,,Az én hazatérésemnek egyetlen akadálya: Ön."
2013.04.27. 10:00 Prinz Dániel
225 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sparklie (törölt) 2013.04.29. 04:45:28
raadasul pont az argentinok, meg a fasizalodas :) hat ott van tapasztalat...
@Bölcs Lázadó: Viktor allitolag csak papiron volt osztondijjal Angliaban, kozben Magyarorszagon szervezte a gengsztervaltast
ki tudja, meg lehet ebbol az MSZP-s kepviselo gyerekebol is miniszterelnok lesz egyszer
olyan Gyurcsanyos az arcele, meglassatok, lesz ebbol meg politikus
csavari 2013.04.29. 05:32:29
SzJ1982 2013.04.29. 06:16:14
apanna 2013.04.29. 06:30:44
Nem értelek. Megdöbbensz a véleményen? A válasz, mi ha nem vélemény? Na az is szabad. Még akkor is ha neked nem tetszik.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:31:38
apanna 2013.04.29. 06:38:14
Ezt a balkáni szolgáltatást, nem Orbán adja, hanem mi állampolgárok. Amikor bemegyünk az önkormányzatba, vagy csak időpontot kérünk, esetleg az orvosnál, aki egyébként kurva keveset keres, de 4 hónap alatt felhúzza a házát a kerület legjobb telkén, vagy a képviselő, akitől ha jóban vagy vele, még melót is kaphatsz. Vagy a helyi varroda, ahol a tulaj csak jóban van a helyi munkaügyi ellenőrökkel, és azok félrenéznek a munkaügyi hiányosségokon, a fekete fizetéseket sem látják.
Ezek mind mi vagyunk. És még csak összefogni sem vagyunk képesek, hogy ez ne így legyen.
Orbán ebben a szerepben nem játszik, ők max. a kivetett hatalmas adókról, vagy a még iidótább ötleteikkel örvendeztetnek meg minket.
De az alapot mi szolgáltatjuk....
apanna 2013.04.29. 06:40:46
Tudod miért utálom az olyanokat mint te? Mert kimennek, és elkezdenek köpködni. Ugyan azt csinálják mint amikor idehaza voltak. Semmit nem tesznek, hogy jobb legyen, csak köpködnek.
Odakint bizonyára még ki is nyalják fényesre....
Tudod, mit? Maradj ahol vagy.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:47:28
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 06:51:02
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 07:26:28
mindenesetre a kommentek egész jók.
külön mókás, ahogy a libbantak ajvékolnak, mert még mindig, mindenhol messze vezet a fidesz
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 07:32:01
hát akkor miért nem alapítod meg a tökéletes emberekből álló, csak mindenkinek jó döntéseket hozó MesePártot, elvtárs?
megígéritek, hogy felvesztek sok imf hitelt, csökkentitek a minimálbért, növelitek a rezsit, és aki titeket támogat, az nem nyerhet egyetlen pályázaton sem
biztos mindenki rátok szavazna...
vagy nem szeretsz dolgozni?
jogos, ajvékolni sokkal könnyebb, mint csinálni is valamit :x
braue 2013.04.29. 07:34:42
braue 2013.04.29. 07:36:20
braue 2013.04.29. 07:42:46
A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.
A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!
Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!
Tita nick 2013.04.29. 07:46:41
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 07:48:29
tomtyi 2013.04.29. 07:54:17
Lófaszt nem! A rettegők aránya sokkal kisebb. De még ezek esetében is nevetséges, amikor többségük abba az országba "menekül" innen, ahol sokkal nagyobb a neonácik előfordulásának arányba. És aktívabbak is. És gyilkolnak. Szemben nálunk, ahol csak az ősdemokrata ballib kormány alatt gyilkoltak, igaz, akkor is titkosszolgálati, tehát ÁLLAMI segítséggel.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 07:54:56
"megígéritek, hogy felvesztek sok imf hitelt, csökkentitek a minimálbért, növelitek a rezsit, és aki titeket támogat, az nem nyerhet egyetlen pályázaton sem"
Te hülye balfasz. Igen inkább IMF-et vennék fel, mint kétszer akkora kamatra mástól, de ezt te biztos nem érted, mert hülye vagy. Nem hajszolnám bele a szolgáltatókat a rezsicsökkentésbe, hanem a rezsitámogatás fokozatos leépítése MELLETT erősen támogatnám az energetikai korszerűsítéseket (hogy te is értsed: pl. falak szigetelése), ezzel csökkenne a rezsi és az energiafüggőségünk. A pályázatokat mindenestül átláthatóvá tenném, a döntéseket SZAKÉRTŐKRE bíznám, nem pedig a párttagokra. Látod? Én nem csak fikázok, hanem elmondom, hogy hogyan csinálnám. Tudom, te ezt nem érted és különben is kínos lenne beismerni ennyi idő után, hogy mekkora fasz vagy, hogy még mindig a fideszt támogatod és védeni próbálod a védhetetlent.
braue 2013.04.29. 07:55:08
Mindenki lopott, mégis csak a bolsik alatt előzgettek a többiek. Logikus. De lopjanak, ki a fenét érdekel, viszont nem többet mint máshol, mert akkor az lesz, mint a bolsik alatt volt!
braue 2013.04.29. 07:56:43
braue 2013.04.29. 07:57:13
villamos alóli kacaj 2013.04.29. 07:58:08
Igen, szótá, hisz óvastalak!
Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.04.29. 07:59:39
tomtyi 2013.04.29. 08:01:47
Ezt akarod látni, mert ilyen a szemüveged. Vagy pusztán az a célod, hogy másokkal ezt láttasd. Hogy nőjön a para az országban. hogy a ballib maffiademokrata haverjaid jöjjenek vissza.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:10:00
Lencsés István 2013.04.29. 08:11:47
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:15:10
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.29. 08:18:49
A lényeg: vicces amikor színtiszta gazdasági kivándorlók magukat politikai üldözötteknek minősítik. Ez egyszerűen komolytalan.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 08:20:30
DezInf 2013.04.29. 08:38:45
Tényleg márkó!
Hány koncessziót kaptál?
A fideszpárttitkároknak alapból kettő jár.
Meséjj kicsit,tényleg érdekelne mindenkit,hogy hogyan is mennek a dolgok felétek.
Ne férre beszéjjé, nyomasd a tutit :))
jweiss 2013.04.29. 08:40:16
DezInf 2013.04.29. 08:40:27
pityuka,tövig fog kopni a nyelved,oszt akkor hogy fox kiszógáni a frissennyert trafikodban?
pityuka,gondolkoggyá mán,hidd el megéri :))
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 08:50:49
még mindig nem mesélted el, hogy akkor miért nem alapítod meg, a tökéletes emberekből álló, mindenkinek jó döntéseket hozó MesePártot, és elvezetnéd az országot a kánaánba, mint a szellemi példaképed, dopeman
djpeter 2013.04.29. 08:58:10
Az elozo idokben kevesebb adot fizettunk,volt munkank,a megtakaritott penzem biztonsagban volt,meg tudtunk elni...
En csak munkat szeretnek a csaladomnak,de ebben a rendszerben meg ez is nagy keres?????Hat milyen kormany az ilyen...
Peterpapo 2013.04.29. 08:58:49
Persze, hogy folyamatosan dolgoznak a kurucinfo ellehetetlenítésén, mert onnan is kapnak hideget-meleget és nem azért, mert olyan nagyon zavarná őket, hogy rasszisták. Ahonnan szidást kapnak, azt minden eszközzel le akarják állítani. Tipikus bolsevik viselkedés.
Lencsés István 2013.04.29. 09:03:49
@Peterpapo: Ha ő lenne az idióta , nem nyernánek most is simán . :) ;) :D
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:06:34
braue 2013.04.29. 09:19:07
MacChicken (törölt) 2013.04.29. 09:21:26
Egesz mas okai vannak, de ezt most nem reszletezem. Es nem a penz az, hiaba akarod a kliseidet rameroltetni. Az okok kormanytol fuggetlenek, de orban elegge felerositette a dolgot.
braue 2013.04.29. 09:22:22
jweiss 2013.04.29. 09:22:31
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:23:34
ha kormánytól független az ok, akkor orbán hogyan tudta felerősíteni?
azért ti libbantak nem az eszetekről vagytok hírhedtek.... :x
Szumi 2013.04.29. 09:26:36
Peterpapo 2013.04.29. 09:27:59
Na megszólalt a két okostojás. Kettőtöknek annyi esze van, mint egy marék molylepkének.
Nem azért fognak nyerni, mert Ovi olyan nagy ész lenne, hanem azért, mert a jelenlegi ellenzék mellett kevesebben állnak. Pontosabban kevesebb az agymosott azon az oldalon.
braue 2013.04.29. 09:30:15
"Igazad lehet a többség ostoba. De inkább azért, mert hagyták uralkodni a bolsikat negyven+ tizenkét éven át. Ahol nem ők uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is, nyugdíjuk is annak megfelelő, ergó a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.
A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.
A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!
Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!"
Lencsés István 2013.04.29. 09:30:20
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:32:57
Én nem állítottam, hogy mindent tudok. De azért amit leírtam, ahhoz nem kell egyetem. De még mindig nem cáfoltás semmit.
@braue: Az IMF nem konkrét kérésekkel jön. Az várja, hogy akinek kölcsönt ad az MAGA állítson össze egy olyan gazdasági tervet, amiből látszik, hogy vissza fogja tudni fizetni a hitelt. Csúsztatsz. Te biztosan adnál nekem mondjuk tízmilliót úgy, hogy nem mondom meg, hogy mire kell, meg hogy fogom visszafizetni, esetleg csak eliszom. Na, ezért vagy hülye te is.
Peterpapo 2013.04.29. 09:35:51
Ha több lenne, Te is tisztában lennél azzal, hogy Viktor egy tehetségtelen, hazug, köpönyegforgató alak. De bizony van. Olyan is van, hogy Lencsi. ;)
Csak az agymosottak nem tudják, hogy vannak agymosottak, mert már agymosottak és így nincs egy önálló gondolatuk sem.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:35:53
braue 2013.04.29. 09:37:42
Én adnák, ha lenne fedezeted. A bank, nem szokott életvezetési szabályokat előírni a kölcsönbevevő számára, csak fedezetet kér, az IMF kivételével. Ha ezt nem tudod, primitíven ostoba vagy. (Ha már nem tudsz leszokni a minősítésemről, hát beszállok. Lehet, hogy te jössz ki a dologból rosszabbul, ostoba ember!)
MacChicken (törölt) 2013.04.29. 09:38:29
djpeter 2013.04.29. 09:39:42
Nagyon tevedsz,en nem a galambot varom,mert munkabaol elek,de nem a segelyrol beszeltem.Ado az nem segely es nem az a baj amit te irsz,hanem olyan dolgokat vettek el amit megtakaritottam jogosan es a fidesz vette el,mert el kell tartani a zsideszes felsobbrendu fajt csak sok ember nem veszi eszre ebben az orszagban,ahogyan te sem,mert valoszinuleg te is egy zsidesz berenc vagy,ha mar szemelyeskedunk.
Amugy az a kormany aki a munkasosztalyt teszi tonkre nem tudom meddig fog megelni,mert adot lehet mindig kivetni,de azt valakinek meg is kell termelni.Mar most sincsen sok szakmumnkas az orszagban,mert kimennek.Aki maradt azt pedig jol meg kell majd fizetni,hogy melozzon,mert ki sem fog latszani belole 10 even belul.Meg az a szerencse,hogy visszaesett az epitoipar 70%-al igy meg talal melot aki itthon van...de megnyugtatlak amint lehet elhuzok en is,hogy neked maradjon a magasfeszultsegu kapcsolo amit lekapcsolhatsz amire mar nem lesz szukseg,mert elmegy meg 1-2 millio ember innen...
braue 2013.04.29. 09:40:48
Megjegyzem, ostobaságokat írni órákon át, tudatlanul oktatni, arra van időd, ugye nyuggerkém. Az adatokat megkeresni arra nincs. Barátod a gugli, ha már a gimnázium túl nehéz volt.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:47:44
jweiss 2013.04.29. 09:48:46
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:52:18
@MacChicken: bocs, hogy hozzádszóltam, A felsőbbrendű értelmiségi demokratához, akinek dopeman a példaképe
nagyon liberálisan reagáltál
lol
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 09:53:30
xd
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:54:23
braue 2013.04.29. 09:54:27
"Igazad lehet a többség ostoba. De inkább azért, mert hagyták uralkodni a bolsikat negyven+ tizenkét éven át. Ahol nem ők uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is, nyugdíjuk is annak megfelelő, ergó a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.
A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.
A rendszerváltás óta is a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Magyar Kommunista Párt jogutójának!
Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!"
És, hogy legalább a harmincnyolcas adatokat ne kellejen keresgélned, egy korabeli, un. torzított kartogramtérkép (csak nehogy megzavarjon a sok új szó) adatait itt megtalálod, butaember. :lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/otka0810/peldak.htm
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 09:55:37
MacChicken (törölt) 2013.04.29. 10:00:34
Attol meg, hogy nem logok orban seggeben melletted, nem feltetlenul kell balliberalisnak lennem, igaz-e?
Egyszeruen hanyingerem van toled, mert te mindent az agyadban talalhato ket bitre probalsz lekepzeni es az osszetettebb dolgokat nem is erted meg.
Nos elegedj meg ennyivel es azzal is, hogy tolem nem varhatsz liberalis reakciot a baromsagaidra.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:00:47
jweiss 2013.04.29. 10:01:03
Get over it.
braue 2013.04.29. 10:01:43
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:02:55
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:03:48
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:04:32
hiszen te vagy az okos, a többiek az ostobák, miért akarsz tőlünk válaszokat
egyébként is igazad van
az imf hitelnél nincs jobb a világon
minden ország bizonyítja, ahol már segítettek
azt nem értem, a remek programoddal miért nem alapítod meg a csodálatos MesePártot, akik csak jó döntéseket hoznak?
mindenki hősként ünnepelne
jweiss 2013.04.29. 10:05:05
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:05:35
állítólag az orvostudomány már képes kezelni bizonyos fóbiákat, talán érdemes lenne adnod nekik egy esélyt, ha hiszel a tudományban
talán jobban éreznéd magad...
MacChicken (törölt) 2013.04.29. 10:10:40
Es kerlek, hogy mostmar keress valaki mast aki lesullyed hozzad, mert nekem elegem van a "beszelgetesunkbol".
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:10:40
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.29. 10:12:56
igazi demokrata vagy, talán még adolf hitler volt ennyire liberális
@Miazmás: tehát miért nem alapítod meg a csak jó döntéseket hozó MesePártot, ahelyett, hogy itt ajvékolsz?
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.04.29. 10:16:31
1. Mert nem akarok a sok hozzád hasonló fasszal szenvedni.
2. Nem tartom magam annyira pengének az ország irányításával kapcsolatos kérdésekben, hogy fel merjem vállalni ezt a felelősséget.
És mielőtt belekötnél, hogy itt bezzeg konkrétumokat írtam: Azért ezeket az összefüggéseket bárki megértheti, akinek 1-2 ponttal több az IQ-ja, mint neked, ezért bátorkodtam megosztani a gondolataimat.
Ez a válaszom. És a tieid hol késnek még mindig?
Peterpapo 2013.04.29. 10:27:45
Az fel sem merült benned, hogy nem az IMF tehet arról, hogy azok az országok szarban vannak? Ja annyi eszed nincs. Talán az ott ügyködő politikusok tehetnek róla, mint ahogy nálunk is.
tomtyi 2013.04.29. 10:28:59
Le style c'est l'homme. Szájkaratéban mindenképp erős vagy, azt látom. Mindegy, mitől rettegsz, ezek mind csak a te démonaid. Ahogy mindenkit zsebnácizol, aki nem a te véleményeddel ért egyet.
jweiss 2013.04.29. 10:48:47
Talán anyád fog sírni miután leszop.
Peterpapo 2013.04.29. 11:02:25
Tévedésben vagy. Nekem nem az fáj, hogy azok elvesztették, hanem az, hogy tudtam, hogy ezek nagyobb mocskok. Sosem voltam gyurcsányista, mert szerintem az egy pojáca.
Édesanyám meg nem fog sírni, mert 19 éve halott.
És most nagyon szégyelld el magad, hogy a halott Édesanyám emlékét meggyaláztad!
MacChicken (törölt) 2013.04.29. 11:13:54
"A rettegők aránya sokkal kisebb. De még ezek esetében is nevetséges, amikor többségük abba az országba "menekül" innen, ahol sokkal nagyobb a neonácik előfordulásának arányba. És aktívabbak is. És gyilkolnak." es "Ezt akarod látni, mert ilyen a szemüveged. Vagy pusztán az a célod, hogy másokkal ezt láttasd. Hogy nőjön a para az országban."
Ezeket te irtad es ezekbol egyertelmu, hogy szerinted valaki vagy azert megy el, mert nem tud megelni, vagy azert, mert fel a zsebnaciktol - toled.
Tevedsz. Van egy harmadik ok, amit a Magyarorszagon elo magyarok nem vesznek eszre legtobbszor, mert egyszeruen termeszetesnek gondoljak: ez a SZAR ami korulvesz abban az orszagban. Ez a permanens fekalia, amiben tocsogsz nap mint nap, csak nem tunik fel, mert termeszetesnek erzed azt a kozeget. Ez vagy azert van, mert te is resze vagy a SZAR-nak, azaz te vagy az egyik aki fenntartja az allapotot, vagy azert, mert nem lattad meg, hogy SZAR nelkul sokkal jobb elni.
Ha azt hiszed, hogy par menetelo bakancsos balfek miatt en beszartam volna, tevedsz. Vannak dolgok amiben meg egyet is ertek veluk - ezert nem illek bele wmiki ballibsi kepebe -, a tobbi baromsagaikon meg rohogok egy jot. Ez nem lehet ok, legalabbis komoly ok semmikeppen arra senkinek, hogy elhagyja az orszagot.
Faj a szivem, mert nagyon sok dolgot hagytam magam mogott. Csaladot es anyagi javakat, amikkel meg nem tudom mi lesz, de akarhanyszor felmerul bennem az a gondolat, hogy haza kellene menni valamikor, mindig le is gyurom rogton vegiggondolva, hogy a gyerekeimet nem akarhatom a SZAR eltetesere nevelni. Ha lenne eselyem valtoztatni rajta, akkor talan mennek. (Probaltam valtoztatni kicsiben a sajat szintemen, de mindig falakba utkoztem.)
Ha kell, szivesen definialom a SZAR-t, bar szerintem erted kiket es mit jelent.
tomtyi 2013.04.29. 14:13:51
Ha már itt tartunk: hiába öntögeted ki csöpp kis lelkecskéd minden fájdalmát, leSZARom, addig mindenképp, amíg a veled csak kismértékben is vitatkozókat (jelesül pl. engem) zsebnácizod.
És azért is leSZARom a véleményedet, mert nekünk - itt annak ellenére, hogy szerintem nincs SZAR - az a feladatunk, hogy megoldjuk a problémáinkat, nem pedig az, hogy SZAR alakok módjára elmeneküljünk. Te nyilván mérhetetlenül bátor vagy, a náciktól nem félsz, csak a problémáktól, amiknek a megoldásában ezek szerint te nem akarsz részt venni. Te dolgod. De mivel nem is vagy Magyarországon, mert te önként döntöttél úgy, elhúzol, így nyugodt szívvel megkérdezem: szerinted ki a faszt érdekel a véleményed?
apanna 2013.04.29. 15:03:03
Én az ilyeneken kezdeném, mint te. Nyilván valami állami helyen dolgozol, és amikor bemegy az ügyfél, a stílusod is hasonló.
Szopatnak? Akkor tegyél róla, hogy ne szopassanak.a FENE SEM MONDJA, HOGY MINDIG UGYAN AZOKAT A BIRKÁKAT SZAVAZZÁTOK VISSZA, ÉS UTÁNA SÍRJATOK, MINT A FÖRDŐSKURVÁK...
apanna 2013.04.29. 15:15:30
MacChicken (törölt) 2013.04.29. 15:23:46
Egyszeru: ha nem kivanod, hogy zsebnacinak nevezzenek, akkor ne tedd egyertelmuve, hogy az vagy. Te is ramhuztal egy kliset, en is megtettem veled. Ha ennyire faj, akkor talan talalt is.
rushman 2013.04.29. 18:30:16
De ez nem valtoztat azon a tenyen, hogy az itt levok 90%-a keptelen kulturaltan megfogalmazni a velemenyet. Ertelmes (?) emberek, es ugy beszelnek egymassal, mintha gyulolnek egymast. Es meg csak nem is a tisztelet totalis hianya a legnagyobb baj, hanem hogy egy ido utan a velemenyek kimerulnek abban, hogy "kabbe". Ez aztan maximalisan informativ, hasznos kozlese gondolatainknak.
Es ez szomoru. Legalabb annyira, mint ahogy egy gyerek egy videouzenetben felolvassa apuka velemenyet. Ezen legalabb nem lepodok meg, mert ki nevelte fel, ha nem az apja. Teljesen termeszetes, hogy tudat alatt rogzul az ellenszenv a gyerekben. Vagy az apja diktalta le neki, igazabol mindegy.
Ami itt folyik a kommentekben, annal meg az aktualis magyar kormany is jobb. Az legalabb megerolteti magat, hogy kitalaljon valami hazugsagot. Az itt levok nagy resze csak karomkodni es vagdalkozni tud, semmi hasznosat nem tesz. Na jo, annyi haszna volt, hogy tanultam erdekes szavakat. Pl: zsebnaci. :)
Es ezert is javasoltam a feszultseg mashol valo levezeteset. Nekem szokott segiteni.
Egyebkent meg jotanacs kovetkezo valasztasra: Ha nincs olyan kepviselo, aki nem hazudik, akkor ezt szepen le lehet irni a lapra, es a valasztopolgar mindent megtett.
Ha annyira nagy a baj a kormannyal, a tobbseg ezzel a lepesevel ervenytelenul fog szavazni, es akkor lehet gondolkodni, hogy hogyan tovabb.
Megjegyzem, a "szavazz a masik partra" hozzaallas nem a legjobb. Csak egy kicsit vissza kellene tekinteni, szinte mindig a masik partra szavaztak az emberek. Minel nagyobb a gaz, annal valoszinubb, hogy ezt teszik. Pedig az a legrosszabb, amit tehetnek.
tomtyi 2013.04.29. 19:31:31
WTF???
Kezeltesd magad. Szerencsére nem fertőző, de ettől még közveszélyes. De van egy jó hírem: önként is bevonulhatsz a zártosztályra, nem kell hozzá erőszak.
MacChicken (törölt) 2013.04.29. 20:13:45
De tudod mit, ne is olvasd el! Fölösleges. Legyen úgy hogy te akarod. Én rettegek, te meg építsd csak unortodoxiát és élvezd minél tovább.
Az utolsó 100 komment: