Üzenj te is!

Ezen a blogon Orbán Viktor miniszterelnöknek szóló videóüzeneteket teszünk közzé. Küldj 1-2-3 perces webkamerával, telefonnal vagy akármi mással felvett videóüzenetet a uzenjteis@gmail.com-ra! Ha kell, tudunk segíteni is a felvétellel, keress minket! Email: uzenjteis@gmail.com; Facebook: facebook.com/uzenjteis; Web: orbanviktor.tk

Üzenj te is!

Állandó oldalak

Friss topikok

Archívum

Molnár Rebi

2013.04.15. 10:00 Prinz Dániel

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orbanviktornak.blog.hu/api/trackback/id/tr805196397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katalin Keszthelyi 2013.05.05. 14:30:23

LAKONIKUS LESZEK: KORMÁNYVÁLTÁSRA VAN SZÜKSÉG. AMENNYIBEN EZ NEM TÖRTÉNIK MEG, MAGYARORSZÁGRÓL A MAGYAROK ELMENEKÜLNEK ÉS ORBÁN VIKTOR KÜLFÖLDRŐL BETELEPÜLŐK FELETT GYAKOROLJA MAJD AZ ŐNKÉNYURALMAT. KATA

Mezei Sándor 2014.03.28. 11:01:54

nekem van egy családom de az a helyzet hogy albérlet be lakunk és házat mostanság nemigen lehet venni ijjen fizetès mellett .van rengeteg ház üresen és legalább biztosítana az önkormányzat egyet azzal sokat segìtene sorsunkon.

AGO 2018.04.04. 09:15:59

Tisztelt Miniszterelnök ÚR! Szeretem a hazánkkal szomszédos magyarjainkat, mindenütt jártam, ahol ők élnek. Tudom hogyan élnek. Támogatni kell őket, de KÉREM, NE AZ ÉN NYUGDÍJAMBÓL.
AZOKBÓL A HARÁCSOKBÓL TÁMOGASSÁK, AMI A KORMÁNY EMBEREINEK FELGYŰLTEK!
50 ÉVET TÖLTÖTTEM A KATEDRÁN, MA 130 000 Ft A NYUGDÍJAM.
EZ SZÉGYEN. HAZASZERETŐ, MŰVÉSZETEKET KEDVELŐ FELNŐTTEK LETTEK
A RÉGI GYEREKEK. NEM ILYEN ÖREGSÉGRE VÁGYTAM.
RENDEZZÉK VÉGRE KÖZÖS ÜGYEINKET, A NÉPSZEGÉNYSÉGET ITTHON
MAGYARORSZÁGON!
süti beállítások módosítása