiszen hatlaom kell hogy megmutathassa ő az igazi.
Az időtávok beszűkülnek - politikai túlélésre vált az álmessianisztikus életvitel. Ebben a túlélésben minden eszközzé silányul - eltárgyiasul. A körbe bevontak pedig megrontatnak és megrontanak.
Ez kivétel nélkül igaz minden politikába bevontra.

Analóg azzal a képzettel, mikor valaki azt hiszi úgy szabadul meg a pénz kényszerétől, ha minél többet birtokol belőle.
Esetleg ez az alkoholfüggőségre is igaz lehet?

sinus67 2013.04.07. 11:02:47

@exlex: A fenti bolsevik meghatározásod alapján azt kell feltételeznem, hogy bolsi vagy. Íme 2 hozzászólásod más blogokon: "Lassan eljutunk oda, hogy zsidót nem szabad parkolásért megbüntetni, mert az a fasizálódást jelenti. A svájci frankos hitelét pedig fizessük ki a többiek, mert különben fasiszták vagyunk. A zsidó művészeket pedig foglalkoztatni kell, hogy jól éljenek Magyarországon." "A zsidó tulajdonú index nem fogja dicsérni a kormányt. Számukra csak az a demokrácia, ha ők vezetik az országot.

Ezt már akár fóbiás irigységnek lehet nevezni, amit a zsidókkal kapcsolatban művelsz. Elégedetlenkedsz, irigykedsz, ugyan nem csinálsz helyet magadnak a világban gyilkosságokkal, azért megegyezhetünk abban, hogy - legalábbis írásaid alapján - egyetértesz bizonyos fajok, népcsoportok elpusztításával.

Mindegy, hogy Te minek nevezed magad, milyen zászló alatt vonulsz fel. Saját magaddal ne vitatkozz, mert az csak magyarázkodás.

Maradok tisztelettel. Ja. Nem vagyok zsidó, mielőtt ezzel illetnél.

djpeter 2013.04.07. 11:14:04

Nem szeretnek senkinek sem okoskodni,de azok az emberek akik itthon nem tudjak milyen munka nelkul megelni alamizsnan azok inkabb ne ertekeljek azon emberek eletet akik apropenzert mennek dolgozni kulfoldre,ugyanis 1000 euro keresetbol ha marad neki 100 euro az is valami,mert mindent ki tud fizetni,eszik rendesen es kuld meg haza 100 euro-t a csaladnak akinek eselye sincs munkat talalni ebben az orszagban.Segelybol megelni itthon nem lehet,munkat nem ad a kormany es semmilyen segitseget sem nyujt.A kormany szerint 1 ember ma meg tud elni 35 ezer forintbol.Ha ennyi beveteled van akkor mar sokmindent nem kaphatsz.Ha ennel kevesebb a penzed akkor kapsz 22 ezer 700 forint aktivkoruaknak jaro segelyt es cserebe le kell dolgoznod minden evben 30 munkanapot kozmunkaban.De,es itt a lenyeg,hogy kozmunkat nem adnak,hanem keressel magadnak...Ha talasz kapod a penzt,ha nem akkor elveszik.
Szoval milyen rendszer az ahol a kozmunkat magadnak kell megkeresni ahol tudod???Persze az onkormanyzat nem ad erre lehetoseget....akkor most mivan????
Szoval van aki csak munkat szeretne es ennyi,de az sincsen sok helyen....
Visszaterve az 1000 euros mosogatasra,ha a parom ilyen helyen dolgozhatna szerintem o lenne a legvidamabb ember,de ma mar oda is nehez bekerulni...

gardrobszekreny 2013.04.07. 11:16:35

@exlex: Wass Albert idézete bizonyos környezeti változók együttállása esetén értelmezendő csak.

Bolsevizmus kizárólag a tárgyi világ elsődlegességének elfogadása esetén relációképes. Az ún. marxista ideológia kényszerkövetkezménye. Szembeállítja a kizsákmányoló kapitalistát a kizsákmányolt munkásosztállyal. Politikai körön belül. Érdektelen. Túl alacsony.

Ez olyan baromság minthogy az értékteremtés bázisa a munka. Kinek a szemszögéből?

A munka minden esetben kizsákmányolás.
(1)
Az anyatermészet kizsákmányolása nemlétező előnyökért.
(2)
Más által realizált érték magaménak tudása

Ráadásul addig nemlétező függőségekbe ránt bele.

Miért?
(1)
Nyersanyagkészlet véges.
(2)
Technológiai mérföldkövekre épül a deszakralizált közösség (társadalom)
Ettől való függőség kényszereket és komoly megalkuvást épít be a függőségi láncba.

A valódi közösség bázisa szakrális és kényszermentes, szabad. Így bontakozik ki a testi-lelki-szellemi harmónia mind az egyén, mind az Egy ->KÖZÖSség szintjén.

Nagyon messze vagyunk ettől míg politikai karakterek bűvöletében bohóckodunk...

gardrobszekreny 2013.04.07. 11:29:04

@gardrobszekreny:
Hasonló képzettársítás az ún. irigység is.
Az irigység fogalma a farizeus magatartás óta realizálódott.

A farizeus magatartás lényege, hogy önmagának felsőbb hatalmat gondol világi gyarapodását elősegítendő.
Önmagát biztonságban tudja, ha világi gyarapodása biztosítottnak látszik.
Azonban jössz egy kaján mosollyal és azt mondod
"senki nincs biztonságban" vagy
"nem válthatsz semmit sem biztonságra: sem más verejtékét, sem a sajátodét"

Akkor összomlik a vár és ennek semmi köze a politikai kontextusokhoz. Nincs se kommunizmus, se szocializmus, se kapitalizmus.

A politikai kontextus ott jön, ha elfogadod, hogy alacsonyrendű emberek önmagukat messiásnak kinevezve biztonságot ígér.

Az egyénen keresztül azonban a közösség is megrontásra kerül.

gardrobszekreny 2013.04.07. 11:41:59

@gardrobszekreny: A valódi közösség minden esetben ÁLDOZATra épül. A harmónia nem fenntartandó - nem kényszer, nem okozat - hanem ok.
Pólusváltás.

ÁLDOZAT, annyi mint valóságban élni.
A kényszerképzetek, valótlan relációk világából ez lemondással jár - ezzel azonosítjuk ma a szót.

A farizeus magatartás lényegi eleme, hogy felveti
"Miért ÉN mondjak le? Más hozzon áldozatot értem!"

Itt jelentkezik az "ALAPTÖRVÉNY" :)
Azt hiszem, hogy okozó vagyok, közben meg okozattá válok.
Miért?

Az egyén a társadalom halmazának egy eleme.
Minden ami az egyén saját érdekeit képviseli az a társ. halmazát rombolja, így - mivel ő is a része - őt is. Ezt hívják létrontásnak. A legdurvább bűn.
Következő reakció?
Ki akar szakadni a társ. nevű halmazból, de nem tud mert a halmaz biztosítja az érdekeinek képviseletét. Túl kell élnie.

Nagyon egyszerű dolog ez, de sokak számára ez nagyon magas, érthetetlen.
:-)

GERI87 2013.04.07. 12:08:41

@Peter T. Sinclare:

"Amit mondasz legfeljebb azokra igaz, akik tényleg a tudásuk, szorgalmuk, tehetségük révén jutottak kiemelkedő pozícióba."

Igen róluk van szó, a többi gyökér nem érdekel, és nem is lehet szempont, tömegeket nem kell szopatni azért mert egyeseknek kisebbségi komplexusa van, meg lakik egy SUV-os cigány a szomszédjában....
Amúgy itt párszázezer forint is már idetartozik, nem kell egyből tizmilliós korrupt vállakozóra gondolni egyből...

Tita nick 2013.04.07. 12:11:29

dehogy ötszázezer kivándorló! Hétmillió vaze! Aztán a magyar férjek ölik a feleségeiket, meg náci hordák a zsidókat.

GERI87 2013.04.07. 12:14:05

@csuszi11:

"tudod hülye gyerek, körbe kellene ám nézned, hogy hány kulcsos adózás van svédországtól amerikáig"

Tudod nyomi ott van középosztály meg jólét itt meg nincs....és nem is lesz, ha az a módi hogy keresel havi száz helyett 300-at akkor megadóztatnak keményen mer burzsuj vagy, fizess!

"100ezret, és levonnak 10%ot, akkor jó nekem, mert ha keresnék 1millát, és levonnának tőlem 40%ot akkor szar lenne, a hülye se akar 40%ot adózni és zsebre rakni 6-7kilót, inkább maradjunk a 90rugós fizunál."

Pusztán igazságtalan lenne.
Ha 1 millát keresnél hidd el rohadtul nem tartanád igazságosnak hogy 40%-ot elvesznek "mert csak"...mert többet keresel mint az átlag és fizess, mire fel?
Irigy vagy bazdmeg ennyi a bajod.

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 12:24:37

@GERI87: életemben nem voltam irigy semmire és senkire. örülök, ha boldogul a többség.
és nyugaton nem igazságtalan?
én ezt nem irigységnek, hanem empátiának tartom okoska. tudod, vannak akiknek nem telik ételre, meg ruhára, de azért a havi 1millásnak legyen 17% az szj-ja.
amúgy no problemo mellélőttél, módos családból származom. de ettől még hányhatok a komcsizásodtól, és hogy azt hiszed az a helyes, ha az erősebb kutya baszik, meg a gazdag is annyit adózzon mint a csóró.
abba már bele se menjünk, hogy költségvetési öngyilkosság volt az szj levitele.
és abba se, hogy a kereskedelem és a gazdaság azért motorja azért állt le, mert megfojtja az alsó minmáljövedelmes réteget a megemelt adózás. igen okos, a szegényeknek emelkedtek a terhei, a gazdagoknak meg csökkentek. de kenegesd a szart körbe-körbe, meg irigyezz le, meg komcsizd le azt a rendszert, ami minden jóléti állam alapja.

az a logika ismét vicces, hogy azzal akarsz középréteget termteni, hogy az alsó 40%ot leszakítod a mélyszegénységbe. lehet azzal jönni, hogy nyugaton 300 meg 400 vagy 500 a középréteg meg nálunk lófasz se, DE TI IDIÓTÁK, a minimál se 70!, és a gazdag se 1millás, hanem havi 10. az arány, akkor is arány marad, hogy ott adóznak keményen 50et is!

keep goin', irigy vagyok meg komcsi...
és szeretett haz7ánkban minden annyira fasza meg jó, hogy a múltkor index címlaőpon volt ahogy kígyózó sor áll az utcán az ingyen kenyérért. eq kéne ide, nem iq, de nem kevés...

Kiszeraméra Bávatag 2013.04.07. 13:13:11

@strucc007: ez a közegen is múlik ám, amiben mozogsz. én is csupa informatikust meg phd-s vegyészt meg politológust ismerek, de azért tudom, hogy rengeteg a magyar kurva. csak az irodában meg a közértben meg a színházban nem találkozom velük.

István Farkas49 2013.04.07. 13:36:20

@GERI87: a magad szemszögéből igazadvan ez tény. De akkor a nálunk fejlettebb civilizált országok hülyék szerinted?Várom a válaszod köszi.

élhetetlen 2013.04.07. 14:12:41

@GERI87: Ez a borzasztó, hogy sokan vagytok ilyenek. ” Ha 1 millát keresnél hidd el rohadtul nem tartanád igazságosnak hogy 40%-ot elvesznek "mert csak"...mert többet keresel mint az átlag”.
Nem kerestem 1 millát, csak 630 eft bruttót, mikor bevezették az egykulcsost. Előtte is megéltem, a nagyobb levonás ellenére, és nem tartottam igazságtalannak, mert én azt is tudtam, hogy nem szellemi nyomingerek keresnek 100-150 eft-t, hanem tanárok, három műszakban dolgozó szakápolók, stb. Addig, amig ezen réteg fizetését nem tudták/tudják rendezni, addig igenis bűn volt az egykulcsos bevezetése. Ahogy bűn volt a kp-s végtörlesztés is, kb. 70 forintot elengedve/fizetve frankonként az elég kézpénzzel rendelkezőknek. Nem én vagyok irigy, Te vagy nagyon önző.

GERI87 2013.04.07. 15:18:52

@csuszi11:

"tudod, vannak akiknek nem telik ételre, meg ruhára, de azért a havi 1millásnak legyen 17% az szj-ja."

És attól a csórónak miért lesz jobb hogy más meg sokat adózik?

"ha az erősebb kutya baszik, meg a gazdag is annyit adózzon mint a csóró."

nemcsak a gazdagokról van szó, hanem a középkeresetűekről, a pár százezres fizetésekről...

"hogy az alsó 40%ot leszakítod a mélyszegénységbe"

Ha magas jövedelem után sem kell több adót fizetni abban mi a letaszítás?

@István Farkas49:

Senki nem mondta hogy hülyék pubi.

@élhetetlen:

faszt bűn...miért lenne az?
A 13 havi nyugdíj, a többszázeezer rokinyugdíjas, a magánpénztárak lenyúlása és a magasabb keresetűek túladóztatása...stb az bűn.

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 15:23:08

@GERI87: ha a gazdagtól többet vonsz el, akkor a szegénytől kevesebbet kell. nem túl bonyolult logika, ahogy be is következett, amikor a gazdagabbtól kevesebbet vonnak el, a szegényebbtől többen vonnak. ez történt most.
ha nem tűnt volna fel, a legalsó réteg (pár millió ember) kevesebből gazdálkodik, mint a 2 kulcsos alatt. ami ilyen gazdasági helyzetben borzalmas. sőt, szégyen. de legalább józsi akinek a fizuja 1 millió vagy 8 kiló jobban él. alleluja?

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 15:24:19

@GERI87:
"nemcsak a gazdagokról van szó, hanem a középkeresetűekről, a pár százezres fizetésekről..."

erre találták fel az 5 meg 6 kulcsos adózást.
szépen sávosan lehetne elvonni, nem kellene hülyére szopatni a 2kilós fizetésűt vagy a 3-ast.

GERI87 2013.04.07. 15:48:52

@csuszi11:

"erre találták fel az 5 meg 6 kulcsos adózást."

Teljesen felesleges bonyolítani...

"ha nem tűnt volna fel, a legalsó réteg (pár millió ember) kevesebből gazdálkodik, mint a 2 kulcsos alatt"

A régi meg az volt, hogy ha elérsz egy minimális szintet, ami még nem nevezhető olyan bazi nagy jövedelemnek akkor megnő a levonás....a középosztály gátja.

upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/e/e2/Szja.png

150 ezer felett a duplájára is nőhet!
Normális? nem.

A Szlovákok is meglépték anno, nagy különbség most sincs...

"Azok akiknek éves jövedelme meghaladja a havi 3310 eurónak megfelelő összeget, (nem 150 ezer felett havonta!) 25 százalékos jövedelemadót kell fizetniük, az ennél alacsonyabb jövedelemmel rendelkező természetes személyek azonban továbbra is az eddigi, 19 százalékos adókulcs szerint adóznak majd jövedelmeik után. "

Létezik még degresszív adó is, egyre kevesebbet adózol...na ettől összeszarhatjátok magatokat.

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 15:54:22

@GERI87:
ahhoz képest hogy bonyolult, a fél világ így tolja.
és nem véletlen, hogy a boldogabbik, jómódú fele.
érdekes ámerikában nem esik hanyatt a milliomos vagy a felső közép, hogy adóznia kell 40-50%ot, ezt tartja természetesnek.
mitől bonyolult az, hogy ha havonta keresek 4kilót akkor ennyit adózok, ha 6ot akkor annyit, ha 100at akkor annyit.
szlovákokkal nem példálóznék a helyedben, most készülnek visszatérni a több kulcshoz, ők se nagyon bírják a lyukat a költségvetésen, amit az egy kulcs okozott.
nem veszed észre, hogy az elmúlt 2-3 évben a sok kiigazítása a költségvetésnek az pont amiatt történt, hogy bevezettük az egy kulcsosat, és kiesett egy pár bőröndnyi zseton a kasszából?
ráadásul úgy, hogy mindeközben a csórók terhei növekedtek...szép teljesítmény, tapsoljak?

ismétlem, nem kell nekünk magyaroknak állandóan feltalálni a spanyol viaszt, ott van a példa cirka 40-50 jóléti nyugati társadalomban, csak nem kéne vadkapitalizmust tolni meg ilyen eszement gazdaságpolitikát. talán nem állnánk bele a földbe félévente. tudom, tudom, a zsidó karvalytőke a hibás...

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 16:00:10

@GERI87:
postimg.org/image/dwr61j4kj/

tessék, itt a zseniális találmányom a problémádra, hogy a középosztályt megölik. ja nem, mégse, ez nem az én találmányom, hanem ezt csinálja asuztriától nyugatra mindenki.
szépen beraknak 4-8, igen 8!!!! kulcsot oszt jónapot, mindenki boldog.
DE NEEEEM, nekünk az 1 a nyerőőő, oszt jöhet a 600milliárdos megszorítás, meg az utcán álldogáló ÉHEZŐ, igen, éhező, 2013 európa, magyarország, fejlett ország.
de én irigy vagyok meg komcsi. te meg EQ nulla.

GERI87 2013.04.07. 16:03:47

@csuszi11:

igen csak nem mindegy hogy szaros 150 ezer forinttól kezdik e el növelni az adót vagy milliók, tíz milliók felett...MO-on nagyon nem pár milliárdos megadóztatása állt fenn, hanem irreális adóztatás...

"szlovákokkal nem példálóznék a helyedben, "

idéztem is ezzel kapcsolatban de ne zavarjon..nézd csak meg pár százalékot emelnek...és többezer euró felett nem szaros 500 eurótól felfelé...

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 16:07:12

@GERI87:
"idéztem is ezzel kapcsolatban de ne zavarjon..nézd csak meg pár százalékot emelnek...és többezer euró felett nem szaros 500 eurótól felfelé..."
a köszönöm, akkor hát ennyit az egy kulcsodról.
mellékletben jegyzem meg, lesz az 3 meg 4 kulcs is, lassan lassan.

"igen csak nem mindegy hogy szaros 150 ezer forinttól kezdik e el növelni az adót vagy milliók, tíz milliók felett...MO-on nagyon nem pár milliárdos megadóztatása állt fenn, hanem irreális adóztatás..."
hadd emlékeztesselek arra, hogy azu eglész honnan indult.
srác a videóban annyit mondott, hogy ez nem ighazságos ami most van.
erre te, hülye komcsi, meg a több kulcs a fejlődés útjában áll.

akkor nézzük:
nem áll a fejlődés útjában, vagy akkor a nyugat nagyon jól palástolja a fejlődést.

másik: egy ideje már nem azon vitatkozol hogy igazságos-e vagy sem, hanem hogy akkor hol is kéne meghúzni a határt.
elvesztettük a fonalat drága barátom?

GERI87 2013.04.07. 16:20:27

@csuszi11:

Alapból nem tartom igazságosnak és határ sem volt jól meghúzva (nálunk).

"meg a több kulcs a fejlődés útjában áll."

ha ismét elkezdik adóztatni a pár százezres jövedelműeket (mert abból lesz csak bevétel, nem a mutatóban lévő vékony gazdag réteg megfingatásából..) akkor a fejlődés és a középosztály gátja...

"a nyugat nagyon jól palástolja a fejlődést."

egykulcsos adó, a középjövedelműek támogatása a szegényebb országokban működik hatékonyan, mert pénz hagy azok zsebében akik már nem egyik napról a másikra élnek...ha eljutunk addig (nem valószínű) mint ők akkor lehet progresszív adóztatni...(mondjuk szerintem akkor se szükségszerű).

GERI87 2013.04.07. 16:22:57

@csuszi11:

MO nem Ausztria...Dán, osztrák adókat vetünk ki egy csóró országban aztán csodálkozunk hogy nincs fejlődés...

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 16:28:02

"egykulcsos adó, a középjövedelműek támogatása a szegényebb országokban működik hatékonyan"
ezt mindig bedobják lózungnak, sosincs alátámasztva, közgazdászok mindig csóválják a fejüket (hacsak nem kormányközeliek).
"Alapból nem tartom igazságosnak "
ezzel nem vitatkozom. én annak tartom, te nem.
"ha ismét elkezdik adóztatni a pár százezres jövedelműeket"
lásd képem. ki van találva, hogy kell a káposzta kecske esetet megvalósítani. jól kell belőni a SOK, 5-8 kulcsot, hogy ne terhelje azt aki lenn figyel, ne terhelje azt aki feljutóban, és ne terhelje irreálisan a gazdagot.
de ez az egykulcsos rémálom nevetséges.

bár szívesen elvitatkozom veled ezekről is, de az alapvetésed az volt, hogy a több kulcs kommunista.
és hogy szegénységben tartja a középréteget. egyik sem igaz, lásd érvelésem. lásd példák. lásd többi ország. nem kell benyalni amit az elit szajkóz, mert az neki jó. majd 50 év múlva talán lesz olyan elitünk, aki nem csak magával törődik. vagy jön végre egy igazi államférfi - aki az országért él hal, volt már pár a történelem során, csak az elmúlt 100-150 évben nem. na az majd nem azt fogja mondani, hogy jó az országnak, ami nekem lés a cimboráimnak jó, az egykulcs a 100 millió+os évi jövedelem mellett. muhhaahhaaa. de legalább ne bólogatnátok mellé.

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 16:32:20

@GERI87:
nem 50%ot kell kivetni, hanem 35%ot. nem 30at, hanem 22öt.
nem a számokon kellene vitatkoznod, hanem az elven. mert ugye onnan indultál, hogy fejlődésgáti és gazdaságilag nem indokolt.

tudnám hogy tudod mosdatni a szerecsent.
tények:
a minimálbéresnek nagyobbak a terhei most, mint 2kulcsnál.
a gazdagnak kevesebb.

azt is lehetne csinálni, hogy a minimálisnak leviszik 5-7%ra (és akkor végre szerencsétlen váésárolna is pörgetve a gazdaságot és az áfát) a középnek viszik kemény 20ra, a gazdagnak meg 35-re. tessék, ez 3 kulcs. de lehetne ez 7-8 is, meg lehetne ezt össze vissza sakkozni, fasznak kell ezen lovagolni?
elvek a lényegesek, a többi részletkérdés.
ezt a hülyeséget meg hogy a fejlődő országokban jó az egykulcs :DDD igen, mert itt az elit is fejlődő, mind empátiában, mind felelősségben, mind morálisan...oszt egy kicsit maguk felé hajlik a kezecskéjük.

GERI87 2013.04.07. 16:42:41

"a több kulcs kommunista."

jajistenem, nyomi, a lényeg hogy a gazdagokat magasabb jövedelműeket fingatni komcsi, proli, suttyó, irigy stb baromság...aztán értsd ahogy akarod, sértődj meg...ennyi ész.

GERI87 2013.04.07. 16:46:43

@csuszi11:

"leviszik 5-7%ra (és akkor végre szerencsétlen váésárolna is pörgetve a gazdaságot és az áfát) a középnek viszik kemény 20ra, a gazdagnak meg 35-re. tessék, ez 3 kulcs. "

És miért is nem kéne támogatni a vállalkozókat, a középjövedelműeket?
csak a minimálbéres takarító jóléte a cél?
(persze, szavaz)

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 16:58:39

@GERI87: azt ugyan nem tudom hogy olvastad ki a mondatomból hogy nem támogatják a közepet.

idézem magam:
"jól kell belőni a SOK, 5-8 kulcsot, hogy ne terhelje azt aki lenn figyel, ne terhelje azt aki feljutóban, és ne terhelje irreálisan a gazdagot."

kíváncsi voltam ránéztem pár igen modern országra (értsd usa nor, swe, fin, can, stb stb).
összesnél ilyen az adózás:
0% (vagy 5% igen alacsony tól 50%ig (vagy 45%), rengeteg kulccsal. értsd, min. 5.

és az utolsó mondatom a témában, már csak ismétlem magam, te meg nem vagy hajlandó reagálni, ráadásul már elbeszélsz mellettem:

"csak a minimálbéres takarító jóléte a cél?
(persze, szavaz)"

mondtam már, gyűjts az iq mellé eq-t is.
azok is emberek, érzésekkel, problémákkal. gyengék, gyengébbek, rászorulók.
egészséges társadalomban az erős védi a gyengébbet, gondoskodik róla, segíti.
gyerek, hajléktalan, szegény, öreg, beteg, sérült, mozgáskorlátozott, fogyatékos, növény-állatvilág, meg ilyen apróságok. itt a balkánon meg a takarító lenézett senki, igazad van, csak azért lehet rajta segíteni mert szavazó...véletlen sem azért, mert az emberség ezt kívánja. van még lemaradásunk bőven úgy érzem nyugati szomszédoktól...

a lényeg pedig még mindig:
"jól kell belőni a SOK, 5-8 kulcsot, hogy ne terhelje azt aki lenn figyel, ne terhelje azt aki feljutóban, és ne terhelje irreálisan a gazdagot."

nem fogom leírni még 10szer.

csuszi11 (törölt) 2013.04.07. 17:02:04

@GERI87:
ezt írtad, komcsi a több kulcsosság.

ehhez képest nuygati demokratikus kapitalista találmány.

ennyi észt? nem kell össze vissza beszélned. oszt akkor nem fordítanak eléd tükröt, amiben a baromságod kell nézegetned.

megsértődni meg nem rajtad fogok :))

byebye. további jó dagonyászást az egykulcsos kánaánban, ahol teper a jólét.
én meg kelletlenül, mert szeretek itt élni, ha ilyen magas szinten marad mind az elit, mind a hozzád hasonló társadalmi szinvonal majd max jól lelépek a romló nyugati errodált nyugatra. tudom, tudom, senki nem fog sírni utánam...hát ilyen dzsungeltörvényes társadalom után én sem.

GERI87 2013.04.07. 17:18:08

@csuszi11:

"ezt írtad, komcsi a több kulcsosság."

Nem. ezt írtam..

"nem elvenni és egyformán szegénységben tartani mindenkit mint egy büdös komcsi! "

MO-i helyzetere írtam, az hogy gazdagabb országokban mi van tökmindegy..ők megtehetik. mi nem.
hagyjuk is az egészet...
süti beállítások módosítása